Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1615 ggr
Tarja
0

Klotterplank #232

Hoppas ni alla får en bra start på den nya veckan! Glad

Ztrawberries
0

Trött… :(

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

[Djurlinnea]
0

Då var det måndag igen… Vars försvinner alla helger?

[_hsleiufhbtv]
1

Känns som om mitt huvud ska döda mig.. Men skit i det, ut med sjövilde Arko i snön nu snart :D sen hämta anteckningarna, plugga massor till provet imorgon. Innan provet har vi traktorkörning dock ^^ så varken idag eller imorgon kan jag missa skolan pga sjukdom.

Fridaaaa
0

#2 Likadan varje helg, de bara försvinner lika fort som dem kommer .8

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Frosstis
0

Hatarrrrrrr skola :( går här i onödan

NaDa...
1

Har städat burar och matat djur hela dagen.. Älskar prao! :D Nu ska jag ut till kaninerna så får de sträcka lite på sig. :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Frosstis
0

PLL in my heart

[Djurlinnea]
0

#4 Ja, tyvärr är det så.. :/

Ztrawberries
0

7# In my heart 2! Har lyckats se i kapp nu! *DÖR* Dom är såååååå himla bra! Har inte fastnat på en serie på rätt länge, men denna är verkligen SÅÅ BÄST!

Frosstis
0

#9 började se i lördags så är bara på avsnitt 8, haha men jag kmr ikapp :D

Ztrawberries
0

Du får PMa mig och diskutera senare i säsongerna sen om du vill, eller nu hahha! ^^ Första säsongen? :)

Zvintos
0

Skönt att vara ledig idag, för ryggen dummar sig igen..

Frosstis
0

#11 Skrattande

Frosstis
0

Varför blir det länkar/reklam i orden på inlägg man skriver? Det är jättejobbigt och om man råkade hålla där så kommer det upp dejtingssidor xD xO

[MiniPim]
0

Har hört att det går rykten här om att jag är cp-skadad.. Trevligt!

Frosstis
0

#15 Seriöst? FörvånadiFokusTyst Ta inte åt dig bara! Tror du dom är seriösa? Jag brukar säga cp till allting så dom kanske bara sa så :S

Fridaaaa
1

#15 Lyssna inte på henne, hon snackar bara skit :S

CP är inget man skojar om heller så… :/

[MiniPim]
0

#16 På kif, vet inte om jag ska tro på det då det är en om jag hamnat i bråk med förr som pmadenoch sa det..:(

Frosstis
0

#18 Vad tråkigt! Ta inte åt dig bara, för du vet nog själv att du inte är cp-skadad ;)♥

AkaiTsuki
0

Märker aaaldrig typ när det är nytt klotter förutom när jag tycker det känns riktigt tomt här xD

Nu har vi klagat på att pelletsen inte kommer, och de sa att de kan skicka det i 1kgspåsar istället javisst sa jag och mamma sa att jag skulle be om en extrapåse i kompensation.. får se om det blir så

Har nu smakat Hustler sugarfree, ingen favorit direkt godare än euroshoppers men inte godare än vanliga hustler

//Joanna

ninor
0

Känner mig lite duktig idag..

Gick upp kl 8 för att tvätta, så nu är det avklarat och tvätten hänger på tork. Har även gjort klart min del till seminarieuppgiften i skolan. Snart ska jag även ut och köra mitt löpprogram… Sen är det väl bara att tagga och roa sig till kl. 16 då jag börjar jobba. xD

Frosstis
0

#20 be om en extra påse! :) gratis mat hallååå ^^

ninor
0

Beslutångest.. =/

NaDa...
0

Inte bra att bli kär i en kanin när man har nått sitt maxantal för sina föräldrar…Men hon här känns speciell… Någon som vill ge mig en bur och två ljusa timmar till i dygnet?;)

~ Kram Nadja ♥

[MiniPim]
0

#19 Ja jag gör nog då och struntar i henne ❤ Nu är hon iaf blockerad från iFokus!

