God Jul!
Nästan snöstorm ute :( Hoppas det är bra väder imorgon så jag kan köra ner till mina föräldrar….
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Usch ja, här snöar å blåser det rejält ;/
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Antar att snö-kaoset kommer hit snart då :o
Tittar på julkalendern, tredje avsnittet jag sett. :P
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Någon som har Kik messenger? Isåfall vad heter ni?:D jag heter iaf Tildasmiloza (som här) hehe, skrev samma i förra tråd men den blev för lång;)
Ååh, igår sa jag till min mamma:
-Om jag vaknar upp på julaftons morgon och ser snö, då har min önskan slått in.
Och det kommer det göra! Idag så har det inte vart någon snö över huvudtaget i Göteborg, bara små små plättar av snö! Resten gräs och asfalt! Men på eftermiddagen blev det snöstorm och det har typ kommit 10 cm snö redan! Jag är sååå glad ♥
Hoppas ni får en fin jul allihopa! ♥

#5 Här snöar det men vi hade redan snö :(
Säger som Paulina - äntligen har snön kommit till oss västkustbor! Och att den tjugotredje december skulle bjuda på snöstorm, är ju bara alldeles perfekt. :)
#6 Hehe, sitt och var nöjd! Tänk på oss andra som längtat såå länge xD
#7 JAG VET! Detta gjorde min dag komplett! Kommer inte kunna sova, är suuuperexited! Kommer lägga mig snart men somna typ klockan två xD Skriver här sen när jag hör mamma och pappa hämta alla presenter :P Jag och min syster träffar alltid på varandra mitt i natten för att titta julklapparna! xD
#8 Nja jag vill inte ha så mycket snö ;) 2-3 cm hade räckt hehe :D
Älskar att snön kom så här perfekt innan julafton xP
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
#8 du får gärna hämta snö härifrån! Har typ 60 cm :P
Ska sova, gick och lade mig för sent igår vilket gjorde att jag somnade och vaknade ca 10 min senare och inte kunde somna om :/
#11 Haha äsch, skicka några lass på posten bara xD Jag betalar frakt :P
Nu ska jag lägga mig! Ska försöka sova.. xD

Börjar känna mig sådär… AAAH, det är julafton imorgon! Haha. Julklapparna har legat under granen flera dagar, så nu är man sådär lagom spänd på dem. Hihi. Ska snart värma glögg och sedan sitta och prata med pappa en stund innan vi ska gå och lägga oss. Imorgon är det fullt schema, med diverse julaktiviteter.
Och, om jag inte hinner kika in här imorgon, god jul, allesammans!
#13 Mina paket kommer på natten!
God jul ♥
#14 Vi får ett på natten och sedan kommer tomten med resten lite mer mot kvällen :D
God jul på er ♥
Åh, jag vill också ha en tomte som kommer på besök! Tyvärr firar vi i år utan barn, och därför får vi klara oss utan. :(
#15 mamma och pappa hämtar presenterna på natten då vi sover, sedan får vi ett på morgonen, sedan kaaaanske vi kan tjata oss på ett till, sedan på kvällen kommer tomten med paket och sedan kan vi öppna dom och dom som är under granen!! :) Dom har förresten kommit nu med klapparna! Precis :D
Väntar på att en viss person ska logga in på skype, men han tar sååån tid..
#16 jag tror vi kommer fortsätta med tomte även när min lillebror blir stor xD han e 8..
Tror att vi också kommer fortsätta med det^^ Min yngsta lillebror är också 8 :P
God jul allihopa! :D
Kaninerna fick varsin gnagleksak i julklapp av min mamma (inpacketerad och allt :P) . Alla utom Carmen hade ihäl dem direkt ;)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#12 Gärna! ;P
Mamma och pappa håller på nere i köket under natten och sedan är alla presenter klara på morgonen. Sedan öppnar vi alla under kvällen.
Sedan brukar vi få några stycken imorgon också! :D
woop woop, en halvtimme kvar till kalle anka! :D
God jul!
