Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 896 ggr
Quenzi
0

(S) 3 Kaninhonor

Har nu beslutat att sälja mina 3 kanin honor då jag inte känner att jag kan ge dom den uppmärksamhet dom behöver och dessutom börjat känna av spånet. 

Bianca är en rysstecknad hermelin (har dock ej stamtavla, men har föräldrarnas stamtavlor) och hon fyller 2 år i maj, hon har haft två kullar, varav det inte överlevde någon unge i den första och 2 överlevde i den andra. Det brukar inte vara något problem att röra henne i buren, men hon brukar "hoppa på" matskålen när man ska ge henne mat. Vill helst inte att hon får några fler kullar.

Secret Code, eller Koda som hon kallas är en Japantecknad blandras mellan hermelin och dvärgvädur (Bianca är mamman) och hon föddes 28 Augusti 2012. Koda är lite sprattlig när man ska lyfta henne och kan nypa i kläderna ibland, men annars är hon rätt snäll.

Thunderstorm, eller Storm, är en svart blandras, samma blandning som Koda (dom är syskon), hon är den mest sociala av dom, eller iallafall när man lärt känna henne, kan sprattla när man lyfter henne, men hon nyper inte i kläderna eller så.

Har även en innebur (rätt sliten dock), en utebur och några tillbehör till salu om någon skulle vara intresserad, dock säljer jag inte några saker innan kaninerna är sålda.

Hade tänkt mig 100:- per kanin, priset höjs om man skulle vilja ha med bur/tillbehör

Finns utanför Nässjö.

PJUM

Quenzi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bianca

PJUM

Quenzi
0

Koda

PJUM

Quenzi
0

Storm

PJUM

[RC1393]
0

Men gud så tråkigt att du inte kan ha kvar dem :( (Little_S från zoonen)

Quenzi
0

Putt, Bianca har jag börjat ångra mig lite om.. Kan inte riktigt släppa henne, så hon får gärna stanna, men det går fortfarande att lämna intresse.

Koda och Storm säljes fortfarande.

PJUM

Quenzi
0

Putt, ingen? Det börjar bli värre med spånet.. :/

PJUM

Anoki
0

Va tråkigt att du måste sälja dom :( Du kanske kan prova med halm så länge? ;)

Quenzi
0

#7 Bra idé, ska pröva det! :)

PJUM