Saffran.
0

Har ångest…

Igår var jag jätte nyttig och åt tre olika slags frukter på en dag! :D

Men nyss så satt jag och tjockade i mig en massa godis… Hehe

Frosstis
0

#26 Äsch då xD Godis är suuupergott :D Bara 5 månader kvar, sen får jag äta :D:D:D ^^

Precis sett på PLL, vill se meeer! Ska dock träna lite nu och sen hoppa in i duschen, sen läxor! hinenr nog se ett till avsnitt efter de :)

Saffran.
0

#27 Haha ja det är det. :3

5 månader!? Det är ju omöjligt! :o x)

Frosstis
0

#28 Älskar godis ♥

Hahaha jag veeet! Jag och min kompis har det till hennes födelsedag.. 22 juni xO Läsk, godis, bakelser och ALT sånt!! Bara popcorn får vi äta.. dock har jag brytit det.. *shhhh* hahaha!

aja, är klar med läxorna nu! Jättesvårt, har massa frågor till Flugornas Herre men jag klarade det! :) Och så har jag gjort engelska. Nu ska jag se på lite PLL, efter jag fixat och klippt lite mina naglar :D

Saffran.
0

#29 Men gud vad hemskt! Seriöst, hade inte klarat en vecka… Starkt av dig! jag ger dig tröstkramar! Gråter

XD

Frosstis
0

330 Jag vet.. :( Det ÄR hemskt, men jag har inget sockersug längre efter skolan och så! Och det är ju bra :DD

Frosstis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

OMG JUSTIN KOMMER HA EN TREDJE KONSERT!!!!!!!!!!!!!!!! Den 24:e :D:D:D:D:DD:D Då kan mina kompisar som inte fått biljett gåååå :D Dom släpps på fredag kl 10 bara så ni vet :D

åhhh vad kul! :D 3 konserter i rad, hahah xD

NaDa...
0

Bakade lite spontant kolakakor och avnjuter nu dem och tar en lugn kväll. ^^:)

~ Kram Nadja ♥

Fridaaaa
3

Fick hem denna sötnos idag ;)

Frosstis
0

#34 Awwwww Kyss Vad ska den heta?

Fridaaaa
0

#35 vet inte ännu :P Han heter Emras Piff i stamtavlan men vill inte att han ska heta Piff :P

Frosstis
0

#36 Det första jag tänkte på när jag såg honom var Blacky eller Bellxis (Belkis)

Frosstis
0

åååhhh såg precis på PLL!! Funderar starkt om jag ska upp tidigare och titta på det imorgn xD Har ju sovmorgon, så varför inte :D Måste upp kvart över åtta, så kan jag gå upp tjugo i åtta istället och vakna upp :D

Fridaaaa
0

#37 Blacky är honnamn mer tycker jag ^^, Men tack ändå!
Jag hatar att komma på namn haha :D

ninor
0

#39 Jag hade en svart unge i min kull som jag trodde var en hane, och därför fick han namnet Sirius efter just Sirius Black i Harry Potter. Visade sig dock vara en hona (Molly). Men kanske kan Sirius vara något? :D

Fridaaaa
0

#40 Nja är inte så förtjust i såna namn om jag ska vara ärlig ^^

Peak303
0

Blir att kolla på nytt foder till kaninerna imorgon! :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Dipsie'n'Poo
0

Matteprov imorgon. :/

Ska snart ringa en veterinär och fråga om jag får praoa där. Egentligen ville min kompis att vi skulle ''parpraoa'' men hon gick ensam idag och fick ett jobb…

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Frosstis
0

#43 Jag med! "oförberett" men a ;)

Vart bor du? Jag ska också praoa! :) Jag ringde till en djuraffär idag men det var redan fullt, så ska ringa till en annan som inte sköter sina djur så bra. :)

[Djurlinnea]
0

Inne för middags och värmepaus mitt i städandet av kaninburar.. 6 klara, 6 kvar.. Klipper klor och gör i ordning för utställningen på lördag mellan burarna också, en perfekt kaninkväll!

