Idag har jag varit in till stan tillsammans med en vän och gjort av med pengar. Fick dock med mig ett par jeans hem, och plagg som följer klädkoden inför resan som utbytesstudent. Nu väntar en lugn och skön kväll hemma. 
Stolt över mig själv! Båda tårtbottnarna blev super och jordgubbsmoussen blev också super. 
Belönar mig med chips och vit choklad. ^^
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Sitter och försöker hålla mig vaken. Tror det är den berömda tröttheten som slagit till..
Är megatrött, blev det efter maten xD haha
Någon mer som ska se på gladiatorerna? :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Vart ska du vara utbytesstudent? :)
Vill se film! Men vet inte vilket :S
#5: Reser en kortare period som utbytesstudent till Frankrike, närmare bestämt till staden Brest. :)
Förvånad över att dvv och hermeliner mm.(?) ska ha 1dl mat då jag alltid hört att de ska va betydligt mycket mindre.
Blev lite smått upprörd då jag fått veta fel och skrev till min kille: Stod att dvärgraser ska ha en 1dl mat och de är ju mycket !
Han: De är inte mycket :P
Jag: Jo när jag skaffade snuttis fick jag veta att de skulle va mindre
Han: haha trodde du menade dvärgmänniskor
Fick mig ett gott skratt iallafall :)
.#8 de ska i regel ha mindre. De allra flesta dvärgkaniner behöver absolut inte ha så mycket. Mina får ca 0,5-0,7 dl var. Min dvv rex kan få 1 dl men det är för att hon har svårt att hålla hullet :)
Kul! :)
Bara jag som alltid får panik när jag hör hundar skälla när jag har kaninerna ute?
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Drömde inatt att jag hittade en kanin ute, black and tan. Det var dock en snäll kanin även fast jag var rädd för den. Som tur var hade kaninen öronmärkning… Jisses vad man kan drömma ibland… ;-)
Ska alldeles strax åka iväg och leta efter skjortor, fleecetröjor och smidiga byxor att ha inför resan till Afrika. Kom underfund med att det idag är exakt fem veckor kvar tills jag besöker Lake Manyara i Tanzania, och det känns jättehäftigt. Pepp! 
#11 Samma här… Har hemska minnen från en hund som mötte min kompis kanin…
Hälsningar Lurvas11
#14 Jag har hemska minnen från när två labradorstora hundar jagade min Coco.. :(
--
Lyx när man får äggnudlar serverade efter att ha kommit in från kaninerna. Pappa hade visst tråkigt ;)
~ Kram Nadja ♥
Usch… I morgon börjar skolan. Nu är det bara att stå ut den sista terminen i grundskolan!
Viola är överallt och skuttar! xD
Tack Mamma och Pappa så himla mycket för kalendern med kaninbilder! <3 
Hälsningar Lurvas11
Han är så snyyygg *drools*
Gav mig på att försöka montera badrumsmöbler, nytt handfat och ny blandare..
Behöver jag säga att det inte riktigt gick som planerat? Vattnet avstängt och vet inte hur sjutton jag ska få ihop allt, och ingen kan komma och hjälpa mig förrens nästa söndag.. :S
Tillbaka från MyDog, någon annan som vart där? :)
//Joanna
Rätt nöjd med målningen än så länge.
Från vänster: Angora vitrödögd (bara ögon och nos kvar), Belgisk hare tan svart (helt klar), under haren Sachsengold (den också helt klar), Fransk Vädur havana (helt klar), Lilla Tysk Scheck (helt klar) och så tillslut Hermelin rysstecknad zobelbrun (bara ögon och nos kvar)
Har alltså hunnit längre än vad bilden visar ^^

#23 Aaaw ♥
Sett på the notebook precis. såg den hos min kompis i lördags, och blev så kär att jag ville se den igen.. xD Jag älskar romantiska filmer med snygga killar ♥ Hahaha blir kär i alla.. :(
Fast hoppade över och spolade tillbaka massa för jag inte skulle behöva sitta till klockan 2, men nu har jag sett klart ungefär så tänkte sova nu xD
puss godnatt :*
#22 Jättefin!! :)
~ Kram Nadja ♥
#22 Jättefin!! :)
~ Kram Nadja ♥
Skola imorgon igen då. Inte taggad, men gick iaf upp tidigt idag för att inte vara helt slut i morgon bitti ;)
Nu sitter jag och ritar lite och ska snart äta frukost. Sedan hoppas jag det ljusnat lite och är fint väder så jag kan ta ut kaninen och fotografera lite :)
Så, gjort omtentan idag. Hoppas jag klarar det :S
Kändes bra, men det gjorde det sist med menmen kan inte göra mer än att plugga och skriva det man kan :)
Känns lite småbittert att skolan börjar i morgon igen… Har hur som helst haft ett jättebra lov, men ändå! För att pigga upp stämningen lite, beställde jag och mamma hem nya bikinis. Att se sommarbilder och veta att vi befinner oss i sol och värme om lite drygt en månad känns fantastiskt.
