Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 2744 ggr
Inaarah
0

Klotterplank #231

Dags för nytt igen! Glad

NaDa...
0

Ätit goda Quornbiffar och potatis till middag. Om nom nom :)
Snart ska jag plugga lite, men först lite datachill. ^^

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

MarHai
1

Har köpt två gibbisar och fyra gula ancistrus till akvariet, görfina :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Lurvas11
1

Har precis varit i stallet.

Om ni undrar varför jag kanske i bland missar bokstaven T i vissa ord är de för att den knappen är seg ;)

Hälsningar Lurvas11Glad

[Djurlinnea]
0

Dax att byta om, träning snart. Suger att inte kunna vara med…

AkaiTsuki
0

Hallow

//Joanna

ninor
2

-1.1 kg sedan i måndags morse. Skrattande

Katten_
0

aldrig inne mer men nån som kan Pma mig? tjej då ;)

/Christel & kaninerna! Glad

Inaarah
0

Ser på Mia på Grötö och är överlycklig för att över hälften av skolveckan är klar. Härligt!

Fridaaaa
0

#6 Vad är hemligheten? Flört

Så, hämtat diskmaskin! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Zvintos
0

#9: Fuuusk. Flört

Fridaaaa
0

#10 Vår gamla bänkdiskmaskin gick sönder för ett tag sedan, hittade denna på blocket idag, endast 2 år gammal men hon behövde bli av med den :P :D

ninor
0

#9 Nutrilett ;-)

Fridaaaa
0

#12 Aha :) Hoppas det håller i sig :)

[_hsleiufhbtv]
0

Haha vaknar upp, kollar snabbt på klockan och ser bara att det står 55. Får panik för mitt tåg går 04 så jag skyndar mig gör att hinna ta bussen istället, blir skitsur på mamma och pappa för att dom inte väckt mig sen inser jag att klockan var 05.55, inte 06.55 som jag trodde.. Men nu hinner jag sova lite till ^^

Fridaaaa
0

Äter frukost. Steg upp senare än vad jag skulle :/

NaDa...
0

Vart överlycklig när man ser i skolan att det är sol ute, så är den imprincip borta när man kommer hem. Älskar att bo i en grop… ;) Det får bli kaninfotografering i helg istället. :)

~ Kram Nadja ♥

Dipsie'n'Poo
0

Eftersom jag inte har HK längre slutar vi 14, såå skönt! Ska snart titta på One Tree Hill, ta mellanmål och sedan plugga och göra läxor. :/

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Fridaaaa
1

Så, veckohandling avklarad :D

Inaarah
1

Kort dag i skolan, plugget snart avklarat, helgen är på ingång och ikväll ett TRX- och aerobicspass. Skrattande

[Djurlinnea]
0

-27 ute, måste ut till kaninerna och städa!

Peak303
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Precis varit ute med knasarna :3
nu ska man bara få orken till att göra svenska uppgiften D:

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Frosstis
0

Undrade varför inte klotterplanket uppdaterades.. Men så var det nytt plank xD

Iaf så längtar jag såå mycket tills mina hamstrar kommer! Skrattande Tänk att den ena (en blå) ska heta Donna, och den andra (blå, gul och lite sådant) ska heta Chanel! Så Chanel och Donna..

Fast är lite inställd på Chanel och Coco, fast min kompis katt heter Coccos så det är lite likt :S

Men vad tycker ni? Chanel och Donna eller Chanel och Coco? (Coco Chanel xD)

[_hsleiufhbtv]
0

_We will live longer than I will.
We will be better than I was.
We can cross rivers without wind.
We can do better than I can.

~ Lykke Li_

AkaiTsuki
0

Leveransen för pelletsen har bliiivit försenad :c… nu så kommer han inte få den fören nästa fredag eftersom att jag inte är hemma under vecokrna Skrikandes

//Joanna

Frosstis
4

800 Guldmynt :D

[Djurlinnea]
0

Blir inte mina höfter bättre inom 2,5 vecka måste jag lägga ner med basketen… F*N!

