Om mina kaniner :D
Zorro - Har fyllt 2 år i Juni & älskar att hoppa. Han är riktigt stark så när han skuttar iväg gäller det att man håller i sig :D. Zorro är även Syskon Med Bläzen & deras mamma heter Skuttan :) Zorro har klarat alla hinder jag har hemma på ett hopp alla tillsamans på den högsta höjden av hinderna :D
Bläzen - Han fyllde också 2år i juni men Bläzen är inte den perfekta "hoppkaninen" han gillar istället att gosa :D. Men ibland när han är på glatt humör så brunkar jag kunna hoppa honom lite i hagen :D Jag tror också att Bläzen är lite små kär i Molly :D
Molly - Hon är alltid lite runt om magen men hoppar endå jätte fint ifall hon vill. Skuttan & Molly är syskon. Fast Skuttan & co kan vara taskiga mot Molly. Skuttan & Molly fyller 3 år i december :D innan hon blev lite runt om magen klarade hon förvånat att nästan hoppa över hela kompost gallret så hon var super duktig innan ;)
Skuttan - Har blivigt super lat :D. Innan hoppade Skuttan väldigt mycket men nu vill hon knappast :), Hon brukar också vara lite taskig mot Zorro & Bläzen men det brukar inte vara så farligt :D
Vi Säger också R.I.P till Zorro & Bläzens pappa som fick somna in för att ha haft en tumör i ögat
R.I.P Lille Skutt :'( Du är saknad

Nu vet ni lite om dem speciellt ifall jag ska ha med Zorro & Bläzen till en träff 
:D
:D

:)

(:
De är så söta :)
- Mvh Emma

#6 Tackar :D
Kul att läsa lite om dom :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ja det var igentligen lite smått om dem :D