Har en seminarieuppgift att göra klart. Måste vara inne idag och jag har ca en halv - en sida kvar att skriva. Problemet är att jag inte kommer på vad jag ska skriva :S Står på uppgiften att vi ska berätta om vad det står om brukarperspektivet i en specifik bok…men det står INGET om det i den boken. Får hitta på som vanligt hahah..
Tårtan igår blev väl sådär. Skulle ha delat på tårtbottnarna för nu blev dem väldigt tjocka :/
Lagomt deppig idag… Känner inte alls för att gå till skolan imorgon… Har deppat hela dagen med filmer, glass och en urmysig hund.
Vaknade nu vid 15, var så trött efter helgen xD
Men nu vet jag inte ifall jag ska äta frukost eller om jag ska äta middag xD
//Joanna
Nu: dags att göra iordning för skolan!
Duscha, blåsa håret, platta håret, ta fram kläder, packa väckan, sätta väckarklockan på 5 gånger (xD) och ta fram sylt från frysen så den hinner tina så jag kan äta min gröt! Sedan ska jag sova ^^
Börjar alla imorgon? :O
Jag börjar på onsdag! 
#35 Jag med :p Såååå Sköööönt!
Hälsningar Lurvas11
Jag ska till skolan imorgon.
#35 Här börjar de på onsdag, men jag går högskola så börjar imorgon :P
Jag började idag. Inte hade lärarna någon sympati för oss, på med rymdgeometri och EU första dagen bara. ;)
~ Kram Nadja ♥
SUR!
höt tog slut i lördags, finns bara en djuraffär här och dom har stängt på helger men kaninerna tyckte tydligen inte detta hö var lika gott som de brukar va så dom har ätit de sakta och de finns lite kvar i deras burar, gick idag och skulle köpa mer hö när de öppnade och så fanns de inge! men dom har tydligen beställt och de kommer först på torsdag!! blir så arg!! DOM HADE HELA FÖRRA VECKAN PÅ SIG ATT BESTÄLLA MER!! finns coop och öb hö men ingen av mina kaniner petar i de "plast" hö't, grr sånt här går mig på nerverna men får plumsa och hämta mer kvistar till vivvi men stackars snuttis som inte kan äta de pga sina dåliga tänder får heltenkelt va utan :/
#39 De kanske beställde förra veckan men att det ändå inte kommer förrän på tprsdag? :) Det vet man aldrig, varit mycket helgdagar och annat nu ^^
#35 #36 :'(:'(:'(:'(:'(
Ska låta mitt hår torka till 10 i, sen ska jag föna det.
Jag börjar på torsdag :3
//Joanna
Vad härligt.. :( vill ocksåååååå
Om tio minuter börjar en ny säsong av Sveriges Mästerkock.. har LÄNGTAT!
Funderade på att söka till denna säsong, men jag fegade ur haha..
#36 Vad skönt! 
#37 Jaha, slutade ni tidigare då? :)
#38 Hah ajdå :P Kommer säkert gå så för mig med :S
#42 Ååh! Ännu skönare ju :33
Imorgon ska jag gå på bio med en av mina bästa kompisar, Berättelsen om Pi ^^
#45 Vi har inget jullov, men däremot hemmastudie, hade det från runt den 20e dec till idag :) Dock 2 arbeten som skulle skrivas till idag så :)
#46 Jaså :O Ahaa… Så inget direkt lov, bara som läxor över jul och nyår?