NaDa...
0

#26 Nej vad tråkigt.. :((

~ Kram Nadja ♥

[_hsleiufhbtv]
3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Min absoluta favoritlåt just nu. ♥

ninor
1

Fotat kaninerna idag. Upptäckte efteråt att jag glömt ändra inställningaran så jag fotade i jpg format istället för raw, så bilderna blev rätt dåliga men va sjutton, söt knain iaf… :D

U talking to me?

[Djurlinnea]
0

#27 Ja.. :/

Dipsie'n'Poo
0

Gud så skönt med helg!

Frosstis
0

Nu har jag hållt på i 3-4 timmar och tvättat typ allting jag har, alla lådor, träsaker och buren! Och torkat dom, och sedan möblerat om i min bur så jag kunde ha rasthagen i mitt rum, sedan också satt ett bord bredvid skrivbordet så att buren kan vara bredvid mig på dagarna! Dock är det väldigt tajt och locket går inte på ordentligt.

Längtar tills imorgon, om jag kan hämta dom då! ♥Såhär ser det ut nu! :)

Jag undrar hur små dom är.. är ju vana vid guldhamstrar :P OCh bebisarna i djuraffären är ju jättesmå! Hoppas mina också är det hihi :)

NaDa...
0

#28 Tack för den, spelar den om och om igen just nu. Otroligt fin!

--
Har en lagom slö fredagskväll, ska gå och lägga mig tidigare och gå upp i morgon på fotorunda. (Om inte det är -25 igen… >.<)

~ Kram Nadja ♥

Dipsie'n'Poo
0

Frågade mamma om att ha omplacering, hon sa ja, typ. :D

Smullis
0

Motionerat 30 min på motionsbandet! :D Duktig!

Paulina: Chanel och Coco ♥

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Frosstis
0

#35 Hihi jaa ♥ Den blåa ska heta Coco ♥

Smullis
0

#36 Yes c: ♥

När jag blir stor tänker jag gifta mig med en japan så att han kan göra sushi åt mig ._.

Frosstis
0

#37 Har aldrig smakat på sushi.. usch vill aldrig göra de heller xD

Guess what? Jag tror inte jag får hämta mina bebisar idag heller :( För hon har inte ens köpt diabetestesten än, och hon sa att hon skulle försöka göra det idag men det sa hon i tisdags också.. :'( Hoppas verkligen hon köper det nu så jag kan hämta dom ikväll eller imorgon :/

NaDa...
0

Fotat lite naturbilder och lite kaniner med. Bara Lisen och Elvis till så har jag snöfotat alla. ^^ Nu ska jag värma mig lite och sedan gå ur i kylan igen :)

~ Kram Nadja ♥

Smullis
0

#38 Du borde verkligen smaka det! Gott

[Djurlinnea]
0

Lunshpaus mitt i saneringen… Usch, hatar mask! Gick bra att avmaska alla i alla fall… Nu ska skiten bort från gården också.

Dipsie'n'Poo
0

Varit ute i ett par timmar och åkt längdskidor för första gången, svårt var det inte men det var svinkallt!

Ska nog baka strax, scones och något annat. ^^

NaDa...
0

Gjort min livs första panacotta sats, för ammas skull som har tjatat på det i en månad nu. ;)

~ Kram Nadja ♥

MarHai
13

Den här lilla skiten var idag på sin tredje utställning, och fick 95 poäng! Så otroligt stolt Kyss Solbackens Hoshi.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Frosstis
0

#44 Jättefin kanin, och bild!! Ruskigt snyggt asså ^^

Titta på detta!! Otroligt..

AkaiTsuki
0

#45 Pris beror ofta på tillverkarens pris också, de två är inte från samma tillverkare om jag har rätt.. Men skulle definitivt valt den mörkblåa :3

//Joanna

Dipsie'n'Poo
0

Har nu gjort 4 satser med scones! Skrattande

Frosstis
0

#46 Ja iofs, men det tänker vi inte på nu xD Vi tänker på affärernas priser.. :P

Ja, man får mer för pengarna och jag tycker det är väldigt billigt också!

