Hanar för parning sökes!
Söker hanar för PARNING till våren, parningen sker i februari.
_1: Dvärgvädur
Helst wienertecknat, witörat, blåögd.
2:
''Hopphane''
Den ska ha raserna dvärgvädur, hermelin eller lejonhuvad i sig.
Även blandningar kan vara intressant, alltså mellan någon annan ras också._
Finns i Uddevalla, västra götaland
Jag har en liten satinpälsad dvärgvädurshane som jag skulle kunna tänka mig att låna ut till PARNING. Han har en jätte go personlighet och gillar att gosa och pussas. :) Har inte testat hoppning med honom.
Har fler bilder om du är intresserad.
Vi finns på Tjörn.
#1 Åh, underbart fin!
Är han viltgul wienertecknad, blåögd? Ser inte riktigt, hehe .
Skulle du kunna skriva hans stamtavla? :)
Jätte fin, nu är jag kär, haha ;p
Vill gärna se mer bilder! :)
# Fina! Var bor du ? :)
PMa mig är du snäll?! :)
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Har tre hanar som jag kan låna ut inom hoppning! Det finns mer information på min hemsida http://ztrawberries.weebly.com/ En är en renrasig holländsk kanin, men han passar bra till de lägre klasserna. Nalle puh heter han! En super fin harkorsning, som är tillsalu också. Han hoppar fruktansvärt bra, egen uppfödd och har också en egen tråd på iFokus! Ztrawberries Android heter han. En hermelin pojke som är oerhört begåvad med tanke på storleken! :) Carrot Killer är en hermelin. Carrot killer på bild! :) PMa gärna om du är intresserad utav någon :)
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
-
Putt
Så fin ! :)
Oj, resten kom inte med, skulle stå om du kunde skriva ut någon typ av h bevis här? :)
Visst :)
Har inte hans stamtavla med mig just nu (är i skolan…) Men hela hans stam är japan Sv/Gul, kan skriva alla namn senare.
Men han har fin stam, så det e inget du behöver fundera över :)
Det finns också möjlighet för dig att träffa honom innan du bestämmer dig :)
(en bild på en av ungarna ur förra kullen)
Oki, vad tror du kan komma med min hona?
Zobelsiames brun
Mamma: Viltgul
Pappa: Svart brokad
Hon har fått viltsiames havanna, viltgul och viltsiames i sin förra kull. Hennes kullsyskon var madagaskar/viltgul(minns inte) svart brokad och svart.
Har du någpn bättre bild när han hoppar? :)
#14 Tror det blir viltgul och gul japan.
//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015
Oh, super duktig ju!
Fin också :D
Hur är han i sitt temperament?
Lugn och go, kan göra vad som helst med honom i principen 
Allt från att klippa klor & bäras (utan att sprattla naturligtvis) till att sela, kolla tänder (både fram- och kindtänder) & gosa med på rygg.
Super trevligt lynne från topp till tå, har aldrig haft en snällare kanin :)
Haft honom sedan han va 3 månader, han är 6 år i April och har alltid varit lika snäll och go <3
Alla ungar han har efter sig har samma fina temprament och de flesta har hans ansiktsdrag.
Har aldrig tävlats, då det inte varit aktuellt (+ att han är för gammal, även om han inte verkar gammal så e han gubbe XD)
Låter underbart!
Kan jag få ditt nummer kanske i pm så vi kan höras av och bestämma någon dag nu lite längre fram när det passar? :p
Har inga pengar på mobilen ^^;
Men om du vill kan du ringa :)
Går i skolan måndag till fredag, 8-17 men efter det kan jag prata :)
Sen åker vi till LU och ställer ut den 1-3 Mars så då e han lite upptagen :P