Vill göra något med mina naglar… men har brytit en nagel så kan inte göra något åt den… :(
Tittar på Sveriges Mästerkock medan nerverna inför skolstarten imorgon börjar krypa fram. Men försöker styra bort tankarna på vad min framtida kaningård kan heta… ;)
Fick nyss reda på att skolan gjort schemaändringar, som träder i kraft redan denna vecka. Och dessa ändringar var rent katastrofala! Usch och fy. I stället för att vi fick ha kvar vårt schema, som verkligen var bra, har vi nu ett med massor av håltimmar och betydligt mycket längre dagar. 
#47 Självstudie heter det på högskola ^^,
Så hade 2 böcker och 2 uppgifter som skulle göras över "jullovet" :)
Min kropp kraschade totalt på träningen idag… Höfterna stelnat ihop och kan inte börja mig framåt och vaden är inte helt 100 än sedan bristningen… basketsäsongen 2013 börjar bra! :/
Jag kan inte lägga ut egna inlägg på kanin.ifokus, min dator börjar lagga fast då, blir typ nå virusgrejer då, men konstigt nog så kan jag lägga ut inlägg på andra iFokus sajter… Lite konstig :S
nån annans kanin som har flygig päls ? direkt jag börjar klappa snuttis så blir pälsen statisk (heter de så?) varit så i några veckor nu :o
#53 Testa ta lite blöta fingrar innan du gör det?
Tagit bilder med min kompis, håller på att ladda upp alla hennes bilder på hennes blogg så hon kan spara och gå igenom dom hemma, kommer ta sååå lång tid xD
Höfterna är stela som pinnar, kan fortfarande inte böjd på mig och att sitta på en stol är ett rent h-vete… 14åring i en 90årings kropp?
Lyckades spräcka skärmen på min mobil idag också… Jag har tappat den på stenar, cementblock, klinkersgolv och trägolv. Den har till och med studsat in i väggen när jag slängt den på sängen och har inte fått en repa. Så tappar jag den på skolan mjuka golv och ja. Spricka efter spricka..
Första skoldagen avklarad. Jag hade laddat upp för en ganska enkel vecka och förmodligen inte allt för mycket plugg, men på första lektionen kom första inlämningen med deadline på måndag. Well, bara att jobba på igen…
#50 Jaha ja ^^
Ska snart ta bussen ner på stan för att vid kl 18 se på Berättelsen om Pi 
Ser på dinosaurie program på tvåan. Animeringen suger men det är otroligt intressant! Så blir det lite kemiplugg senare i kväll. :)
~ Kram Nadja ♥
#60 dinosaurie program är asbra! själv pluggar jag till prov.. :(
#61 Eller hur! Har alltid älskat dinosar ^^
Det måste jag också göra.. Kemiprov om en vecka.. :(
~ Kram Nadja ♥
#62 Ja! Jag tycker det är coolt om sakr förr i tiden då inte människor fanns, liksom jätteintressant! Och rymden, jag har en speciell relation till rymden hahaha xD Finns inget intressantare än rymden ;)
Jag har franskaprov imorgon.. Skulle haft det innan jul, men hon var sjuk hela den veckan vi skulle ha det, och på fredagen sättes betygen. Så vi skulle ha det veckan därpå istället, men då var jag sjuk så missade det.. Ska göra det imorgon istället. Känner mig inte sådär taggad xD
Assp åhhhhhhh gunilla persson, efterblivna tant
#64 Vem är det? :P
Klarade omtentan!
#65 Om du inte tittar på svenska hollywoodfruar fattar du nog inte ;)
#66 Nej tittar inte på dem, dem är inte kloka ;)
#67 Hahaha det är ju det som är så roligt xD
#68 Nja :P sådär ;)
Haha oj sitter och tänker på Mydog nu när jag läste lite på HIF
Vi gick runt med hundarna(min kompis hundar) och så var vi vid en monter med 100%kött godis vilket var mycket uppskattande och de höll inte på med spannmål och de skröt dessutom inte som vissa försäljare gör liksom utan bjöd på en påse osv
Sen kom vi till Royal Canin.. hahah oj ville börja gapskratta när försäljarn bara HELA 30% KÖTT!! Mycket bra och hälsosamt, vi har dessa smaker och så vidare.. Vi hade precis vart hos folk som sålde godis med 100% kött så det kändes riktigt löjligt med royal canins "hela 30%"
Ursäkta röriga inlägget xD Hoppas ni fattar
//Joanna
Med två inställda lektioner är jag redan på väg hem. Har hunnit vara i skolan och även tränat, så har eftermiddagen fri från måsten, utöver pluggandet. Men ändå… Ååh så skönt.
