Kolla in min hemsida!
Ska ju sakta med säkert påbörja min lilla uppfödning här hemma ''igen'' och såg att ni hade så fina hemsidor så gjorde en till mig själv också.
Den är inte klar än på men ni får gärna gå in och kolla och säga vad ni tycker! 

Checka in!! :-))
Kan direkt säga att det vore skoj med mer information om dig! Varför du började med kaniner, intressen mm. Så att man på något vis känner att man får kontakt med dig. :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Ja jag håller på med en flik som heter ''Om Mig'' där det är bara en massa information om mig! :D Men tack för att du kommer med kritik!! :)
Sådär nu är väl hemsidan i princip färdig. Kommer ju lägga till en ''tilsalu''-flik när jag har något tillsalu.
Något jag missat/borde ändra på?? :)
Jag kollar noggrannare imorgon när jag fått sova. Nu kan jag knappt stava känner jag. 

Snygg hemsida! :)
Vill dock informera om att Wiljans kaniner redan är ett registrerat gårdsnamn i SKHRF (www.skhrf.com, gårdsnamn)… kanske lite tråkigt att ha samma?
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner
#5, äh. Jag valde att ha det ''uppfödarnamnet'' 2007 haha, när jag var lite mindre och inte ens skulle ha en uppfödning. Så varför inte. Det är ju inte exakt samma
Är redan medveten om att det fanns en ungefär likadan. Men det gör inget för min del!
2008** menar jag :)
Fin hemsida :)
Enda minuset jag hittade var "dropdownmeny" men det är för att jag själv inte gillar sån meny ;)
Får man ha så lika? tänkte på #5 sa. Det är bara första bokstaven som skiljer? V & W är ju nästan samma bokstav typ ;) (många stavar t.ex Wille & Ville ect) :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

#7 Fast Wiljans kaniner har varit registrerat sen 2005 ;)
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner
#8 Vet faktiskt inte om man får ha så lika, men får man inte det så får jag väl byta sen när jag ska registrera, sålänge ser jag inget problem med att ha en hemmauppfödning och kalla sin lilla uppfödning för vad man vill. :-) Får tänka positivt! :-)
Haha, jag själv blev superlycklig när jag lyckades lära mig göra dropdownmenyn, har alltid ''älskat'' sånt. Men smaken sitter väl i baken eller vad man brukar säga, alla tycker olika! :-)
#9 Men det var inte kritik av namnet jag ville ha! Utan kritik/beröm för hemsidan! Orkar inte argumentera över en liten sak som vad jag ska kalla min uppfödning för. FÅR jag inte registrera min uppfödning som Viljans then fine, då kommer jag på ett annat namn, sålänge ser jag inget fel i det. Men tack för att du påminde mig! :)
Det tråkiga med namnet är ju att det blir lätt att man blandar ihop er. Inte så kul för den som letar efter den ena av er men kommer till den andra. Rent moraliskt tycker jag man kanske bör fråga hon som har Wiljans om hon tycker det är ok med en uppfödning som heter nästan lika.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Kan någon Medarbetare eller Sajtvärd låsa den här tråden?
Känner mig mer påhoppad och ledsen än glad och uppspelt över det här nu.
mvh Romana
#12 Det är ingen som har hoppat på dig :)
Bara förklarat bra saker tycker jag :)
Då får jag väl göra om allt. Och göra om mitt ifokus-konto då den också heter Viljans.
Säger inte att någon varit elak. Men det räcker ju med att säga det en gång, beslutar jag då att fortsätta heta Viljans till jag ska registrera mig och då byta namn då behöver man ju inte fortsätta mata på :)
Kommer alltså att BYTA namn innan jag registrerar. Så folk inte blir irriterade över att jag har ett ungefär likadant uppfödarnamn. Visste ju inte det för 5 år sen när jag bestämde mig för att kalla mina ungar för ''Viljans''. Och då hade folk ingenting emot det så jag fortsatte att kalla mig för det.
#14 Ditt ifokuskonto spelar ju ingen roll :)
#15 Känns ju som att det gör det nu, eftersom det står för ''viljans kaninuppfödning'' och har alltid gjort det.
Jag vet en uppfödare av katter respektive en av hundar. De har samma namn på uppfödningarna, förutom ett s på slutet.
Så vill du ha Viljans så ska du ha det. Om du vill kan du ju maila den andra uppfödaren och förklara situationen. Jag tror nog att folk kommer känna igen er. :)
#17 Tack för att du förstår! :-)