Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 941 ggr
[luckymoa]
0

Vetegroddsolja?

Någon som använder sig av det? Har ni iså fall märkt någon skillnad på era kaniner? Vart finns det att köpa?

[Mi-rand-a]
0

tänkte köpa de men hittade de ingenstans :s

Ljusta
2

Finns på hästaffärer och foderbutiker, ex granngården. Jag använder det när de fäller och innan utställnng och inbillar mig att de blir lite bättre.

Ljustadalens kaningård

[luckymoa]
1

Ja ringde till granngården och frågade och de hade det där =)

Ok ska nog testa och se om det funkar!

Beatrice_Love_Kaniner
0

vad är det för något? :S

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

[luckymoa]
1

Det e en olja som innehåller massa vitaminer och förbättrar pälsen, vitaliteten och huden m.m. :)

zezagena
0

Evitaminer som ska vara bra för hud och pälskvalitet, anv till hästar, hundar, katter o kaniner..

Har ej märkt någon direkt skillnad själv när jag använt det el inte. Ett bra foder är nog lika bra dock kan det ju vara bra för äldre kaniner och vid hudproblem..

hobbymupp
0

Tyckte det blev bättre när jag använde det ja! Räcker lääänge dessutom!

Emmetem
0

Vetegroddsolja? Aldrig hört talas om :O Vad blandar man det i? och hur mycket? Jag har verkligen ingen alls erfarenhet av detta! Men vore kul att testa Glad

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

[_hsleiufhbtv]
0

Finns på gnagarboden också. Jag använder det, droppar några droppar på maten varje dag och pälsarna är såå fina! Glad

lovemysack
0

Jag har använt vetegrodsolja och jag tyckte att kaninerna fick mycket bättre päls (mycket lenare och mjukare) sen en av mina kaniner hade lite mjäll och det försvann helt när dom började äta vetegrodsoljan. Dock tyckte alla att vetegrodsoljan smakade jätte illa dom 2-3 första gångerna men dom vänjer sig med smaken så nu äter dom som ingenting lixom. :)

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.