Jaha ska tydligen prata om kaniner i radion på fredag ^.^
~ Kram Nadja ♥
Börjar tröttna på allt skolarbete :S
#73: Välkommen i klubben.
2 dryga tentor nästa vecka.. Sen dags för nya kurser igen.
#74 Ja jag har en hemtenta till ikväll, en uppgift till imorgon och 2 seminarium på fredag xD
Ja vi med får ny kurs om 2 veckor hehe
Åh, jag är så glad. I slutet på månaden kommer min nya kamera som jag beställde idag, en Nikon D5100! :D
gick jättedålgit på mitt franskaprov.. gissade massa :/
ååh vill ta körkortet nuu!! men får hoppas på att de blir innan skolan slutar men bara för att de är jag så kommer jag först få ta de till sommarn -.-
Känslan när man tar av BH:n ♥♥♥ xD
Steker pannkakor :D
Rakat mustachen.. xDxDxDxD Vaxade den i salong i finland den 1 januari, men det har typ kommit hår igen så tog och rakade igen xD Känns ganska obehagligt.. men aja, äckligt med hår där xD Även om det bara e fjun, hehe.. ;)
Sitter och målar om naglarna igen då det blev jättefail igår.. :( precis tagit base coat men det har torkat nu :)
#79 Ahahah… Dog lite smått där…
Men jag håller med dig. ;)
#82 Min är lite stoppad och så sitter den lite hårt, så det liksom blir en väldans lättnad när den åker av xD
Stort svenska arbete som ska vara klart nästa vecka.. ORKAR INTE.. :c
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Hittills har det varit jätte lugnt. Fått några prov i framtiden men inge mer. Inga läxor heller, än! :)
Matteförhör i morgon bara att plugga på…
~ Kram Nadja ♥
Städat ur 12 burar, presentationstränat med 9 kaniner, borstat igenom Betty och den inneboende teddyhanen, bytt burplatser och sopat golvet i kaninhuset helt fritt från skräp! :)
Klippte impusivt luggen i tisdags, det blev najs ^^,
Sitter här i skolan och man är bara så trött, hela tiden, somnade nästan när jag pratade med människor förut höhö och på första lektionerna för året.. yey så lyckat
//Joanna
Precis hemkommen efter en hemsk morgon som slutade med att Stella tyvärr fått somna in.. Hon har mått dåligt ett tag och var inne med henne hos veterinären redan innan jul men hon fortsatte må dåligt. Hon hade något problem med livmodorn och den var större än normalt när vi var där inne idag…
Vila i frid älskade Stella ♥
25 Mars 2008 - 11 Januari 2013
-' Malin Hultman
#89 kram
~ Kram Nadja ♥
Yes! Klarat ex5 med nu! Kurs 1 avklarad på högskolan!
*stolt*
Har nu fått engelska glosor till nästa fredag… men det är ganska enkla. :)
Yeey.. uppsaaaaaaaats… om växthuseffekten.. på engelska.. höhö
Snart drar det hemåt ^^,
//Joanna
#89 Vila i frid vännen ♥ Och stora bamsekramar och styrkekramar till dig matte ♥
Då har man pratat kanin i radion, köpt hem nytt foder, hö och halm till långöronen och ätit pizza till middag, vilket jag nog förtjänade efter den här stressiga dagen. :)
~ Kram Nadja ♥
Håller på med mammas nya iPad 
Fick hem Ferdinands stamtavla idag. Fick igenom dispensen och han är nu stambokförd ^^
Har en sån där riktig mys-helg framför mig. Fantastiskt!
Plugga inför en "mardrömstenta" är alltid lika roligt..
Ska klippa av mitt midjelånga hår idag. Nervös!
Längtar tills jag kan ta körkort!
