OROLIG!!!!
hej! jag skulle vilja ha hjälp???
min kanin (elmer) han brukar lägga sig ne i buren helt stilla! alltså han rör sig inte han lägger huvet på golvet och bara ligger där, det har hänt 2 ggr och varenda gång tror jag att han är död?! jag undar bara om det är normat???
TACKSAM FÖR SVAR!😮
Sover han inte då?
Dom kan ligga så ibland, fullt normalt sovandes, men visst är det läskigt ;)
Sådär har mina kaniner skrämt mig också! Det är fullt normalt! Ibland har de legat med öppna ögon också, DÅ blev jag rädd!
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Mina kaniner vältrar sig jämt och sover sådär i avslappnande ställningar. Sedan kan man se dem drömma och röra på ögonen och munnen.
Sådär gör några av mina också, blir lika panikslagen varje gång!
Så gör mina också och ja jag har sprungit ut med hjärtat i halsgropen, övertygad om att de är döda.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Usch, så gör Sam också…
Han riktigt slänger sig på rygg, sen ligger han där som en pannkaka…
Som alla andra, lika rädd varje gång!!
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
ja men precis man blir ju rädd! TACK! för hjlpen alla! och #3 ja så fast med öppna ögen usch vad läskigt det ser ut! men nu vet jag ju!
Tycker att det är sött, Snö brukar ligga på sidan och gosa in sig ;) hon ligger nästan på rygg ibland. Ser väldigt avslappnat ut :)
Jag blev väldigt rädd när jag såg Sonic (bilden) ligga så, men när jag upptäckte att han levde och bara sov var jag ju tvungen att fota ;) sen dess har jag inte blivit rädd när nuvarande kaninen Oliver ligger så, utan jag tycker att det är sjukt gulligt 😍
sover säkert eller så är han som min spm själv av nån anledning lärt sig öppna buren själv och spela död när han inte får mat i rätt tid och menar verkligen spela död inte sova första gången blev jag super rädd men han hoppade upp när han såg mig ta fram matskopan hihi
http://www.youtube.com/user/lazyasshika