#47 ååh vad gott! Fast det går ju åt vääldigt mycket mjöl xD

Dipsie'n'Poo
0

#48 Haha ja xD Räknade ut att det blev 14 dl vetemjöl och 4 dl grahamsmjöl :')

--

Tittar på P3 Guld, fett kul att Labyrint vann Årets Hiphop/Soul! Dem kommer från Uppsala (bor här!) och ena snubben är halvbror med en kille i klassen över.  FörvånadCool

Frosstis
0

#49 Hahaha ja det är asmkt mjöl!! xD

[Mi-rand-a]
0

får spasmer!! min dator vägrar samarbeta! USCH vad arg jag blir! nästa år överger jag den!

Frosstis
0

Godnatt :)

Fridaaaa
0

Är på bra humör idag, trots att jag är seg i knoppen xD

Frosstis
0

Jag e varken sur eller glad.. Bara ledsen av att jag nog inte kommer få köpa hamstrarna idag heller

Dipsie'n'Poo
0

#50 Ja, de är ju de :'D

Kaninerna är ute i hagen med ett par dm snö. De tycker nog det är roligt! Jätte söta är dem också OskyldigKyss

Frosstis
0

Usch pappa är under huset (luckan är i mitt rum) och det kommer massa kall luft in till mig.. brr fryser

Smullis
0

Varför ska du inte hämta hamstrarna? :C

Frosstis
0

Hon har inte köpt diabetesstickor än..

Smullis
0

o.O och vad är det? x)

Frosstis
0

Det är typ prover som kollar om de har diebetes :P Hon sa att hon skulle försöka få tag på dom i tisdags, men har inte gjort de än.. kanske kan hämta till veckan elr till helgen annars :)hoppas senasdt lördag!

Zvintos
0

#59: För att kolla så att hamstrarna inte har diabetes. Antar att det är Campbells det gäller och de har en del problem med just diabetes, så seriösa uppfödare kollar både sina avelsdjur samt ibland även kollar de som säljs iväg.

Smullis
0

Oh, jaha! ^^

NaDa...
0

Pluggat Religion i en halvtimme och nu fick jag huvudvärk..
Får lägga mig på soffan och tycka synd om mig själv ett tag så klarar jag en halvtimme till ^^

~ Kram Nadja ♥

[_hsleiufhbtv]
0

Ska skriva klart del 3 i min foderartikelserie på harkaninerIF, plugga så in i h-vete hela kvällen och fixa lite smått på den nya hemsidan. Kvällen/natten fullbokad alltså Flört Tur att vi bara har övningar i skolan imorgon, och slutar tolv som vanligt, så hela skoldagen spenderas i smådjursstallet.

Och juste! Jag har fått förfrågan om jag vill bli medryttare på en superfin arabvalack, han står i ett stall som bussen jag åker med från skolan passerar. Egentligen har jag inte tiden.. Men jag kan inte säga nej heller. Jag saknar hästarna och ridningen så det gör ont.

AkaiTsuki
0

Då blir det att skriva klart engelska uppsatsen om växthuseffekten ouo'

//Joanna

Frosstis
0

#64 Vad härligt att sluta 12! Vill jag också göra :) Jag slutar 14:15, men jag ska inte klaga, sparar det tills torsdag och fredag då jag slutar 16 ;)

Vad kul, jag vill också bli medryttare. Hur mycket kostar det? :) Jag har inte riktigt tiden eller orken men det skulle vara kul ändå xD

[Djurlinnea]
0

Jaha, vars försvann helgen? Måndag och skola imorn..

Frosstis
0

#67 Jag är faktiskt ganska glad att det blir skola igen.. denna helgen har inte vart så bra. JAg var svinglad i lördags för jag trodde jag skulle få mina hamstrar, men trodde jag skulle hämta dom idag istället så tappade inte humöret för det.

Sen blev det strul med min kompis, hon ljög för sina föräldrar och massa och hon skulle hit, och det hände en massa saker så jag var orolig hela kvällen för henne, inte så kul.

