Bästa selarna?
Vilken sele tycker ni är bäst?
Funderar på att köpa en till min kille snart då han gillar att vara ut då och då och gräva i snön men har ingenstans att släppa honom lös då han säkerligen skulle springa bort.
Skriv gärna varför ni tycker att selen är bättre än andra också :)
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
H-sele gillar jag bäst :)
Och har någon bogsele med, fungerar med ganska bra men jag har fastnat för H-sele :) Lätta att knäppa på osv :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
H sele tycker jag eller bröst sele om man har en extra dragig kanin. bogsele litar jag inte på då mina kaniner tagit sig ur dom och rymmt ett antal gånger.
http://emmaskaninselar.blogg.se/
H-Sele är bra om man ska börja gå med sin kanin. Sen om kaninen är dragig kan man testa bog eller bröstsele.
Mvh Moa
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Jag har bara testat H-sele men den gillar jag :) och kaninerna stör sig inte alls på den.
H-sele it is! :P
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
H-sele funkar bäst för mig, bröstsele funkar också. Gillar inte bogsele då dom är väldigt lätta att ta sig ur. :-)