Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 681 ggr
LillaSnö
2

Favoritrum

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snö´s favoritrum är helt klart barnens. En massa saker att undersöka. Hon var med och lekte med duplo en bra stund nyss. Dörren är såklart öppen så hon kan när som skutta ut och in i sin bur/resten av lägenheten om hon vill. Var kväll när barnen somnat så sitter hon utanför deras dörr och vill in dit. Sötisen.

Vilket är era kaniners favoritrum och varför?

tussen12
1

Mitt rum, dom gillar att kissa i min säng :/

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

Tinkelbell
0

Det rummet vi är i :) han gillar inte att vara skälv utan springer efter oss men om min 2åring är på sitt rum så springer han allt in till henne. Barnrummet är ju allt spännande ;)

Mvh Hela stora familjen <3

LillaSnö
0

#1 det var ju en mindre trevlig anledning :/

#2 Ja där är ju en sån massa saker att undersöka i ett barnrum :)

[Mi-rand-a]
0

ja samma här, de rummet vi är i, han är så sällskaplig så han springer efter oss men tror ändå köket kan ha några + i kanten då han vet att han kan få lite smått att knaprta på om han har tur och tigger tillräckligt länge så alla blir less. Vivvis favvo rum är nog mitt då de finns så mycket nytt men även hon gillar att bara springa som en dåre fram och tillbaka genom alla rum så svårt att veta :p

Tinkelbell
1

Oj, själv* menade jag.. Stavning kan bli spännande på en mobil ;)

Mvh Hela stora familjen <3

[Sara-]1
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

haha nej vsöt hon är! :) Lovas favorit rum är nog vardagsrummet där hon kan springa runt som en galning vara i soffan försöka äta på förbjudna växter osv..

Linda1977
0

Nu bor min Belgiska hare ute men hans favoritrum är sitt hus i uteburen. Där drar han in mängder med halm och har riktigt mysigt, tills jag är där och städar så han får göra om allt. Fast jag brukar stoppa in ny halm sedan får han bädda som han vill ha det. //Linda

KaterinaPetrova
0

Köket, där har vi flera mattor och så springer han runt runt under stolar/bord.

Stolt ägare till stora chinchillan Myska. Hjärta

Nevina
0

Vardagsrummet! Det är det största rummet och där finns gott om plats att springa och hoppa runt. Mysigt att sitta under soffan eller under burarna. Dessutom finns det goda Orkidéblad att smaska på i fönstren (vilket inte uppskatas av mig). Soffan är kul att hoppa upp i också. Att välta ut böcker ur bokhyllan eller hoppa in bakom böckerna är jätteskoj. Att slänga runt med de extra burtillbehören på hyllan/i lådorna under burarna är också kul.

Mo-Mo
0

Just nu så är toaletten det mest spännande rummet Skrattande

Lilla snö; Vad är det för ras på din kanin? Superfin!!

[morotochcesse]
0

söta kaninerna är

Neuzs
0

Båda våra kaniner håller sig mest i vardagsrummet :) det är där vi är mest & de håller sig alltid nära oss :)

Kika jättegärna in på vår kanin-blogg vettja! Gladwww.kaninkul.devote.se!
Kram på er! / Linnéa & Timjan.

LillaSnö
0

#10 hon är en mix mellan Hermelin och dvärgvädur :)

#Alla, kul att läsa :) Kaniner är mycket mer personliga än vad jag trodde innan vi köpte Snö. Härliga djur!

Viccan92
0

Dem här hemma är så slöa så tar man ut dem så sitter dem mest och tar det lugnt utanför buren. Trist tycker jag.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

MalinFrosch
1

Min nin är lite knäpp. Hon får springa runt i hela huset men hon lämnar ALDRIG vardagsrummet. Så antar att det är hennes favoritrum :P

[morotochcesse]
0

så  mysiga båda ser ut