Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2110 ggr
-Erika-
2

(K) Dvv Japan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Hoppas att någon där ute har vad jag söker! :)

Jag letar frammför allt efter en hane men även fina honor är av intresse! Ungar eller vuxna spelar ingen större roll. Kaninerna jag söker skall vara av rasen dvärgvädur och vara japantecknade!! Gärna med en tydligt "fältad" teckning. dvs inte så "spräcklig" i färgen, alternativt att föräldrarna har tydlig tecknig.

Jag bor utanför göteborg och hämtar gärna i området kring göteborg. annars kanske transport kan ordnas!?

Titta gärna in på min hemsida

www.morotenskaniner.webs.com

mvh/Erika

(Bilden nedan är på min fina japantecknade hane "Teddytassens Godisen", han är "tyvärr" lejonmanad men hade så fin teckning att jag inte kunde låta bli :P )

zezagena
0

Godis ser ju super ut o bra teckn är väl ovanligt på lejonmanad dvv Flört

men du vill satsa korthår..?

-Erika-
0

Ja jag tror det är ovanligt ;) men jag tycker det är svårt att bara få tag på fina korthår så lejonmanade hade kännts som en alltför svår utmaning! Men han är ev till salu efter sommaren om det finns någon som sysslar med sådan Avel! :)

Peak303
2

Jag har en hona till salu. Egern/vit zobel japantecknad. :)
född den 20 April 2012. Dvärgvädur SB RB.

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

JessicaOlin
0

Japantecknad gul/svart

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

-Erika-
0

#1 Vill gärna ha en unge där båda föräldrarna är japantecknade, men tack ändå! :)

# Ovanligt fin kanin för att vara en med satin och rex anlag!! :D Hon kommer säkert vara lättsåld till någon som sysslar med dessa pälstyper. Jag avstår tyvärr men tack ändå! :)

#5 Var inne på din hemsida och tittade lite. Jag tycker nog tyvärr denna hona är lite för gammal för mig då jag tänkt avla på kaninen jag köper. Men tack ändå! :)

JessicaOlin
0

Hon har haft ungar innan och kan avlasbpå :p

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

[RC1393]
0

#6 Hon bär som sagt på mestadels japan eftersom hon kommer från en japanuppfödare ;)

-Erika-
0

#7 jo men hon va lite mer än tre år va, det är lite för gammalt för mig tyvärr! Men som sagt, tack ändå ;)

#6 Ok men avstår ändå tyvärr :)

[RC1393]
0

#9 Okej :)

Ellster
0

har en liten hona hemma född 2012, ska tyvärr antagligen behålla henne, synd eftersom jag finns i kungsbacka…

pappan ser ut som godisen fast inte lejonhuvad, mamman brun/svart spräcklgi löwenhermlin….

"Bunnies are like choclate, you can´t only have one"

JessicaOlin
0

Nej 1,4 men lillebror ville ha henne Men har en Madagaskar wt hona på 1,4 år med Hon har haft kull med 250kr säljer ja henne för

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

-Erika-
0

Jag är även intresserad av att Låna en fin Japantecknad dvärgvädurs hane till Avel denna våren!

Mvh/Erika

www.morotenskaniner.webs.com

-Erika-
0

"putt"