Har en lagom seg dag idag, letar efter hurdana Cupcakes jag ska laga till min kompis födelsedag och snart ska jag ut till långöronen igen. Väga Carmen och ta henne på promenad står på schemat. :)
~ Kram Nadja ♥
#90 & #94; tack
-' Malin Hultman
Har nyss applicerat en stärkande oljekräm för naglarna och nagelbanden. Luktar kakor! :D
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
#103 ♥ :*
Ny datormus, serl ite ut som apples men den är lite cp.. måste vänja mig xD
Vart på Polhems gymnasium idag också på öppet hus och tittat, även om jag bara går i 8:an så ville mor och far få med mig.. xD
Paulina, fått hamstrarna ännu? ^^
#106 Nej det har jag inte! Dom är nog leveransklara nästa tisdag tror jag :D Mamma och pappa har sagt nej, men igår så sa jag att "alla kompisar satt och gjorde läxan på bambarasten men jag var så duktig och gjorde den igår", så sa mamma "det är nog dags att börja tänka om om hamstrarna, men du får dom bara jag får välja namn".. :P
Och hur går det med råttorna?
Vad i djuraffären idag och så var det jäättesöta råttor där, en hade jättelånga klor och krafsade på mig och det gjorde jätteont och den var så gosig och jag tror den ville bita mig och åhhh jag vill ha den ♥♥♥♥
#107 Det går framåt, hoppas de säger ja! Går väl ok, nyårskullen har föds nu för 2 veckor sedan, så snart kan jag väl välja vilka jag vill ha (:
#108 Dom har inget annat val xD Alltså jag har redan bestämt mig.. :P Så liksom, går inte att ändra xD
Jaha, ska du köpa 2 nya råttor då? Hur många har du nu? Och vilka? :)
Vilket gymnasium funderar du på? Hoppas vi börjar i samma gymnasium :D Jag vill gå på polhem ^^
#109 Haha bra de! ;) Tror det ja, annars blir det en till från hennes nästa kull. Har ju bara Rowley nu :) Ingen aning :S Vill bli kryptozoolog, vilket gymnasium ska man gå på då? x)
#110 Jaha :)
Haha vad e de? xD Men om man går på Polhem och läser natur kan man läsa vad som helst efter det :)
Ja, jag tror jag kommer läsa natur. Hoppas bara jag får tillräckligt bra betyg :P Sök på kryptozoologi på Wikipedia! Eller Google ;)
Men jag ooooorkar inte googla xD
Jaha, så du ska typ lära dig/forska om sånna saker?
Trodde du ville jobba på ett zoo xD
#115 Ohja jag ÄÄÄLSKAR sånt!! Inget slår härliga cryptids ♥ Haha nej xP Skulle såklart vara kul det med, men det här alltså http://en.wikipedia.org/wiki/Cryptids ♥
Har nu klippt av hälften av mitt hår ^^ är så nöjd!
#105 haha min mamma vill också att vi ska kolla gymnasier, även om jag också bara går i 8an :') Varit och tränat, ska snart ut och köpa en till pyjamas x)
Stekt crèps i två timmar, Så blir det lite över till efterrätt.
Nom Nom Nom ;)
~ Kram Nadja ♥
Viola har fått ny innebur! Innan hade hon 120x60. Nu har hon 150x60 :)
#105: Äsch, Polhem kan du ju inte välja! Schillerska är bättre. 
#120 Då har du väl plats med en kompis till henne nu då? :D Eller är det fortfaNde för litet?
#121 Varför det? :P Det verkar som en bra skola :D
Men där läser man väl mycket samhäll? Vill verkligen inte gå på en samhälls-linje xD
#123 Vad vill du utbilda dig till? :)
#123: Det är ju lite rivalitet mellan skolorna inne i stan, och bara för att jag går på Schillerska tycker jag ju givetvis att det är den bästa.
Annars är det säkert inget fel på Polhem.
Finns ju fler program än samhäll! Vad vill du gå? :)
#122 En liten kompis får plats ^^ Men ska ev inte skaffa förrän till våren i så fall när jag fixat den tomma uteburen ;) Den är ytterligare lite större :P
#126 Tänkte väl det ;) Blir ju kul med ev en ny kanin!
