Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 454 ggr
LillaSnö
2

Ny familjemedlem

Idag hämtade jag hem lilla Snö. Underbart söt liten hona :). Våran första kanin. Har läst en del innan köpet och var inställd på att hon skulle försvinna in i huset illa kvickt och sen inte komma ut mer under dagen.
Förvånad och glatt överraskad blev jag när hon nyfiket undersöker hela buren, äter och dricker direkt, lägger sig ner på sidan och sover/vilar. Ja det gick mycket smidigare än jag vågat hoppas.

Nyss skvätte hon dock ut massor av spån på golvet….min sambo nös nämligen och det var hon inte riktigt beredd på ;).

Dottern är överförtjust, "jag älskar dig Snö, bara så att du vet det". Och nej, vi har inte köpt kaninen åt henne utan åt oss. Har inte haft kanin innan men är uppvuxen med fåglar och hundar och har haft det när bott själv så jag vet vad vi ger oss in på, inget ansvar på dottern.

ninor
0

Kul med en till kanin-fantast! Kaniner är underbara djur och ett utmärkt sällskap. Vad är Snö för ras? Har du någon bild? :)

Dors1
0

Vad kul! Skrattande
Lycka till med ninen!

LillaSnö
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Hon är en mix mellan dvärgvädur och hermelin, helvit därav namnet ;). Bara suddiga mobilbilder än, ville inte ta med kameran idag.

LillaSnö
0

#2 tack :)

tussen12
0

Fråga på bara om du undrar något :)

Väldigt söt!!

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

LisaKanin
0

Sötis! :-)