Värdens lyckligaste bror :-)
Min lille bror har alltid velat haft en kanin och jag har då sagt att han får vänta tills jag fått större lägenhet och nu nörd jag fått de så har han blivit lycklig :) Han har hittat en kärleks kanin som vi eventuellt ska tinga nu Men han väntar på svar då han vill hoppa med henne med Tar gärna förslag på dvärgkaniner eller ja Max 2 kg Hans intresse är då hermelin och dvärgvädur men kan ta andra tips? med Han vill ha en ljus kanin Kön spelar ingen roll Max 1 år :) Mvh Jessica och lillebrodern kim
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
JAg har en vit blåögd hermelin kille född juni 2012 tillsalu!
Skicka bilder Kan han hoppa? :) Sammanbetsvillig??
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Har inga bilder på min dator, men finns i min annons (s) vit blåögd hermelin.
Aldrig provat hoppa med honom, ja han är samarbets villig och skulle nog tycka att det var jätte kul att hoppa! 
Vart finns kaninen? Min lille bror är 7 år och vill gärna ha kaninungar med men mest hoppa :) Kan du länka länken så man kan se honom?? H-bevis eller stamtavla?
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Fortarande aktuellt ……
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Kaninbacken.se har många fina kaniner :)
Är det en renrasig han vill ha? eller spelar det någon roll? För isåfall kommer jag få en kull i slutet av månaden av vädurs korsningar. Pappan är tävlad mycket och är klassad med 1 pinne i msv krok och klassad msv rak. Mamma däremot är tyvärr inte tävlad enu men kommer troligtvis tävla i sommar. Ungarna kommer bli vitörade och kan bli i olika färger och kan ev bära på rex eller saltin då pappan gör det. Och med ungen kommer det med följa H-bevis & övergångsfoder.
mer info kan ni läsa på min hemsida: http://twistersuppfodning.weebly.com/
MVH: Kristina :)
Han ville ha dvärgvädur eller hermelin eller en korsning av dom 2 helst men kan ges förslag på andra med lejonhuvad kanin vet ja att han inte vill ha iallafall Han är dock 7 år och är hans dröm :) Finns i Lammhult
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