NaDa...
0

Imorgon slutar jag ett och kommer då hem halv två. Wihoooo :D
Blir i alla fall att städa rasthagarna, och ett par burar om jag hinner köpa spån. :D

~ Kram Nadja ♥

Dipsie'n'Poo
0

#44 Väldigt oförberett x)

Jag bor i Uppsala. :) Ska praoa för första gången vecka 11! Längtar, fast man får hoppas att man får ett jobb först… x) Vi har typ inte så många djuraffärer här direkt. En ligger väldigt nära (och där var det fullt) men alla andra ligger äckligt långt bort. :p

Ååh, vågar inte ringa till vetten… DD:

Frosstis
0

#46 gud vad jr är avis.. jag slutar fucking 4! xO -.-

#47 Hahah ja verkligen! xD

Jaha! Jag praoar vecka 19-20. Längtar också, sjukt skönt att slippa skolan ;)

Har du socialfobi eller så??

Suttit med matte i typ 1½ timma.. orkar inte mer. Får hoppas det går bra imorgon. Läst lite SO, skulle läst 3 sidor men orkade bara 1, haha! xD Sen har jag engelska också.. orkar inte riktigt :( Men MÅSTE!! Ska göra det först, sedan PLL!

AkaiTsuki
0

Gah, kaninen känner av att jag är sur och stampar för att jag är sur för att visa att han är sur för att jag är sur

//Joanna

Frosstis
0

Efter varje avsnitt av PLL: OMG

Fridaaaa
0

Slutar kl 13 idag från VFU:n :) härligt på en fredag! Blir till Apoteket sen och sedan handla helgsgott :)

NaDa...
0

Struntade i att sluta ett idag, tog en extra timme och var med alla kaninerna på praoen.. Soligt och fint är det med, Härlig fredag! :D

~ Kram Nadja ♥

MarHai
3

Är så glad över mina nya fjärilsciklider! :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Frosstis
1

#53 Asså du tar OTROLIGT fina bilder!! Trodde inte man kunde ta så fina bilder på en fisk, i ett akvarium, med vatten och som rör sig.. Grymt duktig!

Suuuperskönt med fredag, även om jag slutade 4! Gick svindåligt på matteprovet och hade skriftligt SO, men fick gå en halvtimme tidigare från SO:n för vi hade bara läxförhör så skyndade lite :) Sen träffade jag TJ och sen var vi badass och kom försent till slöjden, så hon blev arg på oss x) Men det har vart helt ok fredag ändå.. Ska hem till besti sen kanske med popcorn och mysa ♥

Dipsie'n'Poo
0

#48 Jag ska bara praoa en vecka :( Vill också praoa 2! ^^

Nej, egentligen inte. Men kanske lite telefonfobi, fast bara när jag ska ringa främlingar. Och att svara är okej. :)

Ringde till vetten. De sa nej. :/ Nästa plan är antingen ett konditori eller en veterinär som är väldigt svår att ta sig till själv utan bil… hm.

Frosstis
0

#55 Ja det ska bli skönt att slippa skolan i 2 veckor! Ska ringa till en djuraffär imorgon och se :) Vill sköta om djur, dom har det inte så bra i den djuraffären. Små burar.

Vad tråkigt. Mamma vill att jag ska paroa på en veterinärklinik men jag tror inte jag får ta hand om djur då, bara typ städa eller så.. Hon trodde jag skulle kunna få vara med när hundar vaknar ur narkos eller så, men det tror jag inte. Men det är plan C.. Plan A är förstörd..

Dipsie'n'Poo
0

#56 Ja. ^^
Lycka till då! :)

Jaa, min A-plan är förstörd, B-plan också förstörd och C-plan också. Hahah gud så fail… :C xD

[Djurlinnea]
0

Upp kl 7 imorgon… Basket hela dagen och vänta spänt på att få höra resultaten från Umeå! :) Var och lämnade 5st hos en som ska åka ner dit på utställningen och tar då med sig mina..

Fridaaaa
0

Blivit förkyld igen :( Nackdelen med att jobba/praktisera på en förskola: Alla bakterier/bacieller som sprids runt xD

Frosstis
0

köpt skidbyxor och vart och handla! Plockade på mig 2 nagellack, behövs alltid.. Köpte också undulatmat som jag ska blanda ner till hamstermaten. Och lite annat smått :)

Ikväll ska jag till en kompis och sova över, ska köpa energidricka och lite såånt :)

NaDa...
0

Fick tag i maaassa äppelkvistar till kaninerna idag.. Tror att jag har Ålands gladaste kaniner nu.. ^^

