OT. Stackars lilla Gagge =(
Åh, fick se bilden idag på lilla Gangster.. Stackarn blev biten av en huggorm i ansiktet =( Helt svullen är han i ansiktet och på halsen =( Men jag är jätteglad att älsklingen överlevde och att mamma å pappa såg ormen, för att annars hade han nog varit död vid det här laget!=( Jag var så rädd att han skulle dö.. Tur att han är stark och älskar oss för mkt för att dö ;) Tog en jäkla tid att komma över chocken när jag läste sms:et som jag fick av mamma.. Blev ju livrädd! Tur att han mår bättre nu =) Älskar min Gangster!:D Lilla Gaggeponken, ska gosa ihjäl honom när jag kommer hem! Han är världens mysigaste och gosigaste =)
Om ni undrar så är Gangster en hund som mina föräldrar äger. Han är bror åt min hund Ginza =) Vi tog över honom från uppfödaren när de var 1,5 år.. Kändes hemskt att flytta, då Ginza och Gangster älskar varandra så mkt och egentligen är oskiljaktiga =( Usch så elak jag kände mig när jag flyttade =( Speciellt nu när han blev biten av en huggorm och höll på att dö =(
Ville bara skriva av mig lite…
Ni får också se bilden på honom.. Bilden är tagen med mobil så därför är inte kvaliten särskilt bra! Ser ni så leden han ser ut?=( I bakgrunden ligger min systers hund Ruffsan =)
:( Stackarn…
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

neej, stackarn! min kompis hund blev också biten en gång och var lika svullen >.< jobbigt!
#1 Ja, visst ser han rolig ut?:P Kanske borde sätta in en annan bild så ni har ngt att jämföra med =)
#2 Jaså? Usch, det är hemskt! vullnaen hade tydligen gått ned lite nu iaf.. Men han orkar inte så mkt.. Orkar bara gå en bit sen vill han hem.
Så söt! Även då jag gillar mera mindra hundar! fluffiga eller långa! ;) (har en fluffig och en lång xD, så konstigt xP)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Ja, han är supersöt =)
Neej stackars liten dåå:'(
usch stackare…hoppas det blir bättre snart! kramar till er
#9 Ja, det är jättesydn om honom =(
#10 Tack så mkt =) Hoppas jag med!
Uschdå.. Det där låter inte alls bra :/ Hoppas det blir bra snart!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Usch, stackars honom! Men riktigt söt var han iallafall!
Stackarn :(
- Mvh Emma

Hur mår han nu?
#12 Näe, men det var tur att det var i ansiktet, för hade han blivit biten i benet så hade giftet hunnit snabbare till hjärtat.. Är så glad att pojken lever =) Jag håller tummarna för att hans svullnad går ner snart!
#13 Ja, jag tycker också så synd om honom.. När jag kommer hem ska jag gosa ihjäl honom + att han ska få massor med gott ;)
#14 Jo =(
#15 Tror att han mår rätt bra, även om han är trött och inte orkar så mkt =)
Hoppas han blir frisk snart :) Du får ge honom en kött tårta :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Stackarn :(
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#17 Haha, ja, får nog göra det =)
#18 Det är jättesynd om stackarn.. Han ser så olycklig ut också =(
Stackarn :( Men vad söt ha är! ^^
bara å skämma bort honom ;)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#20 Tack =) Han är helt underbar :D
#21 Självklart!;) Pappa sa et att han spelat väldigt mkt på det är att det är synd om honom, så att de var tvungna att ge honom massor med gott :P

Min kompis hund blev biten i tassen så tassen svullnade upp REJÄLT.
Ok, men den överlevde väl?=)