Och idag har det vart svintråkigt! Önskar jag hade hamstrar nu jag kunde ta upp. ♥

Längtar till nästa helg :)

[Djurlinnea]
0

#68 Okej, tråkigt :/ Har haft fullt upp hela helgen.. Sanerade kaningården i lördags och hade konfirmation hela dagen idag och sen så gick hela laget och sålde toapapper till Barcelona-resan ^^

Inaarah
0

Jag som planerat in massor med saker denna helg fick byta ut dem mot att ligga hemma. Dragit på mig halsont, snuva och ledvärk… Känns ju verkligen jättebra, i och med att jag inte kan ha mer frånvaro från skolan nu innan CSN drar in studiebidraget. Och kan dessutom inte missa mer, eftersom resor tilm Afrika och Frankrike väntar om ett par veckor. *deppigt*

Fridaaaa
0

#70 Dock är det skillnad på olovlig och giltig frånvaro.
När jag gick t.ex gymnasiet, fick man inte indraget csn eller halverat CSN om man hade giltig frånvaro :)

[Djurlinnea]
0

Känner att övningarna från sjukgymnasten börjat hjälpa nu. Inte lika styva ben och jag kan sitta ordentligt längre stunder. Vigare har jag också blivit! Jag som inte kunnat böja mig ner och ta i tårna med raka ben kan nu nudda lite i fötterna :D

ninor
0

Jobbar 16-22 idag, sista dagen för den här "helgen". Och imorgon börjar ny kurs i skolan…
Men längtar efter att det ska bli torsdag, då åker jag hem till Stockholm igen! Inte varit där sen nyår vilket är ovanligt för mig, brukar vara där varje helg.. ^^

AkaiTsuki
0

Jag är inte bra på NO.

Skrev ju uppsatsen, en kompis som läste kan sånt och han bara "Detta ser inte bra ut, redan första meningen är fel"

xD

Och en annan kompis hjälpte till o läste och tänkte engelskan

så nu har jag perfekt fakta och engelska.. säger vi :D

//Joanna

[Djurlinnea]
0

Mamma har hämtat ut min nya kamera nu! :D dock kommer jag inte få se den förrens ikväll… Hon skulle på föräldramöte efter jobbet och jag drar på match innan hon hinner hem…

NaDa...
1

Vann tydligen 10 € till en pizzeria jag inte ens vet var ligger.
Kommer inte ens ihåg att jag har tävlat.. My liiiifee… ;)

~ Kram Nadja ♥

[_hsleiufhbtv]
0

Hög musik i hörlurarna, nu spenderar jag resten av kvällen med plugg och hemsidefix. Glad

Och måååste bara skriva att jag äntligen övervunnit min ormrädsla! Tog upp kungsboan i skolan idag och hanterade den i typ 20minuter utan att bli rädd. Och vågade byta vatten till attackormen också. *pepparpeppar* Sen spenderade jag och Linda, som hade terrariedelen på övningen idag, resten av dagen i det sk. växthuset tillsammans med geckos, små och enorma sköldpaddor, skäggagamer, en blåtungad skink, fiskar och några creepy köttätande växter o.O När vi matade dom påminnde dom verkligen om dem där i mario-spelen Flört

Frosstis
0

#77 Uhhh! JAg vill aldrig övervinna min omrfobi XD

Om 1 h e de dags för jogging :)

[_hsleiufhbtv]
0

#78 Det ville inte jag heller xD Men nuså! Dessutom måste jag för vi ska kläcka fram ormbebisar nästa år ^^

Men den giftiga fågelspindeln vågade jag inte hantera.. Huvaligen..

NaDa...
0

#77 Alltså låt mig få gå i din skola >.<
Förutom ormar så låter det ju underbart!

~ Kram Nadja ♥

[_hsleiufhbtv]
0

#80 Komsi :D Där är verkligen underbart!