~ Kram Nadja ♥

AkaiTsuki
0

Fått hem pelletsen.. Han spotta bara ut den :C

//Joanna

Frosstis
0

1000 guldmyyyynt :D:D:D:D:D

Fridaaaa
0

Blir hämtemat idag, nu nr jag är sjuk. Glömde dessutom ta upp mat från frysen, så får bli så idag trots att jag inte skulle äta sånt denna månaden :/

Frosstis
0

assåå åååh jag tror jag blir GALEN!!! Får inte bort f*cking babylon! Har frågat inne på dator ifoks men dom tror väl jag är vuxen och förstår allt dom säger xO Och ger mig massa saker jag ska ladda ner.. åhhhh vill inte ha firefox! Men får väl börja på det.. dumma babylon förstör allt -.-

Fridaaaa
0

#65 Google chrome gillar jag bäst ;) Du kan inte ta ner t.ex det istället och ta bort firefox helt? :)

Saffran.
0

#63 Ja själv har man ju bara 8 st… Haha. ^^

gaabriellaaa
0

_i saw the sadness in your eyes but i didn't know what to say
i couldn't think of anything to say that would take your pain away
so i kept saying in my head
i'm sorry i'm sorry
i'm sorry

_

Frosstis
0

#66 Jag med! Vill verkligen inte ha firefox.. babylon finns på chrome.

#67 jag får typ 100/veckan

[Djurlinnea]
0

Sitter och väntar på ett telefonsamtal om dagens resultat från utställningen i Umeå.. Jag vill veta NU!

Sen så tog pappa ner granen vi haft ute på bron och jag kapade ner den. Så nu har alla 12 varsin hög med grankvistar = lyckliga kaniner! :D

NaDa...
0

Har köpt hamstermat, färsk persilja och pumpafrön till djuren. Nästa vecka måste jag inköpa mera foder, spån, halm och hö. Hejdå besparingar! :P

~ Kram Nadja ♥

Peak303
6

Var nyss iväg och fotograferade lite Alpacor. Snacka om lustiga djur :O http://typisktmalin.blogg.se/

-'  Malin Hultman

Fridaaaa
0

Vill bli frisk! :/

NaDa...
0

Och jag vill bli sjuk… ;) Seriöst, funderar på att lägga mig i mitten av massa 5åringar och låta dem hosta på mig så att jag ska bli sjuk till nästa helg…

~ Kram Nadja ♥

Frosstis
0

Jag ska bli sjuk :D På tisdag, onsdag, inte torsdag, och fredag :)

Fridaaaa
0

#74 # 75 Kan skicka min sjuka till er ,)

*skickar med express*

Dipsie'n'Poo
0

Kaninerna fick vara ute i några timmar idag. Det var nog skönt efter att ha suttit inne i ett tag. :)

Varit och frågat på ett konditori men där var det fullt. Var på ett till idag men ska ta mig dit imorgon för hen som tar hand om praoen var inte där (fullt förståerligt!). Hoppas jag får ett jobb där, det är det femte jag har frågat på. ObestämdSkäms

NaDa...
0

#76 Taack! :D
Måste åka till Helsingfors på torsdag kväll.. (Om jag inte blir sjuk då) och då missar jag nästan hela helgen.. VILL INTE!

~ Kram Nadja ♥

Fridaaaa
0

#78 Flört Vasegod hehe

[Djurlinnea]
1

Packa skridskor och duschgrejor, sen dra till rinken med några tjejer! :D

MarHai
0

#54 Tack, vad snäll du är :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Peak303
0

Skulle inte vara fel att gå och lägga sig nu efter att ha städat och burit runt på saker i kaninrummet i 2-3h, rätt trött nu med andra ord O_o

-'  Malin Hultman

Fridaaaa
0

Underbara Ella!

Stör mig på att det ser ut som att hon har hakpåse på bilderna trots att hon ej har det, beror på sättet hon typ alltid sitter påxD

Frosstis
0

Haft mysdag hela dagen med bästis. Vi har kollat på film, ätit massor av frukt, skrattat och vart galna som vanligt. Och ätit pizza : ))

Sitter och målar naglarna nu, håller på och målar med vitt, ska ta på sedan.

