Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 419 ggr
Kompiis
0

Utanför ämnet - vem är du?

Jag hittade en sånhär tråd på hittekatter iFokus. så tänkte att vi kunde göra en här ocksåSkrattande 

det vore ju kul och spännande och veta lite om do man skriver med. Så man kan skriva lite om sig själv , tex; ålder , riktiga namn…m,m. och det vore ännu roligare om ni sätter ut ett foto ocksåSkrattande

Flippa
0

Namn: Angelika                                                                     Kallas: Jeka                                                                   Ålder: 11år.                                                                          Intresse: Kompisar,djur,dator xD,hoppastudsmatta.                 Bor: Jag bor i Borlänge, i ett rött hus. Ganska stor går.

Jag är en tjej som har mycket humor. Enligt mig själv xD. Jag har 2djur, min katt Smulan och såklar min kanin Filippa.Jag tycker om att sjunga,dansa m.m. Har tyvärr ingen bild på mig. Inte på denhära darton.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
SagaoAlfred
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ida heter jag, är 21 år gammal (fyller 22 i år) å är nog bland dom äldsta här. Men det gör inte så mkt ;)

Jag har gått barn & fritidslinjen på gymnasiet, och jobbar som barngruppsledare (det var då jag träffade mimmi) och som vikarie på en förskola, och jag älskar båda jobben.
Även om jag skulle vilja ha en heltid, så att jag kan flytta hemifrån.. så ja, jag bor hemma fortfarande.
Är dock så ofta jag kan med mina vänner, vissa veckor ser knappt mamma å pappa skymten av mig :P

Har mina två tjockbollar som ett av mina stora intressen såklart, det andra är att fotografera. Har bara haft min systemkamera i ett halvår, så jag har mkt kvar att lära. Men jag fullkomligt älskar det! Annars älskar jag barn, min familj, mina vänner, musik och festivaler och allt som har med det att göra.
Dansa tills klockan 4 på natten, närhet, all musik, gå tills benen värker och äta så mkt god mat. I love it!

[Niike]
0

Jag heter Maja och är 14 år. Jag bor i skogen, en bit utanför Vimmerby. Mina intressen är djur och att spela fotboll. Jag har 3 kaniner, 2 katter, 1 hund, höns + kycklingar, får, 2 marsvin och en undulat. Tror det var alla. På fritiden håller jag på mycket med djuren, spelar fotboll, är med kompisar, sitter vid datorn mm..

[Zoie]
0

Jag heter Isabelle och fyller snart 11 år. Jag kallas Issa. Bor i borlänge som ligger i dalarna. Jag har en kanin som heter såklart Zoie. Jag spelar fotboll på fritiden och är oftast med kompisar eller hoppar studsmatta.Flört

[Niike]
0

#0 Ett tips: Istället för att skriva "utanför ämnet" kan du skriva OT (=Off topic = utanför ämnet) :) Så blir det lite kortare.

SagaoAlfred
0

Oj! Jag glömde skriva att jag bor i Köpmanholmen, som ligger typ 2.5 mil utanför Örnsköldsvik. Örnsköldsvik ligger i västernorrland ^^ Aja.. i skogen annars ifall ni inte vet vart ;)

Kompiis
0

#7 , okej , tack för tipset Flört

senna
0

Jag heter Senavere men kallas Senna. Jag är 13 år gammal, fyller 14 den 19 dec. Jag bor i Ronneby som ligger i Blekinge. Mina intressen är djur och att fotografera. Jag har 2 kaniner. På fritiden kelar jag med kaninerna, umgås med vänner, fotograferar, sitter vid datorn eller tittar på tv. (:

Stravaganza
0

Jag heter Layla och är 14 år. Jag bor i Stockholm och trivs där. Mina intressen är djur, musik, och att spela basket. Jag har en kanin som heter Yuki och är 3 månader. På fritiden är jag med min kanin, med min familj eller med mina kompisar.

tillan_93
0

jag heter då Mathilda, men kallas Tillan eftersom en kompis lillasyster inte kunde säja mathilda:P  jag är tretton år men fyller 14 i september (läängtar) jag gillar o vara med ninen och min kompisar. Oxå älskar jag att dansa:)  jag bor i Furulund en bit utanför Lund i skåne;P

Keligast
0

Jag heter Tina och jag är 15år gamal. Jag bor i Röstånga och Tecomatorp (Föräldrarna är skilda). Hos pappa har jag mina 2underbara kaniner, 1underlater och hundarna som åker fram och tillbaks med oss^^ (syrran och mig).

