Tips ?
Vad tycker ni är roligt att läsa på en blogg? :) Vill ha många tips? :)
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Vad man gör/har gjort med kaninerna Kaninhoppning Tävlingar/utställningar BILDER!!! :D
"Bunnies are like choclate, you can´t only have one"
Bilder är nog mest intressant men gärna nån text om kanin hoppning och aktiviteter! ;D
Bilder är alltid jätteroligt, men även lite anekdoter/erfarenheter kaninerna gett dig och så klart alla söta små upptåg 🙂
Vad tycker ni om att läsa utanför djur?
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Hm, den är svårare, brukar bara vara inne på kaninbloggar - svenska som engelska 😛
#6 Jadu, Haha jag läser typ inget annat än kaniner 😇
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Utanför djur: Vad du har bakat? :)
//chilliekanin
Jag vet bara vad som jag inte tycker är kul att läsa. Skriv inte varje dag att du har varit i skolan (om du går i skolan) och sen kom du hem och sen gjorde du inget mer. För det är lite långtråkigt. Lycka till!
MVH Celina
mycket bilder! :-)
Sen så är jag väl personligen inte så kräsen, men gärna variera och inte bara samma sak varje dag. "Jobbade/gick i skolan till tre. kom hem och åt. sen kollade jag på tv" och så. :-P
Jag har själv en blogg och försöker vara så aktiv som möjligt, det är också en grej jag gillar, att man uppdaterar ofta! Sen kanske frågestunder? Har själv inte börjat med detta än men funderar på det.:-)
Ja, kanske inte var till jätte mycket hjälp, skulle själv behöva lite mer tips?. :-)