NaDa...
0

#81 Sluutaaa! Jag får inte ens flytta till stockholm :(

~ Kram Nadja ♥

Frosstis
0

Jag vill också gå på internat med djur.. :( Får verkligen inte! Mina föräldrar vägrar låta mig "flytta" när jag bara är 16 ;)

Frosstis
2

titta vad jag fick av min gudmor! Hon är bäst :D:D

Neccesär från Vixtoria's secret :) En högtalare för apple och android (låter jättebra och är liten och smidig:)) M&M lipsmacker En body splash också från victoria's secret, luktar assssgott! :D

[_hsleiufhbtv]
0

#82 Men du vet.. Skåne är speciellt! :D

#83 Jag bor inte på internatet, även om jag velat. Man får ha ett maxantal djur där och jag överskrider det med marginal, så jag pendlar med 3-4 timmars total restid om dagen. Så jag är sjukt less, men det är det värt Flört

NaDa...
0

#85 Kan ju försöka argumentera med det, haha ;)
Ska söka in till några skolor i Sverige, men det får mamma veta först när jag har sökt (a)..

~ Kram Nadja ♥

[_hsleiufhbtv]
1

#86 Haha smaart, håller tummarna (y)

[EllenAlicia]
1

Nytt inlägg på min blogg :D

http://karamellen-ellen.blogspot.se/

Jessicahagstrom94
1

Jag är glad, kaninen mår bättre nu.

funderar även på om man inte kan ha en tråd där man får lägga in roliga bilder på sin kanin? jag fick nämligen några roliga på min knäppis idag.. tycker inte ni att det skulle vara kul?

Inaarah
0

#71 (Fridaakesson): Jaså, så kanske det är? Vår skola menade att man, i och med den nya reformen, drar in studiebidraget när man har över 20% frånvaro och det lär jag ligga på. :) Dock känns det lite vrångt, så det du säger låter mer rättvist… Om inte annat hoppas vi på det! ;)

Fridaaaa
0

#90 Var så när jag gick gymnasiet i alla fall :) är 6 år sedna nu men jag har inte hört något om att det har ändrats? Men det kanske har ändrats det med :)

Dipsie'n'Poo
0

Det lilla franskaprovet gick bra idag. Var dock ett par saker jag inte kunde…

Har fått 40(!) nya ord i samhällskunskapen och 20 i engelskan… men annars är det ganska lugnt. Har dock prov nästa vecka, veckan efter det och veckan efter det :pp

[Djurlinnea]
0

Matteboken och engelskaboken ligger brevid mig och hånskrattar… Jag orkar verkligen inte! :O

Frosstis
0

Tömma diskmaskinen, träna på No:n, se svenska hollywoodfruar och sen sova.. woop woop

Dipsie'n'Poo
0

Tittar på Veckans brott..

Frosstis
0

Aso det har så torra händer att det svider :'(

Någon som har haft en deprissions-tid, mått riktigt dåligt så får ni väldigt gärna höra av er till mig. Min bästa kompis mår asdåligt nu och behöver tips?.. Skicka PM

NaDa...
0

Härregud vad planket är dött nu då.. Har alla fått förkylning eller drunknat i läxor? ;) Själv sitter jag i garaget med Carmen som springer runt omkring mig. Har man brist på hagar så får man vara kreativ..:)

~ Kram Nadja ♥

NaDa...
0

Härregud vad planket är dött nu då.. Har alla fått förkylning eller drunknat i läxor? ;) Själv sitter jag i garaget med Carmen som springer runt omkring mig. Har man brist på hagar så får man vara kreativ..:)

~ Kram Nadja ♥

Dipsie'n'Poo
0

Har nu frågat på Arken Zoo om Prao. Fick inte det för det var en tjej från ett jordbruksgymnasium i närheten som skulle vara där i flera månader så dem fick inte ta emot fler. :/

Under helgen ska jag och kompis gå runt på stan och fråga på olika ställen om prao. :)

Smullis
0

Vart nyss iväg och klippte mig. Nöjd! :D

Fridaaaa
0

R.I.P Alvin <3

NaDa...
0

#101 Kram ♥♥

~ Kram Nadja ♥

Frosstis
0

#101 Nää vad tråkigt :'(:'(:'( Skickar massa styrkekramar till dig ♥

Jessicahagstrom94
0

#101, nää vad tråkigt :( kram!

