Ta in kaninen?
Hej! jag har två ute kaniner. Och skulle vilja ta in dom. Bara en liten stund! Bara för att gosa och få springa lös i mitt rum en stund! och sen ta ut dom igen! :) Men jag har hört att dom kan få typ värme slag och sånt på grund av vinter pälsen, är det så?
Men hur länge kan jag ha dom inne? så att det inte blir för varmt alltså. :)
//Anna🙂
// Anna, Teddy & Charlie! ♥♥
nu är det ju lite varmare ute (där jag bor) så kanske en kvart? Jag vet inte för jag har aldrig vågat ta in dom på vintern. Om du väntar tills det blir typ 10 plus grader så kan du ha de inne länge
Frida
Det stämmer att utekanin för varm inne och tvärtom. Tog själv in min en stund i morse för genomgång och vägning, sedan råkade han bli kvar inne ca 1 timme, då min sambo tog upp honom i vår säng och där låg båda i täcket och tittade på en Johan Falk film, vilket resulterade i kiss & bajspluttar i sängen. //Linda
Ja de kan få det ja.
Bättre att gosa ute i så fall :) Och låta dem springa av sig ute. :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
1# Ja det är lite varmare har nu också ca 0 grader! och dom behöver inte vara inne så länge. bara en stund för att få springa av sig lite i sovrummet :)
2# Okej då vet jag! :) Att mysa med kaninen i sängen är ju super mysigt! men inte när det händer små olyckor förstås ;)
// Anna
3# Okej! :)