Frosstis
0

Tagga simtest imorgon! Satsar hårt på ett A :D:D Ångrar jättemycket att jag slutade i simning.. älskade träningarna, men att tävla var inte så kul, förutom när man fick värsta adrealinet och vann ;) Älskar den känslan! Fick 200 kr av mamma och pappa om jag vann (för att jag inte gillade att tävla) men fick pengar oavsett. Nu skulle jag göra det gratis ;)

AkaiTsuki
0

#83 Haha blir så på Akkio också

Speciellt när han sitter såhär och ska se mallig ut

//Joanna

Dipsie'n'Poo
0

Jahopp, ingen prao än. Måste gå till ett sjätte ställe snart.. Obestämd

Frosstis
0

Ingen prao här heller.. :/

Sett 2 avsnitt PLL, ska fortsätta kolla. :)

[Djurlinnea]
0

Problemen i klassen tar verkligen energi från en… Hoppas det är löst nu och att det inte fortsätter… Jag orkar verkligen inte med det här!

NaDa...
0

Haft en trevlig kväll hos småkusinen som fyllde 4 i lördags. ^^
Ätit tårta och gosat med deras siameser ♥ Nu blir det att plugga på Engelskaförhöret som är i morgon (och vi säääger att jag har övat innan nu..)

~ Kram Nadja ♥

Smullis
1

Gjorde om i Rowley's bur igår. Han verkar jättenöjd, and so am i! :D

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

ninor
0

Skolarbete, gud vad kul! 
"Reflektera över och diskutera vad dessa domslut har fått för konsekvenser i arbetet med barn och unga med komplexa svårigheter oh som riskerar att utvecklas ogynnsamt?"

Låter ju sådör lagom kul…. Tur att jag snart är klar :D

Saffran.
0

Har nu gjort kemi, matte, engelska, franska och svenska… Nu blir det bara till att tagga till det första nationella provet i svenska (del 1) som är i morgon, sedan nationella i svenska (del 2) på fredag.

Någon mer som går i 9:an och ska ha det i morgon? Alla har ju det samtidigt. :)

Nej nu förskänar jag att kolla på två avsnitt från Topmodell Sverige som jag har missat! :D

[Djurlinnea]
0

Åh, vad f*n är det som är så kul med att spreja bajssprej i hela skolan? Stinker skit och man mår illa av att gå i korridorerna… Omogna ungar, det finns det gott om!

Smullis
0

Så stolt över min duktiga pojke som (äntligen!) blivit rumsren! ♥

ninor
0

Min hane Elliot har aldrig tyckt om att ligga på rygg… Jag lyckas aldrig få honom på rygg, knappt så vet. lyckas. Provade i helgen "mest på skoj" och då gick det på första försöket, i typ 10 sekunder.

Men nu har jag lärt mig hur jag ska göra för att det ska funka för honom, så nu tränar vi :D Idag klarade han kanske 30-45 sekunder, vilket är mer än jag någonsin klarat förut med honom…Så snart kanske det faktiskt går att klippa klorna på honom själv ;)

Frosstis
0

Åhåå :D Idag sa min lärare att jag var bäst i hela skolan på simningen, över 7:orna, 8:orna och 9:orna!! Gud vad stolt jag äär :DD Jag hade bäst tid och bäst teknik, det är grejer det ;);) Och jag slutade simma för 2 år sedan.. har kvar tekniken :D

Men jag har sagt att jag vill börja i simning igen, så jag ska kolla lite till hösten och se :)

Smullis
0

#97 Vad kul hörru! :D Har du hämtat hamstrarna ännu förresten? :D

Alltså gud! Jag har förbrukat en hel lipsyl på drygt 1 vecka .___. Hög tid att köpa en ny nu känner jag… Eller kanske lika bra att köpa 10 nya på en gång :P

Frosstis
0

#98 Jaa :D Nope, hämtar dom efter sportlovet Flört Längtar såå! Tror dock jag ska byta inredning i buren.. Den har stått så i typ 3 veckor och jag har tröttnat xD

Haha ommggg!

Smullis
0

#99 Ursäkta mig men guuud vad lång tid det ska ta innan du får hem dom :O Haha xP

Frosstis
0

#100 Jag vet! Jag har väntat i 12 veckor nu xO Och sen är det ju hela sportlovet också.. hmm :/ Men hon har alltid haft någonting ivägen så jag inte kunnat köpa dom. Men nu måste dom vara klara så jag hoppas att vi kan hämta dom på vägen hem från Sälen..

