Våren närmar sig..
.. och jag ser så fram emot allt liv som kommer bli här på KiF.
Snart kommer alla efterlängtade kullar med kaninungar som det garanterat kommer att komma massor med bilder på här!
Jag själv ska köpa kaninunge till nu till våren, så för mig är det lite extra pirrigt 
Vad längtar NI mest till? 
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Min första stamtavle-kull såklart, och att få släppa ut kaninerna i betesburarna igen, längtar så! Ska också eventuellt bygga något voljär-aktigt åt min Tyska jätte. Den ska då vara ca 6kvm stor! :D
Vad ska du köpa för någon kanin? :)
#1 Ojojoj, du kör på stort du! Vad roligt!
Jag hade tänkt mig en vit blåögd dvärgteddy, men vi får se.. Kanske blir föräldskad i någon annan liten parvel innan dess! 
Funderingar kring en till jätte så får vänta och se vad som händer och vad för färger de blir så får jag bestämma mig då :)
#2 Åh, vill också ha en liten fluff, men jag skulle nog inte orka sköta pälsen efter nån vecka
Jaa, jag måste ju ändå bygga nytt åt honom pga de nya storlekskraven som förmodligen träder i kraft snart, då kan jag lika gärna kosta på honom en stooor bur! :) Får bli en sen 3-årspresent till honom ;)
#3 Jättar som är så mysiga! Du får lycka till! (:
#4 Haha, nej det är ju det.. Dock älskar jag att pyssla med djurs päls, så den kommer bli välborstad!
Och vad roligt för din kanin, skönt med en 6kvm stor bur!
Kunna vara ute mer med kaninerna : Kunna ta härliga vårbilder! :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Att ta vårfoton samt det faktum att min innekanin ska bli utekanin under sommaren! Jag längtar som en tok. Håller redan på att kika på uteburar.
Håller med Frida (#6) :D
Jag ska skaffa en tredje kanin nu i vår, så de känns lite extra kul..! Jag hoppas på en varm sommar utan regn..:)
Längtar till min första kull!!! :)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Längtar till årets första kull :)
http://bunnyjump.blogg.se
Längtar tills kullarna börjar födas, och tills snön försvinner.
#12 Här försvann snön dagen efter julafton, den fanns bara här i en dag 
Glömde: jag längtar tills jag får sommarkanin igen! Eller, om jag lyckas övertala föräldrarna då ;)
#13 När det är vinter ska det vara snö. Inte mörkt, regn och slask!
#15 Jag vet, jag blev jätteledsen när snön försvann men har kommit över det nu och är glad för det, och våren kommer snabbare xD
Vilka underbara förhoppningar ni har på våren! Jag hoppas att det föds många kullar med vit blåögda små långhåriga tussar i 
Att få min hopp & Kelkull efter 2 underbara kaniner och sen hoppas jag kunna stamboksföra min resstecknade dvärgvädurs hona så jag kan ta kull efter henne. :)
Och sen även att det blir bra väder nog för att påbörja bygget på mina 2 burar som ska byggas och håller även med #6 ^^
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Längtar tills man kan ta fina vårfoton! Och längtar även efter att se kaninen få rus i bena och skutta runt som en kaninunge i hagen. Det är alltid lika mysigt att se att 8 åringen fortfarande har en del spring i benen. ;')
Att kunna ha kaninerna ute i hagarna längre, att snön smälter och att kunna få se kaninerna njuta av de första maskrosbladen längtar jag till! :) såklart att ta vårbilder med, men det är inte kaninreaterat ;)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#20 Det där med att kunna ge kaninerna de första maskrosbladen längtar jag också till! Lyckan i deras ögon är obeskrivlig 
Jag längtar till att övertala mina föräldrar om att få hyra en sommarkanin, hihi ;))
Kunna vara ute mer med kaninerna och få bukt med leran i hagarna.. Oså kanske det kommer smått här också :)
#1 Kul att du ska bygga stort! Men råder dig att ta i en meter till åt varje håll. Har en voljärbur till två dvv på knappt 9 kvm och skulle gärna haft den lite större. Kostnaden blir inte mycket större om man lägger till lite :)
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se
#23 Skulle vilja det men i och med att vi bor i snedlandet så är det svårt att hitta en lämplig plats där buren ryms, dessutom hade jag tänkt ställa hans 2kvm stora vinterbur utanför liksom, med en ramp upp så at han har hagen och buren :) Dessutom tänkte jag så smidigt att ta en 10m rulle med nät, har jag buren på 2x3m behöver jag inte klippa nätet så mycket. 5x5m känns lite stort och svårt att hitta ett stället åt :)
Längtar efter att få se min nuvarande kull växa upp, se hur dom passar ihop med de nya ägarna och sen få se dom utvecklas på hoppbanorna 
#24 På så sätt :) Vi har huset inne i hagen så det tar ju mycket rymd. Men det blir lätt när man bygger att man ångrar att man inte tog i lite extra när man ändå höll på.
Vi hade 25 m rulle när vi byggde, pappa kom över den jättebilligt på någon utförsäljning typ :)
www.hoppfullt.blogg.se
#26 Okej! :) Ja, det förstår jag, men jag måste betala ur egen kassa förmodligen då mamma och pappa inte vill betala sånt som är "onödigt", han har ju redan en bur tycker dom… Men, vi får se hur jag gör! :)
#27 Oavsett blir nog din jätte väldigt nöjd :)
www.hoppfullt.blogg.se
Längtar tills hopptävlingarna drar igång igen 
Längtar tills min hemsida lanseras! Det är så svårt att sälja kaniner utan hemsida tycker jag :/ Självklart också till att årets första kull nedkommer :D
.
Längtsr tills jag får min bebis molly i ffebruari! Det är dessutom en kanin och inte en människo bäbis xD hon är från livetskaniner ❤❤
Längtar till jag ska få at min fösta kull !!! Och börja tävla Kaninhoppning igen, så himla kallt att tävla på vintern. Jamie ska få tävla fösta gångern, Längtar !!!!
Ni är de bästa som finns, Lea, Jamie, Trix, Humlan, Lilja <3
Medarbetare på Lejonkanin ifokus
www.minkaninblogg.blo.gg
Längtar efter att få gå ut på promenader ^^ Och rasta kaninen lite ute:)
MVH FiffiLiina
Längtar tills sommaren då kaninerna kan bo i sina rasthagar dygnet runt, hoppas även på en kull i år samt fantastiska hopptävlingar med underbrart folk! 
Att min kull kommer och att jag äntlingen snart kan ta ut kaninen :) Och ur den kommande kullen hoppas jag på att det kommer en passande ungen som jag kan spara :)