Frosstis
0

Dags att göra matte och engelska.. så är det klart. Ska göra en video till min bästis också. som present/stöttande för att hennes häst kommer gå bort snart.

hoppas verkligen jag får hämta hamstrarna i helgen men tror faktiskt inte det.. har typ tappat hoppet :/

Frosstis
1

Lagat middag till familjen idag :D Lagade amerikanska pannkakor ^^

Dipsie'n'Poo
0

#101 Beklagar! ♥

--

Träääningvääärk! CoolOskyldig

Jessicahagstrom94
0

Kaninen är knäpp.. drar runt i rummet som skjuten ur en kanon.

Saffran.
1

Ahaha! Bästa delen i Armageddon! ^^

Smullis
0

#101 Vila i frid Alvin ♥ Styrkekramar till dig Frida! ♥♥

Fridaaaa
0

#110 Tack söta du ♥

Tack alla ni ♥

Frosstis
0

ÅHHH SÅÅÅ GLAD! Hon har faktiskt köpt diabetesstickor nu!!!!!!!!!! ÅHHH FATTA MIN LYCKA :D:D:D:D:D:D::D:D:D Ska hämta dom på lördag :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D

Frosstis
0

Skönt med fredag Äntligen!!! Slutade fyra idag så kom hem för typ 25 min sen :) sitter i vardagsrummet med skön musik och pratar om planerna inför utins koknsert i april med mammsen och syrran :D :3 ^^ mysigt :):)

Dipsie'n'Poo
0

Var hemma hos min ena bästis pojkvän idag. Kom hem för drygt en halvtimme sedan och har nu bytt till skönare kläder och ska ut till kaninerna i kylan… :) :/

Frosstis
0

hahhaha asså iförrgår hände en sak som gjorde mitt år.. satt och skrattade halv elva på kvällen, högt, även om alla sov. Hahahah!

Vill ni veta så skicka gärna ett PM, det är typ lite snuskigt så vill inte skriva det här xD

Smullis
0

PMa mig!! >:D

Frosstis
0

yäää >:DD

Jessicahagstrom94
0

jag vill också veta? #117!

Frosstis
0

HAHAHA jaaa jag ska skicka xD

[Djurlinnea]
0

Jag dör så kallt det var ute hos kaninerna! :O elementet hänger inte med när det är kring minus 20-25 grader kallt ute… Ökade på värmen så det borde vara kring 7-8 grader varmt vid kvällsfodringen :)

Fridaaaa
1

Alltså vissa människor!

Frosstis
0

900 Guldmynt :D

Smullis
0

#122 Men jösses du!! #121 Vad är det nu då? :c

Fridaaaa
0

#123 Vissa människor är allmänt konstiga Flört

Smullis
0

#124 Hehe sant där ;)

Fridaaaa
0

#125Flört

AkaiTsuki
1

Akkio ute och springer på skolan :D

//Joanna

Smullis
3

Det är inte ofta jag känner mig så här, men idag känner jag mig faktiskt fin! Glad

Frosstis
1

ÅÅÅÅÅÅHHH

Jessicahagstrom94
1

Knäpp?

Dipsie'n'Poo
0

Dödstrött… :P Ska nog sova :')

Fridaaaa
0

Tittar efter en ny kompis till Pepsi, men hittar ingen jag fastnar för direkt :/

Frosstis
0

Vill spela sims.. men måste typ sova för måste upp typ 9 imorgon, ska mötas upp i stan och köpa lite grejor kl 11 :/ det är liksom jäättetidigt för mig xD

Peak303
0

OMG mina 2 bortgångna kaniner för 5 år sedan i maj. :O
Ida(madagaskar) och Stella(bourgonge sheck) ♥

