Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 603 ggr
TwisterJ
0

Vad tycker ni?

Skulle gärna vilja veta vad ni tycker om min hemsida.

http://twistersuppfodning.weebly.com/

Helt okej att komma med kritik :)

Något som ni tycker skulle ändras/ göra om på hemsidan?

(skriv gärna varför också)

Ni får ju också komma med andra förslag också.

Vill kunna göra hemsidan så bra som möjligt! Glad

MVH: Kristina

[Tilde]
0

Jag tycker den ser fin ut :) Vet inte om det bara är jag, men jag tycker det skulle se trevligare ut med större text, eller möjligtvis ett "gladare" teckensnitt, eller vad man ska säga. xD

Du har inkluderat det viktiga och lite till, så jag tycker det är en bra hemsida! Skrattande

[Mi-rand-a]
0

Tycker den var helt okej, lätt att hitta mm. men några saker jag hade ändrat är:

Kaniner- hade stoppad dom under varandra så de blir plottrigt med texten och "svår" läst

Nyheter- hade punktat upp varje sak med en * så man vet att sakerna inte hör samman.

Till salu- samma där, hade stoppat texten under varandra

Kullregister- tyckte de va helt okej att ha dom två och två på rad men när vissa kom lite längre ner än andra så blev de också för "stökigt" så hade stoppat alla två på rad eller under varandra :)

TwisterJ
0

Okej tack så mycket, har ändrat lite nu :)

dermot
1

Det som stör mig mest är att allt inte får plats på menyn, alltså att där blir en "More…" med underflikar.

Det kan du ordna (för exempelvis) genom att sätta "intressekoll" som en underflik till "Till salu". Smälta ihop "Planerade kullar" och "kullregister".

"Fotoalbum mm" kan du sätta som en underflik till "Kaninerna" och sedan ha "kontakt" och "länkar" tillsammans. Alt. flytta "Nyheter" till förstasidan, t.ex under din presentationstext.

Eller hur du nu känner för det. :-)

Var det som dykte upp rent spontant när jag klickade upp sidan. Annars tycker jag den var mycket fin! Kanske en passande header bara. :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

TwisterJ
0

#4 hur fixar man underflikar isåfall? :)

dermot
0

#5 På "Pages" där du kan lägga till och ändra sidor, där kan du dra de olika flikarna 'under' en annan flik, då ska den fastna där. :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

TwisterJ
0

#6 tack nu har jag fixat lite men du skrev oxå  en passande header hur skulle du tycka att den skulle se ut isåfall? :)

fossingen
0

#0 Jättefin hemsida. Men jag tycker du bör höja priserna för kaniner inför nästa försäljning, du är på tok för billig :)

TwisterJ
0

#8 tack, a kommer höja priserna lite mer :)

Men vad skulla kunna vara ett rimligt pris? 250? är något dålig ang priser.

fossingen
0

#9 Nja, dåligt är det väl inte. Men tycker 100 kr är nästan som att skänka bort de gratis :)

Ja, du ska ju självklart sätta priserna på vad du själv tycker är rimligt. :)

TwisterJ
0

#10 okej :)

dermot
0

#7 En kanin kanske? ^^

// Anka

TwisterJ
1

#12 har fixat lite nu så nu är det även kaniner uppe :)