Lyckat att bli sjuk idag :(
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#24 Jag har vart sjuk i typ två veckor, du är inte ensam :P Fast jag har "bara" svinont i halsen och hostar men jag klagar inte :D
#24 Jag är typ också lite sjuk. Lite hosta och ont i halsen.. :/
Här är jag sjuk med, förjäklig halsont och hosta. Jaja, med lite julmust så blir det bra, haha ^^
~ Kram Nadja ♥
Tröja, 2 block från panduro, promarkers, en ny telefon (♥), justin bieber kalender 2013, WWF faddersak för alla utrotningshotade djur på Afrikas savann (jättefin present, är jätteglad över den!), biokort, kräm för ansiktet då jag har sååå torr hud, ormskinn liksom!!, Girlfriend parfym och body lotion (♥) och en stooor natur godispåse! :)Min telefon ser ut såhär:

Jag är suuupernöjd, säg vad ni fick också! :D
Nöjd med julen.
Fick badlakan, sängkläder, pengar, presentkort på H&M, bodylotion, skal till mobilen mm nöjd :)
Känslan när man öppnar det största paketet undre granen och det är proppfullt med toapappersrullar.
(Min kompis har visst lagt märke till att jag går runt i skolan och letar tomma rullar för att gjora djurleksaker av (a))
~ Kram Nadja ♥
#31 HAHAHAHAH that just made my day!
Julafton var väl rätt OK med tanke på att jag låg på soffan typ halva dagen XD Får bara hoppas att min förkylning iaf lättar idag så att jag kan fira min födelsedag på annat ställe än soffan/sängen x'D
-' Malin Hultman
Jag hade inte ens märkt att de va nytt klotterplank så jag trodde bara att ingen uppdaterade och blev helt men men vadå inget uppdaterat inlägg? Det brukar va åtminstonde ett klotterplank ju
//Joanna
Försöker lära mig hur man målar med promarkers..
Woho, första inlägget jag skriver med min nya telefon. :D känns bra att äntligen inte vara den enda med en knapptelefon.
~ Kram Nadja ♥
Mår något bättre nu <3
Sambon min bjöd mig på kebabtallrik <3
Och så var julafton över även detta år. ;) Nöjd med alla paket - ungefär precis det jag ville ha, och behövde. Och nu ska vi kalasa på resterna av julgodiset och kakorna framför tv:n, väntar filmmys hela kvällen. SÅ behövligt!!
Ganska awesome födelsedag det varit idag trots att jag är sjuk ^^ Min syster och hennes kille kom vid 11 så åt vi amerikanska pannkakor till brunch. Sen har vi typ bara spelat en massa Wii och umgåtts hela dagen :D
-' Malin Hultman
#40 Åh du fyller år på julen! får du paket två dagar då? :)
Grattis ^^
Har vart hos besti och sett på film ♥ Mys ♥
Gå in på swefilmer.com så kan du välja genre och så finns det massa filmer att välja mellan
#43 Har redan kollat där :D Men ska se på tvn ;)
Så måste ha ner det på datorn först ;)
Vad menar du med "ha ner det på datorn först"? Du kan ju se på swefilmer och koppla in datorn i TVn med en HDMI sladd.
#45 Har ingenstanns att ställa datorn vid tvn ;) Så blir inte lätt. Sedan måste vi koppla om sladdar osv med :P
#41; ahh ^^ Tack så mycket :D
-' Malin Hultman
Viola är nog brunstig eller har hon bara haft kul i natt i buren suck. Spånen blandat med höet, matskålen nedgrävd och ingen spån i huset suck….
#46 du kan ju ställa den framför / bakom / bredvid tvn
#49 Finns ju ingen plats där skrev jag ju :P Tvn tar ju upp tvbänken så finns inget utrymme där. Men vi hittade en film på tvn istället ;)
#35 va roligt med promarkers :D På min blogg finns lite promarkertips och så, http://sanzil.se. Om du vill ha lite tutorials eller liknande :)
Året fick ett bra slut i alla fall.
Mer säger jag inte, för det är hemligt. Och ni som sett, säg inget. 