-'  Malin Hultman

Frosstis
0

HAHAHA fatta hur kul det är att prata med en norrlänning

NaDa...
0

Just kommit hem från tjejkväll, där vi festade på cupcakes och kladdkaka och spelade brädspel. Superkul! Dock dunkar huvudvärken sönder mig innifrån nu, så ska sova strax. :)

~ Kram Nadja ♥

[Djurlinnea]
0

#135 Haha norrlänningar är inte särskilt roliga egentligen… tro mig Oskyldig

Dipsie'n'Poo
0

Massa kiss hade fastnat i tjejernas toalett så skulle försöka ha bort det så råkade ha sönder den… men den funkar. Ska be pappa/mamma köpa ny snart xD

Tar nu en paus från mitt skrivande på 'Stjärnbilder' till fysiken Glad

Ztrawberries
4

Stolt tjej med egen fåtölj!

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

Frosstis
0

#137 hahahha jo ni pratar ju jättekonstigt! xD

Fridaaaa
0

Ingen som vet någon som har marsvinshanar till salu? Ej vuxna :D

[Djurlinnea]
0

#140 Haha, ska ni säga… :P

Frosstis
0

#142 ..jag kan faktiskt hålla med dig xD Hatar att prata göteborska!! Vi liksom pratar på ett "hårt" sätt, och pratar.. fult ;) "komajen nuråå" "änna" "amen sluta" "vi är änna goa" "gött mos" och sånt xD

Fast ni säger ju "fara", typ "vi ska fara till affärn" "vi far hem till dig" och sånt xD

NaDa...
1

sitter i garaget, den här gången med alla kaniner. Lisen och Elvis är lösa, Mando och Carmen är i transporterna och coco är i min famn. Hörde flera hundar vara lösa nära oss och vågade inte ha kvar kaninerna ute. Men snart måste jag väll ta ur dem igen, trots att det är så mysigt här inne. ^^

~ Kram Nadja ♥

Frosstis
0

Nu har jag kommit fram till namnen! Jag tvekade ju på Coco och Chanel och tyckte inte riktigt att det var DOM liksom, om ni fattar. Så läste lite olika namn, MASSA olika namn, och så bara läste jag Laura och det klickade! Så Laura kommer en heta.

Sen har jag tänkt på Luna ett tag, men det är några hamstrar som heter så redan så jag ville inte ta det. Men så sket jag i det och tänkte, "vafan, jag bestämmar ju vad dom ska heta ;-)" såå, såhär blev det!

Den blåa ska heta Luna och den som är lilac fawn ska heta Laura =)

Frosstis
0

Dags för PLL mys med en stor fruktsallad :D

[Djurlinnea]
0

#143 Haha.. xD

Fridaaaa
3

Yey! Hittat ett marsvin jag ska köpa, som kompis till Pepsi :D

[Djurlinnea]
0

Kunde vara med på en hel träning utan att känna av höfterna! ^^ Fast ja, nu känns det som om någon gräver kring höftkulorna… :/

Peak303
0

Sitter och klurar hur hur man bygger en smidig men ändå stabil bur x)

-'  Malin Hultman

Fridaaaa
1

Bakar kladdkaka! Blev så sugen när en vän nämde att hon hade bakat det hehe

Jessicahagstrom94
1

Nämen nu vill jag ju också ha kladdkaka.. haha vilket problem jag fick nu. Kan ju inte ens baka! Skrikandes

Peak303
4

Hittade en bild från sommaren 2011, lilla Bennen och Kiwi(i buren) så söta Kyss

-'  Malin Hultman

NaDa...
0

Livskris, wohoo.. (Vad ska jag göra med mitt liv, vilken skola ska jag gå allt sånt)
Imorgon ska jag på prao, får förhoppningsvis städa djurburar hela dagarana, längtar! :D

~ Kram Nadja ♥

Fridaaaa
0

#152 Den blev goood hihi :D

Jessicahagstrom94
0

#155 ÅÅH! fuskigt :D haha..