Min fritid går till mina vänner, djur, datorn, familjen m,m. På internet tycker jag det är lättare att snacka med folk så här inne kan jag snacka i timtal med någon (Det vet Matilda:P). Efter klockan 22.00 kan jag få ett helt annat humör xD blir ett "flamsig" och skrattar för ingeting haha..Det var vell allt ni borde veta om mig ;)

Llinnea-
0

Jag heter Linnea och är 14 år :) Jag bor i västerås i en villa med min mamma, pappa och en syster.
Jag har en kanin som jag nydligen fått, Malaika. Men innan hade jag en kanin men den dog :/ min syster har också en kanin, Björne. Förutom kaniner har min syster ett marsvin, Pyton heter han :P.
Intressen: Kompisar, mina djur, vara i stallet och pyssla med hästarna :), och så siter jag här inne på kif OFTA.

annaforsgren
0

jag heter anna och är 14 år, jag bor lite utanför stockholm i värmdö. Jag har en rexkanin som heter tjoffsen. Jag är bäst i klassen på att måla (enligt mina kompisar).. jag är inne på KIF varje dag, är beroende tror jag.. Jag bor i en lägenhet med min mamma och min storasyster osm är 15 år. jag trivs inte att bo här.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

annaforsgren
0

hihi, det kannske lät lite skrytigt, men bara så ni vet så skryter jag nästan aldrig:P

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Lotta_A
0

Jag heter Lotta och jag är 19 år.
Jag bor i stockholm i min alldeles egna lägenhet. Jag flyttade hit ganska nyligen med trivs riktigt bra. Det är lite litet bara.
På fritiden tycker jag om att umgås med vänner. Gå ut och fika, festa eller hitta på något annat roligt :)

Jag har en kanin som heter Molle. Han bor tyvärr kvar hos mamma och pappa och Tina eftersom jag inte har plats för honom i min lilla etta. :( Och så vill han ju såklart bo tillsammans med Leah. Tinas kanin. Så han har det bäst där borta hos mamma och pappa. Jag kommer såklart och hälsar på honom någon gång i veckan :)

vickan1976
0

Jag heter Viktoria , är 31 år och bor utanför Alingsås.

Jag har två barn, två guldhamstrar och en kanin och sambo. Jag arbetar som slöjdlärare, så de flesta på den här sidan är lika gamla som mina elever.

[Eichan]
0

Jag heter Anita och är 12 år gammal.. Jag bor i isgrena som ligger utanför bälinge. På fritiden så är jag med djuren, fjantar runt med kompisarna, är med familjen eller det vanligaste, leker runt på iFokus ;)

__iE
0

Jag heter Jennie är 16, blir 17 till hösten :) Bor i en liten håla i Blekinge. På fritiden umgås jag med vänner, rider lite, fotograferar o tar det sllmänt slappt ;D
Till hösten börjar jag 2:a året på gymnasiet, Handel o Administrationspogrammet :) O just nu längtar jag efter solen o värme så man kan börja sola o bada! ;D ;)

Har ingen kanin, har haft. Han hette Blixten o va Dvärg-vädurs kanin :) Ursöt till sättet o  i sig själv ;P En budig liten krabat.. Tyvärr dog han våren -05 två veckor efter han fyllt 8 år. RIP

Ngr bilder på mig, x)

myriis
0

Ska väl skriva lite om mig åsså ;P

Heter Emmy och bor i Huddinge, är 13 år. Det mesta jag gör är relaterat till djur, förutom skolan då ;P Har fem kaniner just nu som jag hoppar med och umgås med så mycket som möjligt. Har även tre hundar, varv en som jag tränar agility med, ska förhoppningsvis börja tävla med henne igen (har gjort det tidigare). Sen dem andra två hundarna tränas av mamman/syrran.
Förutom djuren brukar jag försöka vara lite social av mig och umgås med folk, men det händer faktiskt sällan ;P Gillar även att fotografera och har en kodak som jag är hyfsat nöjd med.