wiee! stoor bur :D
Har köpt 8st nya kompostgaller idg så nu har Lilo en 16galler stor innebur :D hela köket + en bit i hallen :P så ska man in i köket så går man in i buren :) Lilo gillar det hon e ju som social av sig :) Tyvärr kan jag bara ha såhär drygt en vecka till eftersom syster kommer hem från sin semester då…men kul så länge det varar :D
Låter toppen :D
Varför kan ni inte ha det när din syster kommer hem?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jepp Lilo verkar gilla det :)
Ne jag bor i hennes lägenhet och kommer nog inte att göra det när hon och hennes kille och bebisen kommer hem sen, dessutom är det som sagt runt hela köket och en bit ut i hallen och man måste kliva över gallret när man ska in i köket och när man ska n i rummet som har dörren ut i köket så är det ivägen när man ska öppna skåp och sånt :P

Varför bor du inte i din lägenhet? Brukade inte Ahlberg få springa lös, varför gör inte Lilo det?
Nu är jag förvirrad ;P
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Vad roligt :D
skoj!:D
#3 För att min lägenhet är i Umeå och Jag är i kiruna :) Jag jobbar är så jag bor hos mina systrar och hos min mamma…Kommer dock kunna bo ensam nästan hela sommarn eftersom de är bortresta olika tider…har till i helg bott hos min lillasyster som knappt har vart hemma sen jag kom nu bor jag hos en annan syster och sen flyttar jag till mamma då hon ska på semester i fyra veckor :) Anledningen till att jag inte kan ha Lilo lös hela tiden är att hon gnager på sladdar och lite sånt om man inte passar henne…Ahlberg bet ju inte på nånting men jag är glad att Lilo gör det eftersom hon får så fina tänder när hon gnager på sina pinnar :D