Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 421 ggr
Clariiz
0

Fest :/

Nu ska min bror ha fest i morogn :/. kaninerna vågar jag inte ha ute, inte ens i kanin huset. Man vet aldrig vad fyllon hittar på :/. Har gjort i ordning två inneburar inomhus. Det är ju inte så stor temperatur skilnad på inne och ute och tänkte flytta in dem när det är som likast och sedan flytta ut dem igen när det är som likast.

tror ni det funkar?

Det jag inte gillar är att mina knuttar som är vana att hoppa på stor yta får tillbringa natten i varsin mktmkt mindre bur.. men lagt in massor av tidsfördriv och de får vara ute så mkt som möjligt.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

malinroth
0

Jag tror det kommer gå fint :) det är ju ingen längre tid det handlar om, det är nog bättre om du har dom på ett säkert ställe så dom får vara ifred :)

Lotta_A
0

Sätt ett hänglås på buren annars. så kan dom inte öppna och ta ut dom eller så.

Clariiz
0

Lotta, mina kaniner bor på vinter i ett hus med varsin box, där hjälper knappast lås xD och ute bor dom i hagar funkar inte med lås heller. Och sedan har dom ju as hög musik långt in på natten. Och fulla människor som håller på.

Tror inte mina niner uppskattar det :/.

De får nog bo inne, tar in dom vid halv 5. de första kommer typ runt 6. och innan det brukar några kompisar komma. Så de hinnern göra sig hemmastadda innan ljuden börjar :P

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Clariiz
0

Problemet är ju att jag bara har en innebur, har byggt en konstig grej! kan fota senare :P

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Milly_94
0

har du ingen kompis dom kan bo hos?Det hade ju varit bäst

Clariiz
0

Nope, de som bor i närheten är aningen inte hemma eller har inte tid.

Men de överlever nog över en natt :)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Milly_94
0

aa :)

Clariiz
0

Nåja.. Och jag är AS GLAD!! efter nu flera försök bråkar inte kaninerna i morse små nuffsade dom med varandra men nuu sitter de å myser bredvid varandra! Så gulligt att jag kan ha dem tillsammans. Men eftersom burarna är ganska små kan jga inte låta dem bo ihop inatt men ska ha de så lit ei burarna som möjligt :)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com