Minerva flyttar tillbaka
Minerva, en av kaninungarna jag sålde i November, ska flytta tillbaka hem till mig imorgon.
Hon går inte ihop med ägarens katt, och blir orolig så fort hon är ensam. Så då får hon flyttar hem, i alla fall till en början. Sen får vi se om hon flyttar till något nytt hem eller hur det blir. :)
Tänkte uppdatera denna tråd med lite bilder när jag fått hem henne, och berätta hur allt går.
Här är gamla bilder på henne:
Men oj vad söt hon är!! Helt bedårande =)
Så söt!!!
Så söt att man dör!
/Kram Jennifer
Tack hörni! :) Ja hon var riktigt söt som liten, hoppas att hon är lika söt fortfarande. ;-)
#5 Det är hon säkert
Men vad är hon för ras? Jag är inte så bra på det
/Kram Jennifer
#6 Pappan är hermelin/lejonhuvad, och på mammans härstamningsbevis stod det lejonhuvad, men hon hade troligen även lite vädur eller något sånt i sig också. Men mest är hon alltså hermelin/lejonhuvad. :)
Har du fått hem henne ännu? :) Längtar efter bilder :)
Satsa allt du har
www.jennipherengstrand.weebly.se
#8 Nej hon kommer vid 16.
#9 Du får bomba med bilder!
/Kram Jennifer
Nu har Minerva, eller Lillemor som hennes namn har varit, flyttat tillbaka. Strunta i fläcken som syns på båda bilderna, det är från min kamera..
Gud vilken sötnos :')
Satsa allt du har
www.jennipherengstrand.weebly.se
Underbart söt!
Tack :) Riktigt lugn verkar hon också! Satt på golvet med henne i knäet och hon rörde sig inte ur fläcken utan satt bara och mös.
Hermione, min andra hona, verkar dock inte lika road. När Minerva gick fram till hennes bur försökte hon bita henne genom gallret…