Fridaaaa
0

#156 Hihi :D Du får med baka ;)

Jessicahagstrom94
0

#157 bara ett problem: jag kan inte baka. Skrikandes

eller ja, vi har nog inte allt som behövs hemma heller Rynkar på näsan nu vet jag vad jag ska försöka mig på att baka någon dag, när allt finns hemma! :D

Peak303
0

#158; Alla är nog bättre på att baka gämfört med mig! ;)
Mina muffins jag gjorde för några veckor sedan smakade spättekaka och var typ inte muffins… O_o

-'  Malin Hultman

Jessicahagstrom94
0

#159 Tveksamt. ;)

har jag recept går det bra ibland, men måste ändå ha någon med mig ifall att det är nåt jag inte fattar, hade jag gjort allt själv hade det slutat som en katastrof, lovar :o

Fridaaaa
0

#158 Jodå, gäller att öva ;) Och kladdkaka är ju enkelt hihi :D
Okej tråkigt :/
Ja gör det! :D

Jessicahagstrom94
0

#161 Mjo, gjorde kladdkaka med mamma en gång, den blev lyckad! kanske för att hon gjorde det mesta, men ändå.. jag kan ju försöka :D

Fridaaaa
1

#162 Ja tycker jag att du ska göra hihi :D

Frosstis
0

Det är faktiskt inte så svårt att baka :) bara man har recept och går efter de kan det ju inte bli konstigt ;) jag gillar inte kladdkaka längre, jag och min kompis gick hem till henne iaf minst en gång i veckan och bakde de ;) så hsr tröttnat nu :P Har vart med besti och haft de mysigt, aldrig en tråkig stund med henne xD nu tönkte jag tittapå lite PLL och sen sova :)

Fridaaaa
0

#164 Jag har inte ätit det på länge nu :P
Min sambo brukar baka kolakakor ibland, enkelt och gott hihi :D

Jessicahagstrom94
0

#164, tro mig, är man jag kan man lyckas med allt även när man har recept. "hoppsan, var det så mycket jag skulle ha?" eller "hoppsan, skulle visst ha det där först" Flört

Frosstis
0

Hahahhaha men försök följa till punkt och privka xD

Jessicahagstrom94
0

#167 Haha om jag någonsin kunde lära mig att kolla en extra gång innan jag gör sakerna skulle det säkert bli bra! ;)

Frosstis
0

#168 haha jag kan inte tänka mig att inte följa instruktioner xD Äääääälskar PLL *__* hept beroende, sett 6 avsnitt på två dagar

Jessicahagstrom94
0

#169 jag har ju instruktionerna och jag läser dom - men sen var det det här med att minnas rätt. xD hänt en gång att jag gjorde fel, men det blev helt okej ändå ;)

Fridaaaa
0

#169 Vad är PLL? :P

AkaiTsuki
0

Är det någon annan än jag här som kollar på Ponnyakuten? Oskyldig

Delar med mig lite av min musik Kyss

//Joanna

Fridaaaa
0

#172 Kollat det nu på svtplay :)

AkaiTsuki
0

#173 Kollar alltid på svtplay, missar alltid när det går på TV ändå :D Nyss sett klart avsnittet

//Joanna

Frosstis
0

#170 läs instruktiornerna innan du gör mgt ^^ #171 pretty little liars :) #172 JAAAAG :D

AkaiTsuki
0

#175 Najs :DD

+ #173

De sa ju att det skulle bli lite annourlunda iår jämfört med förra åren, vad kan de ha ändrat? Att de börjar direkt och stenhårt eller kommer det andra grejer tro :3

//Joanna

[Djurlinnea]
0

Bäst att gå och lägga sig och läsa.. Måste läsa drygt 230 sidor till på onsdag, läsa till ett stort kemiprov + plugga matte till matteprovet… Och juste, skriva ner det jag ska säga till den muntliga redovisningen av boken.

Men först ut och rensa tankarna ute hos kaninerna!

Jessicahagstrom94
0

jag kollar på ponnyakuten :)

#175, jag läser instruktionerna men ibland blir det fel ändå för att man glömmer eller läser fel. eller missar något.

Fridaaaa
0

#174 hehe okej :D

#175 Aha! :D

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer