Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 708 ggr
stinaälskarelmer
0

OROLIG!!!!

hej! jag skulle vilja ha hjälp???

min kanin (elmer) han brukar lägga sig ne i buren helt stilla! alltså han rör sig inte han lägger huvet på golvet och bara ligger där, det har hänt 2 ggr och varenda gång tror jag att han är död?! jag undar bara om det är normat???

TACKSAM FÖR SVAR!😮

Jessicahagstrom94
0

Sover han inte då?

[Jawa´s]
0

Dom kan ligga så ibland, fullt normalt sovandes, men visst är det läskigt ;)

Jessicahagstrom94
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Menar du typ så här #0? isåfall är det väldigt normalt.

Emmetem
0

Sådär har mina kaniner skrämt mig också! Det är fullt normalt! Ibland har de legat med öppna ögon också, DÅ blev jag rädd!

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

fossingen
0

Mina kaniner vältrar sig jämt och sover sådär i avslappnande ställningar. Sedan kan man se dem drömma och röra på ögonen och munnen.

[_hsleiufhbtv]
0

Sådär gör några av mina också, blir lika panikslagen varje gång!

Suskiv
0

Så gör mina också och ja jag har sprungit ut med hjärtat i halsgropen, övertygad om att de är döda.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

Jesperlinden97
1

Usch, så gör Sam också… 
Han riktigt slänger sig på rygg, sen ligger han där som en pannkaka… 
Som alla andra, lika rädd varje gång!!

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

stinaälskarelmer
1

ja men precis man blir ju rädd! TACK! för hjlpen alla! och #3 ja så fast med öppna ögen usch vad läskigt det ser ut! men nu vet jag ju!

LillaSnö
0

Tycker att det är sött, Snö brukar ligga på sidan och gosa in sig ;) hon ligger nästan på rygg ibland. Ser väldigt avslappnat ut :)

Jessicahagstrom94
0

Jag blev väldigt rädd när jag såg Sonic (bilden) ligga så, men när jag upptäckte att han levde och bara sov var jag ju tvungen att fota ;) sen dess har jag inte blivit rädd när nuvarande kaninen Oliver ligger så, utan jag tycker att det är sjukt gulligt 😍

tesushie
0

sover säkert eller så är han som min spm själv av nån anledning lärt sig öppna buren själv och spela död när han inte får mat i rätt tid och menar verkligen spela död inte sova första gången blev jag super rädd men han hoppade upp när han såg mig ta fram matskopan hihi

http://www.youtube.com/user/lazyasshika