Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 507 ggr
Itchy
3

Arnold

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

efter att min älskade Molly lämnade mej igår så kunde jag inte stå ut med att se hennes bur tom, och beslutade därför under dagens gång att jag skulle börja leta efter en "ny" kanin för att fylla det tomrummet

så jag & killen bestämde oss för att åka rnt till de olika djuraffärerna & se om de hade några lovande kaniner, och på Arken Zoo hade de 3st väldigt stora kaniner som nafsade efter en så fort man försökte hälsa, så det gick ju inte, så vi åkte ist till Grizzly utanför stan, där vi genast såg en liten gul vädur med ena örat i vädret & det andra hängandes, och som var otroligt nyfiken & framåt, så jag frågade butiksbiträdet om jag fick titta lite närmare på honom, och han var hur lugn som helst, trots att han hade anlänt bara ett par timmar tidigare…jag funderade en stund, och bestämde mej flör att honom skulle det bli & ingen annan.

så stod vi båda & funderade lite medans personalen gjorde i ordning en låda, och kom fram till att Arnold, det känns på ngt sätt helt rätt för denna lilla gulla pälstuss, som trots allt är helt kolugn & inte stressad alls

You can't spell Bitchy without Itchy

Viljans
0

Gud vad söt! Kyss

ElmerKrudd
0

Men vilken fin liten kille!

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

MalinFrosch
0

Verkligen söt!

Itchy
0

so far so good, hade första introduceringen med min vuxna hane idag, vilket slutade i att Kryptonit satt & putsade arnold

You can't spell Bitchy without Itchy

Northernlights KU
0

Vilken liten sötnos

Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
                     ~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Hjärta Bunnies are like potatochips - you can't have just one Hjärta