Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 526 ggr
Corazón
0

Zooplus godis

Hej!

Tänkte beställa pellets från zooplus.dk, så tänkte passa på att beställa lite godis också. Men dem har ju så otroligt mycket fina saker att välja på! Har ni köpt något som ni varit väldigt nöjda med? Vill gärna ha det mest naturliga och nyttiga godiset. På flera saker står det sockerfritt, utan spannmål osv, vilket känns väldigt bra! Men det är lite svårt att veta vad som är just anpassat till kaniner då det mesta passar till hamstrar, marsvin och så också. Har ni några tips??

Agda
0

Tycker gnagarstängerna de har från JR Farm är bra (kaninerna gillar de iallafallFlört). Tror de heter Farmy grainless, ena sorten är med malva + något mer, andra ringblomma + något mer.

Corazón
0

#1 Ja dem har jag tittat på! :)

Och ni som beställt från den danska sidan, har leverans och packning varit bra?

[Totoros kaniner]
0

ja köper oxå gnagarstängerna som ovan nämnde, ärtflingorna (kaninernas favorit)

meister lampe ekologisk vitalmix (perfekta i foderbollarna :))

o så johannesbröd

nästa gång ja handlar tänkte jag testa steppenlemmin zooberry (fast jag läser slemmig varje gång så verkar de smakiska)

LisaKanin
0

Mina älskar JR Farms örtspecial, inte supernyttigt eftersom det innehåller lite puffat vete och vete/havreflingor och extruderat korn, men resten är helt ok grönsaker o örter och ger man bara lite som godis då och då är det mycket uppskattat. Ärtflingor är väldigt poppis här också.

[Tilde]
0

Jag köpte torkade växter från zooplus, jättepopulärt! Fast det kan man ju också göra själv hemma om man har tid och plats :)