Haha, ganska roligt resultat. 
-18: Du är inte en man. Du är snarare en kvinna. Det finns dom som är mer omanliga än du, men du har en bra bit att gå innan du ens kan börja kalla dig för en ung pojke. Du tycker trots allt att män klär i rosa urringade tröjor.

Din poäng: 49
Du är en pojke som börjar mogna. Du har dock en bra bit till att gå innan du blir en hedervärd man.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Hahahaha
Din poäng: -37
Du är troligen inte en man utan en kvinna, varför tog du testet? Du är inte manlig alls, snarare kvinnlig
- Mvh Emma

Jag fick -21 ;P
- 23 : _Du är inte en man. Du är snarare en kvinna. Det finns dom som är mer omanliga än du, men du har en bra bit att gå innan du ens kan börja kalla dig för en ung pojke.
Du tycker trots allt att män klär i rosa urringade tröjor
_Haha konstiga frågor egentligenxD
Eh, vet inte ens om jag vågar skriva mitt resultat med tanke på vad föregående personer fått
Men i alla fall:
Din poäng: 74
Du är inte en man, men du är inte heller en pojke. Du befinner dig i gråzonen som kallas för 'kille'.
Du gillar partydrinkar och har enbart fjun på kroppen.
Vad 17 ska det betyda då?!
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
136…ööööö
Din poäng: 103
Du är en mognande kille. Om några år är du att kallas en man. Ta en öl och lär av de äldre så blir du en god man.
Hm jaha.. man lär sig nåt nytt varje dag ;P

Jag fick -4. :) Haha.
Din poäng: 5
Din manlighet är lika stor som den hos modern konsts. Helt obefintlig. Din mor måste vara stolt över dig.
Din poäng: -52
Du är troligen inte en man utan en kvinna, varför tog du testet? Du är inte manlig alls, snarare kvinnlig.
:D Inte alls manlig med andra ord :P
Din poäng: 43
Du är en pojke som börjar mogna. Du har dock en bra bit till att gå innan du blir en hedervärd man.

Din poäng: -88
Du är troligen inte en man utan en kvinna, varför tog du testet? Du är inte manlig alls, snarare kvinnlig.

-98
Så här blev det för mig, är nog väldigt kvinnlig!
Men det är ju bra eftersom att jag är tjej :P
Kramar//Carro
Haha, åhnej! 84 poäng.
Du är inte en man, men du är inte heller en pojke. Du befinner dig i gråzonen som kallas för 'kille'.
Du gillar partydrinkar och har enbart fjun på kroppen.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
-4 ;)
Haha fick 2poäng xD

-48
Du är troligen inte en man utan en kvinna, varför tog du testet? Du är inte manlig alls, snarare kvinnlig

-98
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
-64 GLömmde kolla vad det stog ;P

Din poäng: -8
Din manlighet är lika stor som den hos färgglada partydrinkar. Dvs. lika stor som den hos en ung kvinna (ingen alls).
Totalt har 166653 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 113.50279923
Din poäng: 13
Du är antingen en pojke i 10 årsåldern eller så är du väldigt omanlig.
Trots att manligheten under få, korta, och inte viljeutlösta tillfällen lyser igenom så är du inte manlig.

-43
-23 ^^
; Din poäng: 58
Du är en pojke som har fått sitt första fjun. Men det gör dig dessvärre inte manlig.
WTF xD
-10 ;P
Hahah ^^ -31 "Du är troligen inte en man utan en kvinna, varför tog du testet? Du är inte manlig alls, snarare kvinnlig.
-23 xD
89..hoppsan Bara för att man gillar ölkorv eller? :P

Din poäng:-86
Du är troligen inte en man utan en kvinna,varför tog du det här testet?Du är inte manlig alls,snarare kvinnlig.

Din poäng: -4
Din manlighet är lika stor som den hos färgglada partydrinkar. Dvs. lika stor som den hos en ung kvinna (ingen alls).
haha
184
Du e en medman-iska. Ska vi ta en öl o titta på fotboll?

21
Du är antingen en pojke i 10 årsåldern eller så är du väldigt omanlig.
Trots att manligheten under få, korta, och inte viljeutlösta tillfällen lyser igenom så är du inte manlig.
Haha'
Dina Poäng: 51
Dina poäng: 51
Du är en pojke som har fått sitt första fjun. Men det gör dig dessvärre inte manlig.
haha jaha där ser man :D

"Din poäng: 1"
"Din manlighet är lika stor som den hos modern konsts. Helt obefintlig. Din mor måste vara stolt över dig."
Hahah :D

Poäng:28
Du är antagligen en pojke i 10 års åldern eller så är du väldigt omanlig.
Kul test!
Känns ganska ok att inte vara så himla manlig eftersom jag är en kvinna. Men en kall öl är alltid gott och jag rapar gärna efteråt också.

Din poäng: -4
haha xP