#51 Kul, jag ska titta lite närmre någon annan dag! :)
#51 Vad är det för något? :D
#54 Det är en slags tuschpenna
#55 Aha :) Jag är inte så insatt i sånt hihi :D
Juldagarna är så himla mysiga, alltså! Idag har jag redan hunnit träna, och klickade sedan hem en ny systemkamera. Liten julklapp till mig själv, med andra ord.
Kändes dock bittert när sista delarna av lönen rök, men om några dagar kommer något riktigt fint i brevlådan.
Men, nu har jag minsann bra kamerautrustning inför resan till Afrika och resan som utbytesstudent till Frankrike i vår. *excited*
Har köpt wii idag. :D
Har också bokat en wii balance board + wii fit plus som jag väntar på att få ett bekräftelsemail så jag kan åka och hämta den… xD
Saknar mina kaniner… Men ska inte klaga, jag är ju hos min syster i Norge somnat träffar tre gånger om året! :)
Igår var det att leta kanin som stod på listan. Fattar inte hur Leo lyckas hoppa över kompostgallret… Tur i alla fall att han är snäll att fånga in. <3

Hälsningar Lurvas11
#60 Bra att du hittade honom! Min kanin brukar lyfta på gallret och krypa iväg. Den lille smarta gullegrisen!
MVH Celina
Hittade gamla bilder på Bentley från när han var ute i snön för första gången när han var ca. 3 månader. Så fluffig min kille var då :o Bilden är tagen Januari 2010 x3
-' Malin Hultman
#61 Ja, så gjorde min andra kanin, men det går inte nu när det har kommit snö :)
Leo stack in under altanen och det tog ett tag innan jag fick ut honom. Jag ställde fram en matskåll med mat och lockad ut honom
Sen kunde jag lätt plocka upp honom :)
Hälsningar Lurvas11
Sitter på viking line påväg till finland.. Åkt bil hela dagen från gäteborg till stockholm, skönt att äntigen vara ombord!
#64 Tittar du förbi via Åland på vägen då? Haha ;)
~ Kram Nadja ♥
Har nu skaffat id-kort. Ska snart till banken för att få en bankomatkort…
Känner mig vuxen! 
#65 skulle vilja men vi ska direkt till helsingfors ;)
#65 skulle vilja men vi ska direkt till helsingfors ;)
I bilen på väg till Malmö. Har precis druckit kaffe och funderar på hur jag ska göra på nyår. Önskar någon kunde bestämma åt en… ;)
#70 Så söt!
Mina hona är också lite mer svårfångad än min hane :)
Hälsningar Lurvas11
Okej, nu ska det redigera lite bilder och sedan gå och lägga mig, Kaninhoppning med klubben i morgon :D
~ Kram Nadja ♥
Min högra lilltå är väldigt svullen och röd! Feta skumt alltså. 
Hur är det med critical care, ska man frysa ner det direkt så att det ska hålla eller ska man först frysa ner det när man öppnat det?
~ Kram Nadja ♥
Som den sanna hockey-nörden jag är så är jag överlycklig att det är JVM nu.
Gick även i samma skola (liten) som assisterande lagkaptenen i sveriges lag under ett par år så det är extra kul att se honom spela. 
#75 Vi tittade med på det, Rysarmatch! :D
#76 Ja verkligen! Inte en av Sveriges bästa matcher direkt, men ja…det är ju faktiskt svårare att upprätthålla sitt eget spel mot ett "sämre" jag jämfört med ett bättre. Får hoppas att resten av matcherna blir bättre! :)
#77 Ja förra matchen var mycket bättre:)
Ja hoppas morgondagens match blir bättre ^^
#71 Tack! Hon är så lurvig och vi kallar henne för ett Murmeldjur, men innan visste vi inte vad det var. Sen insåg vi att hon är ganska likt ett!
MVH Celina
JAA! HAR FÅTT OCARINAN NU OCH VET NI VAD?!? JAG KAN SPELA :D haha yey! Det var mycket enklare än jag någonsin kunnat tro!
Sitter med fredagsmys <3
Åh Akkios axel lät som det knakade till förut när jag lyfte upp honom
Men han skuttar som vanligt o glädjeskutt o grejs
Piercad då rå :D
//Joanna
#82 Vart? ;D
Borta bra, men hemma bäst! :)
#83 Tungan :3
//Joanna
#85 Åh jag ska oxå ta där! :D
#86 Kändes riktigt knas att ta där. Vet hur det käns nål genom öra o brosk men det här är en muskel det va konstigt xD Längtar till det läkt dock eftersom att staven är så lång huhu
//Joanna
#87 Haha det gjorde inte så ont va? ;)
#88 Alltså det gjorde inte ont men de var obehagligt + glöm inte att köpa smycke tills när du ska byta ju :D
//Joanna
#89 Haha bra att det inte gjorde ont iaf :D ska inte glömma det! :D
Blööh….
Har ont i halsen, näsan rinner, nyser så jag skrämemr kaninerna.. Och nu kände jag mig varmare än vanligt, och även om den visade på bara 37.0 så är det mer än vad jag brukar ha (har vanligen mellan typ 36.6-36.8) så kanske är det feber på gång. Får väl ta och tacka mamma för den försenade julklappen, hon har nämligen varit sjuk och förmodligen smittat mig…
Åh, får hem en sachsengold-hona under LU! :D Här ska bakas små saxar <3
Wohoo internet! Dock är det jättesegt men aja :D
Vad ska man hitta på nu? Redan diskat en massa i diskmaskin och tvättat 1 omgång :P
Plusgrader ute idag, helt otroligt! -30 igår, +1 idag! Skönt att kunna rensa ur uteburen helt och hållet. Alla kaniner inne i kaninhuset har också fått rengjort och sopat ihop allt skräp som låg på golvet. :)
Gott Nytt År!
Hoppas att det nya året blir mycket bättre än detta :)
#96 åh, vad roligt!!! Stort grattis till er! :)
~ Kram Nadja ♥
Vad ska alla göra nu på nyår?;D
#99 trerättersmiddag och film med kompisarna blir det här :) Vad ska du göra själv? :D
~ Kram Nadja ♥
#100 Ska vara borta hos svärmor plus några till.
Måste kunna köra hem till hunden ^^, Så blir närmast och bra hehe
Ska äta god middag, mm :D
Gott nytt år alla! ^^
#99 Jag ska vara med tjejerna på landet. En tjejkväll bara. Lugnt och utan dom där s*tans raketerna! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#102 Kul
Sådan här raket ska vi smälla, låter i princip inget :)
Inatt blir det att försöka fånga en del raketer på bild :D
Gott nytt år! :D
-' Malin Hultman
#102 Okej ^^
#96 Stort grattis Ninni! Håller tummar och tår att allt går vägen.
Kanin-Elliot här hemma hälsar att 7 september dessutom är en fantastisk födelsedag… 
Gott nytt år till alla på KiF! :-)
#98 & 106: Tusen tack!
Vi kommer inte förutsätta att det inte skulle gå vägen. 
Interneeeet!!!!!! Kmr hem på onsdag.
Söta söta Po! Min lilla ädelsten. 
Gott nytt år! :)
Hur har det gått med era små pälsbollar?
//Joanna
Blää… Kaninerna hade nästan panik vid 12 slaget.. Men dem har iaf lugnat ner sig nu vilket är tur!
-' Malin Hultman
Heeeemsk nyårsafton! Uschhh.. Läs på bloggen : happypau.blogg.se Åker hem senare idag, hon vi är hos nu har en egen salong så hon ska fixa mina ögonbryn! :) hon har även världens sällaste hund, en schäfer! Den är jättelydig och morrar aldriiiiggg och är dundersnäll, vill bara ta med honom hem :* men tkr att det är så svårt med finska hundar för dom förstår en typ inte!
