Min Sture
Ska göra en liten "dagbok" om min lilla Sture tänkte jag :D.
Börjar från början:
Jag tjatade och tjatade men mamma o pappa sa nej, vilket jag accepterade.. sen efter 3 år så fick jag ÄNTLIGEN köpa min älskade kanin <3.
Då fick jag själv sköta allting, delvis leta upp en kanin och betala allting själv! (vilket faktiskt är bra, då jag har varit bortskämd..)
Så efter några veckor hittade jag en uppfödare i Jönköping (bor vid kristianstad.) Och hon skulle ha kaninungar om någon vecka.
Jag blev då helt till mig och bestämde mig att jag ska köpa av henne.
(bild:johannaskaniner.se)
Det blev den 7/7-12 och min älskling föddes :D
Blev helt kär i bebisbilderna och efter ungefär 4 veckor hade jag redan valt unge ^^.
Letade efter massor av burar, min faster hade dock en gammal kaninbur (utomhus) som jag fick. Så den gjorde jag och pappa om. Bytte tak osv :D
Tiden gick super fort till den 24 Augusti, dagen då min älskling skulle komma hem!:D
Körde till Maxi parkering och mötte upp Johanna.
Han var sÅÅÅÅÅ söt!!
Bilden är första bilden jag tog på honom, då sitter han liten o rädd i transport buren :D
Jag fixade buren och han fick hoppa in i den för bekanta sig.
Det gick bra. och han var lite blyg men ville ändå fram och lukta.
Efter någon dag började jag ta upp honom och ha han vid mig i soffan. Vilket han tyckte om. Men det blev korta stunder imed det var varmt ute.
Här på bilden kollar han nyfiket efter vår hund
sööööööööööööt!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#7 hihi ja, min sötnos!!
Jättekul att se att du gjort en tråd om honom här :-)
Kul att se massor av bilder! 
Mvh Johanna
Vad fin! ♥
Urgullig! Japantecknade är så fina <3
Hälsningar Lurvas11
#15 taack :D
Han är japan blå/gul wienertecknad :D