Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1032 ggr
Nevina
0

(K) Lejonhuvad

Hej. Jag letar efter en Lejonhuvad, renasig eller korsning spelar ingen roll. Helst en hona, men jag tar gärna emot förslag på hanar också. Det hade varit mysigt med en unge, men är även intresserad av vuxna. Dock inte Teddy. Kaninen är tänkt som sällskap till en Dvärgvädur (hona) och ska bo inomhus.

Men här kommer kruxet: Helst skulle jag se att kaninen finns i närheten av Värnamo (Jönköpings län, Småland), eller Hyltebruk (Hallands län, Småland), eller Halmstad (Hallans län, Halland).

Hör av er om ni har någon nin som kan tänkas passa! Tack =)

[Plumskaniner]
0

Jag har en hona på ca 2år. Väldigt charmig är hon, dock bor jag i Kalmar.

Nevina
0

Jag har skickat PM till dig =)

tesushie
0

har en hona på snart ett år som akut behöver ett nytt hem bor i gävleborgslän men har eventuellt ganska säkert möjlighet att sjutsa

http://www.youtube.com/user/lazyasshika

JessicaOlin
0

hej jag har små kaninungar om du är intresserad :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Bruden-Mbuti
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har lejon kanin ungar.

båda föräldrarna är lejon.

lovemysack
0

Jag kommer få en kull i mitten av januari! :) lejonhuvad/hoppkorsning! .) Denna kull kommer blir perfekt som första hoppare! :)

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Nevina
0

Det vore jättebra om som kunde skriva var ni finns också! Skrattande

JessicaOlin
0

finns i lammhult :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Bruden-Mbuti
0

vi finns i stockholm. transport brukar gå att fixa

fialottans
0

Om du fortfarande  är intresserad så har jag en 4-årig lejonhuvad hona och en av hennes söner på ett halvår som skulle behöva nytt hem. Dock är sonen teddy (från pappan). Hör gärna av dig vid intresse!

fialottans
0

Jag finns för övrigt i Linköping i två veckor till, sen tar jag mitt pick och pack och flyttar till Malmö. Transport till Värnamo eller närheten skulle säkert kunna ordnas.

Nevina
0

#11 Tack, men jag vill inte med den pälsen riktigt och jag har bara plats för en kanin till. Men jag hoppas att du hittar ett bra hem till sötnosarna!

JessicaOlin
0

Ja har en som är lite längre päls på de är en hona lejonhuvade dvv

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Nevina
0

Tack så mycket för alla svar!

Jag vill glatt meddela att jag idag har tingat två små ungar! Längtar till jag får hämta hem dem!