Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 225 ggr
Stravaganza
0

De släppte antagligen ut den!

Läs det här!

Jag köpte min kanin Yuki för cirka två månader sen, då vart det bara Yuki och hans bror kvar som skulle säljas. Jag valde Yuki och inte hasn bror eftersom Yuki var sötare på nåt sätt.

Men i alla fall så brukar jag titta på annonsen där jag hittade Yuki med jämna mellanrum, och den har vart kvar jättelänge nu, så jag misstänker att dem inte har hittat någon som vill köpa Yukis bror.

Men idag gick jag in på blocket och då såg jag en bild på en kanin som såg precis ut som Yukis bror. Så jag gick in på annonsen där jag hittat Yuki, och annonsen vart borta.

Men saken är den att på samma plats där jag köpt Yuki, i Upplands väsby, har någon hittat en kanin som liknar Yuki på pricken!

Så jag misstänker att Yukis förra ägare släppte ut Charlie, den andra kanin, bara för att dem inte hittade en köpare..

Stravaganza
0

Så jag ska fråga mamma om jag får den också, men jag har ingen till bur, och mamma kommer säkert säga nej. :( Hur ska jag övertala henne?

Tina-A
0

Man kan inte vara säker på vad dom gjort.. Dom kanske bara tog bort annonsen eftersom någon köpte kaninen? Och så hittade någon en kanin? Jättesvårt att veta sånt där.

#1: Jadu.. ^^ Diska och städa och göra tjänster brukar alltid fungera på mina föräldrar.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Stravaganza
0

Jo, självklart är det inte säkert men den ser exakt ut som Yuki!

Och så hittade dem den på samma plats som Yuki och hans bror bodde också, så jag tror inte det var en slump.

Jag är säker på att min mamma säger nej, men jag ska försöka.

myriis
0

Kan du inte ringa Yukis uppfödare annars och kolla om dem har kaninen kvar? Hon kanske bestämde sig för att ha kvar kaninen och tog bort annonsen, och sen rymde den! Hm, knepigt..

Clariiz
0

#3; Tjata på du, säg att du städar hela huset i minst en vecka, och att du personligen ska köpa buren och kan betala fodret å allt :) Då säger hon nog ja!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Stravaganza
0

Jag ska nog ringa, men om dem släppte ut den, varför? Dem har så många andra ju, så varför släppa ut just den.

Och dem som har hittat den här kaninen ska på semester snart, vem vet vad som händer med kaninen då?