Smullis
0

#101 Oj 12 veckor?! Det var värst :/ Och mer blir det.. suck.. Jaja, "den som väntar på nått gott, väntar aldrig *alltid* för länge" xD

Frosstis
0

Haha ja! Fast det har vart sen november då din föddes, dom var inte leveransklara förrän för några veckor sen men jag har väntat ändå ^^ Hatar det uttrycket xDxDxD passar såå bra in..:(

Smullis
0

#103 Haha jaha! Trodde du hade väntat på dem 12 veckor efter att de blivit flyttklara xD Åh Gud hatar det med :( Haha var bara tvungen att skriva det ändå xD Längtar tills fredag/lördag, hämtar hem en råttpojke då :D Äntligen får Rowley en burkamrat igen. En silver black eubk rex dumbo som ska heta Denzel haha :P

Frosstis
0

Hehe nejdå :P Vad kuuul!! Lägg upp bilder sen :D

Smullis
0

#105 Ja, jag får nog starta en tråd eller något sen när han har kommit :3 Strax ut med hundarna på promenad, sen drar jag en sväng till djuraffären för att köpa lite kul till råttorna C:

Frosstis
0

jaa :D

Varför är du hemma? Jag är sjuk (:D)

Smullis
0

#107 Man kan säga att jag är sjuk också :P Lite komplicerat egentligen, lång historia ^^ Du får också göra en tråd om hamstrarna sen när du fått hem dom! :D

Frosstis
0

Ja, men krya då :D Känner att jag måste tycka synd om mig själv.. så skriver min sjukdoom :D Mina ben känns alldeles svaga, har ont i magen (det känns som att man har gaser hela tiden), har ont i örat, huvudet dunkar, gör ont på ett ställe i halsen så jag tyo inte kan svälja, har lock i båda öronen, snorar och är väldigt förkyld :( Men måste gå till skolan imån, har NO prov då! Men får se på fredag, skippar nog det då.. now it's your turn to tell ;)

hihi ja självklart! :D

Smullis
0

#109 Tack! :3 Usch då :( Tycker du ska stanna hemma imorgon om du mår så dåligt, du kan ju få göra provet en annan dag? C: Krya du med!

Frosstis
0

Nja, jag vill göra det imorgon fö jag orkar inte sitta och skria t kl 5 ;)

Fridaaaa
0

Hemmma! Slutade kl 13 ^^, Skönt!
Men snöar mycket = kan inte ta ut kaninerna = skit :(

ninor
0

Åhhh….Är SÅÅ sugen på en till kanin. Men jag har inte plats, och det skulle inte funka. Men jag VILL… Tungan ute

Smullis
0

Fixat i ordning buren för råttan som kommer på fredag! :D Dock är jag inte helt färdig, ska fortsätta i morgon. Rowley är så nyfiken på vad det är jag sysslar med, sitter och kollar intresserat ^^                             Ska strax servera honom lite middag, får se vad det blir idag :)

Tänkte beställa lite alspån att ha på botten i buren, även lite andra grejer. Till sommaren ska jag köpa var sitt sele till råttorna, ser fram emot alla utflykter vi kommer göra tillsammans, allt skoj vi kommer ha jag och mina pussgurkor Kyss

Frosstis
0

#114 visa bild när du är klaar :DD

Om du går in på mus iFokus säljer en tjej stora alspån säckar för 195 kronor, köp några stycken så håller det! :D

Smullis
1

#115 Okej, ska försöka ta lite bilder då! :3 Tack för tipset! Ska kolla :D

Usch vad jag började gråta nu Gråter Tänker på er, mina underbara änglar ♥

ninor
0

Dags för nytt klotterplank snart kanske? Tungan ute

Smullis
0

Tycker jag med ^^

Frosstis
0

#116 Saknar Puff :'( Hemma idag igen, går till provet på eftermiddagen bara.. Känns skönt att göra så. Tror jag stannar hemma imorgon också, så får ladda på med alla böcker eftersom vi har prov dirr när vi börjar..

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer