kaninbild, kritik önskas!
aaaw jättesöt kanin, värsta fluffet på huvet <3

haha ser ut som ett lejon xD (då mena jag djuret lejon o inte rasen xD)
Angora är det inte, snarare en teddy.
Stör mig på gallret nedanför, och på de utfrätta partierna. Bilden är tagen lite för nära, du har klippt två tassar och lite av manen. Men motivet är sött :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Det är ingen angora, (de har inte lång päls i ansiktet, de har långa ståöron och "toffsar") men det kan vara en lejonhuvad (löwen) som kommer fälla av sin päls, många ungar ser ut att vara teddysar som små sen fäller de av. beror på vad föräldrarna är?
Det är nog inte en teddy (har den långt/kort hår på ryggen? Bild?), snarare en lejonkanin (löwen är det tyska namnet och ja, vi är i Sverige där vi pratar svenska) och verkligen inte en angora.
Skiiiiitsöt var den iaf. :D
tack för alla komentarer! :-)
det är en löwen, på 4månader, och varken angora eller teddy,
hoppas den inte fäller av sin päls, jag älskar den, den är så mjuk,
men har aldrig sett en sådan löwen förens jag fick henne, hade en grå löwen för något år sedan (:

Herre guuud så söööt! :O
#7 *Vi är i Sverige, inte Tyskland
Lejonhuvad är det rätta namnet.
Grå finns inte, antar att du menar blå? 

haha!Vilken frisyr! Men jisses so go'! Som sagt , vilket fluff!
Hårspänne kanske eller diadem så hon ser något! ;-)
nä men gud vad lik min kanin den här var..har heller inte någon exakt aning vad min är för en .. teddylöwen .. någon blandmix altså.. haahh
#12 Gammal tråd :)¨
Dock ingen angora :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#13 hahah ja jag vet att det var en gammal.sökte teddylöwens o kom upp här o tyckte bilden var så lik min jag har nu här hemma hahaha..exakt så ser hon ut omman bär henne underifråån o ser på henne..