#127 Hehe ja får se om det blir någon till eller inte :) Ska testa igen mellan henne & Ella innan jag börjar spana runt :D
#124 Jag vill bli en veterinär :) Eller journalist, eller något sådant..
#125 Jag vill läsa natur. När vi prata lite inne på Samhäll så frågade mamma om lite andra skolor så sa han bl.a Schillerska, så a :P
#129: Är du inne på journalistspåret är ju faktiskt Schillerska väldigt bra. Är ju en skola för språk och kultur, och skolan har väldigt bra lärare. Det är mycket plugg, men inte mer än på andra gymnasieskolor. Då är det väl dock humanistiska eller samhäll som du kan välja…
Annars har Hvitfeldtska bra naturprogram! Donner är också bra, men de ligger ganska högt i poängen, och har hört av en kompis som tycker de läser i ett för snabbt tempo… Men men. Man kan ju också välja ett annat program på gymnasiet och sen läsa ett basår på universitetet så har du full behörighet till veterinär. :)
Om du ändå är intresserad av att titta på Schillerska kan du ju få komma förbi för en privat guidning på skolan! ;)
Tänker också gå natur! :)
#130 Jag vet faktiskt inte om jag ska bli journalist.. xD Vet inte riktigt vad man gör då, och jag tänker det stressande och tråkigt, typ som att skriva gp eller ngt :s Vill jobba som journalist som typ på Ugly Betty eller så som i filmer.. då hade valet vart enkelt xD
Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska välja för gymnasium än men hvitfeldtska (vad svårt att skriva det haha) ligger också bland valen.. :)
Åååh asså jag önskar verkligen jag fick ha en kanin.. :'( Jag vill faktiskt hellre ha en kanin än hamstrar! Och då e de fan stort..
Jag har mätt upp en bur från teddytassen som är 160x80x58 (lxbxh) och den skulle passa jättebra i mitt rum.. Liksom helt perfekt, väggen bredvid min dörr, så är det en bokhylla längst bort, och den sträckan från dörren till bokhyllan är ca 160 cm! Så det passar helt perfekt!
Och mamma och pappa fattar verkligen inte att det e nu när jag bor hemma, är ett barn och har ett eget rum som det är NU jag ska ha kanin! När jag blir stor och flyttar hemifrån till en egen lägenhet är det inte lika kul längre, för då bor jag inte bara i ett rum utan bor typ i vardagsrummet och kan ha kaninen frigående i hela huset.. :/:/
dumma mamma och pappa! :'( Och den buren kostar bara 1350.. och det är inte långt till teddytassen från oss så vi kunde hämtat den huur enkelt som helst.. :/ Så ledsen :( och dessutom så har jag en uppfödare några minuter ifrån mig som föder upp min FAVORITRAS, rex!! Så kunde köpt kanin av henne! :(
#133 Usch vad tråkigt :( Vet du varför du inte får ha en kanin? Det gick väl bra när du hade Bella?
#134 Vet inte, mamma tycker iallafall att jag inte skötte alfons ordentligt när jag hade kanin! Fast det tycker jag att jag gjorde.. bara att han fick lite mindre uppmärksamhet..
mamma tycker inte ens jag ska få ha sommarkanin igen.. :/
#135 Men det kanske var för att du hade både hamster och kanin samtidigt plus Alfons då. Om du skaffar kanin nu kommer Alfons ändå få mer tid än när du hade alla tre på en gång :) Säg det!
#136 Hmm ja.. Fast jag har TYP redan sagt så! När mamma sa att det är dags att börja tänka om.. :P Jag sa att alla djuren behöver ju uppmärksamhet så då är det självklart att alfons får mindre uppmärksamhet, men a! :)
Hur stort är 0,7 kvadratmeter i cm? :) Hur stort är 160x80x58? För jag måste bygga ut buren isåfall om jag ska skaffa kanin, eller bygga lite högre! För minsta höjd för 3-5 kilos kaniner är 0,6 m, eller räknar man att rexkaniner är 1-3 kilos kaniner? Då är det 0,5 m och då behöver jag inte bygga upp..
#137 160x80 = 1.28 m² :)
Har du kollat in dem ev nya måtten som kommer? :)
3-5 kgs kanin är rex, för de brukar oftast väga över 3 kg :)