Dagbok kaninungar 2
Detta är en fortsättning på min tråd "Dagbok kaninungar", kommer uppdatera med både bilder och text.
Helst så lite OT som möjligt i tråden, vill ni följa så bokmärk istället. :)
2012-12-27
Kaninungarna lever och mår bra, magarna är klotrunda. Idag är de 4 dagar och de har utvecklats riktigt mycket. En utav bebisarna har ju iallafall stulit mitt hjärta, så den kommer troligen stanna oavsett kön. Visserligen vill jag behålla en tös, så om den skulle visa sig vara en pojke så får jag väl se om de kommer några andra honor i kullen som jag ska spara, men den lilla pysen stannar nog oavsett. <3
Alla 5 bebisarna, det tog en stund att få till en bra bild:
Hälsningar Amanda och kaninerna
Jag tycker läsktema, om du inte bestämt dig. Har inte läst hela den andra dagboken.
MVH Celina
ååh detta måste jag följa, kaninungar som är så söta! <3
7# Har faktiskt funderat på det temat 
Kan anske annars ha städer (t.e Paris), eller kanske olika frukter å engelska (t.ex lemon eller lime)? 
"Bunnies are like choclate, you can´t only have one"
#9 Du kan ju också ha godistema. Daim, Snickers, Mars, Japp, Twix, Marabou? Bara ett förslag.
MVH Celina
#11 Har haft snackstema, så godistema är ju i stort sätt samma sak. Men jag funderar på en läskkull :)
#12 Ok, bara tänkte… Men jag tycker läsk passar för det blir ju coola namn då! ;) Vilka sorter tänkte du? Typ Coca-Cola, Sprite, Fanta, Zingo och Pepsi eller? Kommer inte på några mer…
MVH Celina
13# Funderar på att välja mellan dessa namn då: Coca Cola, Pepsi, Sprite, Fanta, Dr. Pepper, Hallonsoda, Sockerdricka och Zingo :)
#14 Glöm inte Pomac! :) de tycker ja är sött!! :)
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Följer även denna dagbok :)
Den mörka babbiten var göllig! =)
21# Haha babbiten var nått nytt ord, hihi men visst är den übersöt <3
22# kallade mina kaninungar för babbitar- blandning mellan rabbit o baby!
#23 Jag brukar kalla kaninungar flodhästar, Haha vet inte varför x)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
dom ser nästan ut så ju! fast flodhästar e nog LIIIITE mindre… XD
ojdå, meningen att det ska stå större istället för mindre..!
Haha nejdå, flodhästar är mindre
Nog med OT nu :)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
2012-12-28
Idag hade jag både mamma kanin och bebisarna uppe, bebisarna fick ligga i en glasslåda som jag fyllt med halm och lite päls ifrån mammans bo. Fast jag hade dem alla i knäet en stund och min lilla bebis är ju för härlig, för att alla bebisar kurade ihop sig i en hög på mina ben och min lilla plutt valde att krypa upp i min hand och sova istället, så sött! Jag tror att jag dog lite grann då.
2012-12-30
Kaninungarna är idag 1 vecka gamla, kikade lite på könen och två av ungarna ser ut som solklara hanar, de två är redan tingade. De 3 andras kön är jag dock osäker på, ser ut som både och.
Snart så öppnar de ögonen!
Har även döpt dem alla också, valde ett läsktema.
Bjuder på en bild på Coca Cola, hinenr inte med fler idag:
2012-12-30
Kaninungarna är idag 1 vecka gamla, kikade lite på könen och två av ungarna ser ut som solklara hanar, de två är redan tingade. De 3 andras kön är jag dock osäker på, ser ut som både och.
Snart så öppnar de ögonen!
Har även döpt dem alla också, valde ett läsktema.
Bjuder på en bild på Coca Cola, hinenr inte med fler idag:
Aw, göllig!
Längtar efter att få hämta hem min Sprite! 
Johanna Gudinge
32# Förstår det 
2013-01-04 Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen, har haft fullt upp nu kring nyår och så. Kaninungarna mår bra och växer så det knakar. Sockerdricka har öppnat ögonen, Pepsi har öppnat ett öga, Fanta och Coca Cola har öppnat nån millimeter, så de är på G och Sprite har inte börjat öppna nått.