Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 549 ggr
crystal
0

Dvärgvädur

Hejsan! Ni som har Dvärgvädur, skicka bilder samt skriv kort om den/dom! :)

KajsaM
0

Läs artikeln om dvv :)

Tina-A
0

#1: Tror crystal vill att vi berättar om våra egna :)

Jag har en hemma men tyvärr är jag inte hemma nu och har inga bilder! Hon heter i alla fall Leah och är jättesöt, hatar att bli buren. Hon är 1 år och 4 månader och en riktig bamsig - förmodligen en korsning.. Så borde väl inte skriva att hon är dvärgvädur för hon är ju isf en dvv korsning!! :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

crystal
0

Japp, vill att ni ska berätta om era egna! ;)

KajsaM
0

Tipsade iaf :)

Keligast
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är Mimmi min lilla pärla <3 som är 6-7år nu :) Hon är lungn och snäll och slickas^^ Men samtidigt busig men hon har aldrig bitit mig! :) älskar henne…

crystal
0

#5 såå söööt! =D

Frida
0

Har två stycken små hängöron: Althalus och Anki.

Althalus är zobelsiames brun och fyller ett år i slutet av juli. Han var hemskt skygg och litade inte på någon när jag fick honom men han har blivit mycket bättre nu och kommer då och då självmant fram till en och vill gosa. Han älskar äpplen och fullkornspasta men tycker att bananer är för klibbigt. När jag är hemma får han springa lös ute i lägenheten och jag kan även lämna honom ensam längre stunder utan att oroa mig för att allt ska vara söndergnagt när jag kommer tillbaka eftersom han rör varken sladdar eller möbler. Favoritplatserna är under soffan och i bokhyllan brevid Ankis bur. Absolut avskyr att ha på sig sele och har därför inte ens prövat att gå ute med honom.

Anki är en liten blå tös på strax över fem månader. Hennes favoritsysselsättning är att bli kliad i nacken och på nosen eller  äta på mattes rädisodling. Än så länge får hon inte springa fritt i lägenheten på samma sätt som Althalus eftersom hon fortfarande har svårt för att hålla sig men hon har i alla fall börjat använda sin toalätt i buren. Hon bor hos mig men är egentligen min pojkväns kanin, även om jag sköter allt vad gäller mat, veterinärbesök osv. Gillar att springa i det fria i koppel men när hon blir trött är det bäst att sätta sig på mattes fötter och vänta på att bli upplockad och buren.

Ojoj, blev visst inte så kort skrivet Generad

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Nicolina
0

Hemma hos mig bor en svart liten pojke vid namn Buffis! En underbart mysig och go kille som är världens snällaste! Lite busig ibland när han hoppar över staketet. Han är också noga med att tala om när han vill ha uppmärksamhet, då skramlar och låter han så mycket han kan i sin bur. Han slänger runt med pinglan och grenen eller springer runt som en tok i buren! I övrigt säger han inte ett knyst! Han älskar att bli kliad mothårs över ryggen, då lägger han sig platt på marken och sluter ögonen! Men att man pillar med öronen är ändå det bästa = )

Livet är väl ganska så underbart när man ligger och myser i solen i maskrosodligen…