(S) Vackra blandisar
Jag har ett gäng tjejer och killar som ska flytta.
Efter flera månader utav tänkande så måste jag tyvärr sälja bort mina kära kaniner. Därför jag säljer dem är för att jag på något sett måste få starta upp min Dvärgvädurs uppfödning.
Hemmet är viktigare än priset. En symbolisk summa.
Jag lägger upp info osv i inlägg under.
Kaninuppfödning av dvärgvädur & Dvärgvädurrex & även en liten musuppfödning!
.
Rocky.
En snäll och blyg kille. Han är i bland nyfiken och smyger sig fram för att kolla läget och se om det finns något gott jag bjuder på.
Han är en snäll liten kille när man klappar honom, men kan bli lite rädd och visa självförsvar om man kommer för fort med handen mot honom.
När man har honom i knät/famnen är han värdens mysigaste, älskar att bli pussad och kelad. Det bästa han vet.
född 2010/05/** (åter kommer med datum då jag inte har de i huvudet)
Priset diskuteras- hemmet är viktigast!
Rocky bor ute just nu, Men i nästa hem får den ägaren bestämma hur det blir.
Finns i Uppsala men går att fixa skjuts till närområden.
.
En till bild på Rocky! :)
.
Daysi.
En glad och sprallig tjej, Syster till Rocky.
Just nu bor hon tillsammans med sin syster och mor. Hon är född samma datum som Rocky.
Daysi är en nyfiken tjej och gillar nya äventyr. Hon myser gärna i knät och är en bra kanin för någon som haft kanin tidigare.
En symbolisk summa, hemmet är viktigare än priset.
Kontakta mig genom att skicka ett PM eller intressee anmälning i kommentars fältet.
.
Lynn!
75% Hermelin 25% Löven.
Man skulle kunna tro att hon var en Hermelin med de små öronen och lilla kroppen, men hennes morfar var 50% Löven.
Lynn är en jätte fin lugn tjej. Mycket bra temperament.
Hon gillar att bli klappad. Just nu bor hon som de flesta utav mina kaniner ute. Men hon har varit ute sedan sommaren 2012 så då tänkte jag eftersom jag hade några honor som skulle få bebisar att hon skulle få bo ute med min andra Hermelin blandning. I hennes nästa hem så skulle hon gärna vilja bo inne eftersom hon är mer typad som en inne kanin.
Hon gillar att få godsaker, men lägger på sig snabbt. Så hon får inte något som innehåller så mycket socker. Kan hända att hon (Så som de andra) får äpplen på sommarn då vi har tio äppelträd på gården. Men annars blir det knäcke bröd för hennes del.
Om hon kommer till ett bra hem är jag villig att släppa henne gratis, Men kommer inte det hemmet bor hon kvar!
Lynn är född 2011/06-14
.
Putt :)
.
Tråden kan låsas. Min kompis har sagt att han vill ha dem :)
.