Roliga händelser
Har era kaniner någonsin gjort något roligt? För det hände mig idag. Jag höll på att städa Bellas bur och hon var i hagen när jag plötsligt känner någon som buffar (väldigt argt) på mitt ben. Så jag kollade ner och där satt Bella som hade fått nog av snön, hoppat över gallret och ville in i buren igen. Har ni varit med om något kul?
Björn har gjort massa hyss,.. Som att välta ner vattenflaskan så den går sönder, Eller hoppa upp på ryggen när man städar buren :P
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
något som händer nästan varje dag nu är att varje gång mamma druckit te så sätter hon de tomma glaset på golvet och då springer snuttis alltid och tar skeden sedan springer han iväg med den för att slicka av den och ibland händer de att han hämtar tepåsen också dock tar jag tillbaka den direkt så han satsar på skeden oftast, brukar även sätta mitt vatten/saftglas på soffan (ganska hård soffa så de går bara att ställa ner glaset så hålls den) då kommer han alltid och försöker dricka ut glaset och verkligen trycker ner huvet! ibland har han lyckats få sig en slurp. :p
Här om dagen skulle Po får mer hö (han hade dock fortfarande mycket i buren) och jag hade öppnat framöppningen innan. Jag gick mot honom med nytt hö och då, då hoppade han ut (ca 80 cm) och ner på golvet! Stojjiga lilla Po som är väldigt kräsen om hö. 
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se