Regn :(
Urs vad jobbigt :S Hoppas det går över snart då. Det kan ju inte regna hur länge som helst ju.
Fin bild på dina kaniner också :) Den viltfärgade var helt underbart söt :)
Du får ta med dig hästen och kaninerna hit till Norrbotten, här är det soligt ;D
ujuj.. Stackare.. Men vilken underbar bild :)
Du har ingen möjlighet till ridhus eller ett rum inomhus eller liknande till kaninerna? Eller göra nån Hage och lägga på tak?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Vad jobbigt, jag lider med dig. xD
Vi har haft sol hela tiden, igår var det nästan 33 grader varmt!
Kelgiast: Bor också i skåne och jag är lika less på regnet! Hundarna kan ju inte vara ute =( Och igår kund man inte gå på dass för at det började svämma över här p.g.a att det regnat så mkt =/ Tråkigt när djuren får lida för att vädret inte vill vara fint! Jag har inte kunnat göra så mkt med hundarna ute nu när vädret har varit så vackert! *Inte* Förstår hur du känner iaf! Du är inte ensam :P
Jobbigt med massa regn så länge :/
- Mvh Emma
Trist med regn..! Som tur var regnar det inte här, trots att dom sagt det på vädret.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#3 Nej det har jag inte :( Varken till hästen eller kaninerna..så kaninerna sitter bara i buren (Måste städa till den) och rekyl i hagen men han har ett skyl att gå under om han vill..

Idag har vi okå regn efter att ha haft +30 :D
dryyygt
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#9 Samma här xD

#11 Hehe, jobbigt :S Spec. att gå på Pajala marknaden *suck*
#12 Jaa :P Kaninerna har inte fått komma ut idag eftersom att det är så blött :/

Idag har vi mycket bättre väder :D Hihi! Jag tog ert väder Photoniq och Kajsa_ :P
#14 - Jaa xD Men ni får fäl låna solen ett tag iaf ;D

Regn :(
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Regnar här med ;(

Tråkigt, man vill ju ha sommarväder!
www.frihetenskaniner.se

Eller, sommarregn är okej bara det är hyfsat varmt i luften ändå, då är det bara mysigt.
www.frihetenskaniner.se
Här regnar det också hela tiden känns det som! Värsta sämsta vädret! "/ Just nu duggregnar det så lite det går typ, men det är ändå jobbigt!:/

#9 Vi med. :(

Tina, inte ta mitt väder ;)
Hampus sitter i inneburen hos mormor & morfar i helgen :)

#22 Äsh! Jag lånade nog bara XD Det börjar regna nu igen :P

Haha och solen har varit lite framme ikväll :D

#24 Kajsa skall vi bytta väder imorron med mellan 12.00-15.00? :P