Cuni complete, 8 kg - 230 kr?
hej! 8 Kg cuni complete kan väl inte kosta 230 kr? Det är på det danska sidan så ni får tolka lite till mig ;)
http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/gnaver_smaadyr_foder/dvaergkanin_foder/prestige/260339
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Du får även komma ihåg att den danska kronan är dyrare jämfört med den svenska, så det kommer kosta 280 kr för 8 kg Cuni Complete.
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#1 okej, Vad skulle frakten gå på?
Den går på 39 danska kronor, vilket är ungefär 47 svenska kronor, så totalt blir det 328 kr. :)
Mvh,
Okej tack så mycket! Då blir det billigare att köpa 8 kg istället för 500g för 65 kr ;)
En till fråga ;) Hur lång tid skulle det antagligen ta för det att komma hem? Så man kan planera sin beställning:)
Ingen orsak! :D Hoppas det går bra att beställa! :)
Mvh,
Hm… Tror det tog ungefär en vecka när jag handlade från dom. För paketet skickades från Tyskland. Men det skulle ju ända upp till Sundsvall, så därför kan det ha tagit någon dag extra. Bor du länge söderut går det kanske snabbare. :)
Mvh,
Tänk på att du har gratis frakt där över 299 kr, så man kan tjäna på att slänga in något litet extra för några kronor för att nå upp i den, och sedan få frakten gratis istället =) När jag beställt från zooplus har det inte tagit mer än max en vecka båda ggrna =)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
Om du köper något extra så får du gratis frakt vid 299 kr (danska kronor) :)
Hm, när jag beställde så fick jag inte gratis frakt till Sverige. Trodde också det skulle vara värt att handla över 300 för gratis frakt, men icke. Dom la på 39 kr till mig då.
Men du kanske har tur och får gratis frakt. Det är ju lätt att ändra i inköpskorgen om det inte blir det.
Mvh,
Tack så mycket hörrni! :) Men nu ska jag ut och pulsa i snön för att ta in monster kaninerna i burarna 
Ca 266-270 kr är ca 229 danska :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#10 Då borde du verkligen höra av dig till dem. Jag har handlat där två gånger och har fått gratis frakt båda gångerna, har även flertalet vänner som beställer därifrån regelbundet som alltid får gratis frakt. Hör du av dig blir du säkert kompenserad om de gjort fel =)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
#13 Jamen det ska jag göra! :) Ska komma ihåg det nästa gång jag handlar hos dom! :) För dom är bra, och har ju vettiga priser!
Mvh,