Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 830 ggr
AkaiTsuki
0

Gah! Foder

tusan tusan tusan säger jag :c

Såg nu att det kommit sånna ljusa grejer som kallas typ husor eller mjölor eller såkallat förrådskvalster på/i påsen! "kan orsaka allergier men är inget farligt" Och det va inte lite heller på påsen

Men alltså jag vill inte ge honom det fodret nu.. men då blir det att slänga en hel del foder som inte gått ut ur datum.

Känner mig hemsk över att ha gett honom sånt dåligt …

Vad hette det riktigt bra fodrena nu igen? i småförpackningar, kan du kanske länka sidan som säljer också?

Har lite av fodret på skolan så att det är antagligen ingen fara det eftersom det finns inget på det sist jag såg det i torsdags, bara att det va lite kvar av det..

Så det är ikväll och på fredag kväll som han inte kan få ordentligt med pellets isåfall.. Han kan få sina torra vitakraftgodisar som är till för att blanda med egentligen men använder det som godis

Kan antagligen köpa pellets online ikväll isåfall i hopp om att det kommer innan fredag

//Joanna

AkaiTsuki
0

Tänkte Cuni complete 2,5kg från zooplus.dk.. är det i danska kronor då eller förvandlas det?

//Joanna

[RC1393]
0

Annars finns animail.se som levererar till dörren. Kostar 299kr för 2,5kg, eller cuni pro som har bättre värden för 199kr (5kg foder) :)

AkaiTsuki
0

Juste den sidan finns också!

Jo cuni pro såg bra ut också

//Joanna

AkaiTsuki
0

Hur ska jag förvara fodret på bästa sätt nu när jag kommer beställa det fodret?

//Joanna

[RC1393]
0

#2 *Host* 229kr menar jag, inte 299 Oskyldig

AkaiTsuki
0

#5 Såg det, det gör inget ^^,   Skriver lätt fel på nummer själv

//Joanna

[RC1393]
0

#4 I varje kartong så finns det (av cuni pro alltså^^) små säckar innuti med 1,25kg foder i varje. Jag har mitt ute just nu, i en lekstuga. Där ligger fodret i en plastbytta med lock. Öppnar bara en påse i taget och det håller sig riktigt bra, aldrig varit några problem för mig :)

AkaiTsuki
0

Åh va bra ju! :D

Nu blir det bara att övertala mamma om att kasta den andra pelletsen.. hon tycker nog den duger bra ändå för honom bara för den inte gått ut ur datum….

//Joanna

AkaiTsuki
0

Det gick bra nu är det beställt och allt

Fast blir så adfasfadgadg över att fodret ska jäklas :c

//Joanna