Lyckad nyårsafton! :D
Nu är man småseg i kroppen. :P
#112 Den kanske inte förstår dina ord, men då får man visa med kroppen ^^, Hundar lär sig snabbt i regel :P
Schäfer är en underbar ras som tyvärr många avlat sönder :(
#113 jo jag vet, men de förstår inte på tonfallet heller.. Tur att jag kan nej, sitt och ligg haha :P Jo jag vet, men denna har inte så sne rygg. Tycker det är så fruktansvärt synd att man förstör de fina raserna :( Pappa vill skaffa en schäfer (vilket inte kommer bli av om jag känner de rätt, men när han går i pension) men då ska vi leta upp en uppfödare som avlar på raka ryggar!
#114 Ja det är väldigt synd. Jag vill ha schäfer i framtiden :)
Efter att ha varit hemma i Stockholm hos mina föräldrar sedan 22 december så känns det inte ett dugg lockande att åka tillbaka till Eskilstuna för att fortsätta praktiken på världens tråkigaste ställe. Vill verkligen inte bo i lilla "äckeltuna" som jag kallar det när jag är på dåligt humör. INget fel på stan egentligen, men nä..jag vill verkligen inte bo där. Vill bo här i Sthlm där jag är uppväxt och har all familj och vänner…
Lite efter med julklapparna meen.. JAG FICK EN KANINUNGE!! Som är från livetskaniner. Den blir dock leveransklar i februari, men nu är det inte så länge kvar ändå. :) En viltgul plutt! ♥ ♥ ♥
Så den är tingad, och jag är mer än lycklig! Sen fick jag 1000 kr, som ska gå åt tillbehör till den. Och sen så just dance 4 och lite småsaker!
MER ÄN JÄTTESUPERJÄTTE NÖJD!
Gu' så snabbt all snö har försvunnit! För någon vecka sedan såg man knappt komposthagarna, nu ser man allt och det syns massa gräs! Vad dålig nyår alltså, regna massor också!
Men om det fortsätter såhär kan väl kaninerna komma ut snart. :)
dum fråga, men hur stor blir en DVV? min DVV e stooor. har inte vägt honom än men hur mkt ska dom väga?
när han ligger på Atlas 10 trnasportburen är han längre än den=S ska det vara så?
#120 Har du en bild med något brevid så man kan se ungefär hur stor han är? de ska väga runt 2 kg =)
MVH Celina
#121 Skiljer, vissa väger 1,5 kg andra 2,2 kg utan att vara tjocka osv:)
#120 Håll koll på hullet osv :)
121 &122# ska försöka ta en bild man kan se det. hmm vet bara inte vad ja ska ställa brevid XD
han e inte tjock heller
Trött och seg i kroppen idag, men hade en fantastisk nyårsafton! Och har haft en mysig start på 2013.
Sömnbrist… Seg, trött och slut som artist (eller hur man nu brukar säga :P) men hade en fantastisk nyårsafton med underbara vänner!
2013 är året allt händer!
Haha min nattsysla inatt var att måla ritningar på kaninburarna jag ska bygga i vår! xD
-' Malin Hultman
inget att göra, inte trött, finns ingen film jag inte sett eller tycker är bra, inte lust att måla och inget bra på tv, är något så uttråkad!!
Fångade några fyverkerier på bild iår. Äntligen glömde jag inte ladda batteriet ;) Usch, vaknade tidigt idag. Vart tog snön vägen?
Jaha vad ska man göra dag?
Min sambo jobbar, och det regnar ute :S
Åh är hemma! Såå skönt! Saknat min besti så mycket, vi ska basta och göra lite tjejgrejor och prata ♥
Ha en fin kväll allihopa.
Sitter och läser "Boken om Pippi Långstump", ska göra ett arbete om den sen xD
Funderar på att köpa eyeliner! Såå sjukt snyggt, om man gör rätt. 
Har varit så sjukt trött idag..
Har vänt lite på dygnet nu när jag varit ledig, och somnade inte förrens ca. 2 i natt trots att jag legat i sängen lääänge då. Och upp till praktiken för att börja jobba kl. 8. Höll på somna i mötena idag..Jaja, är iaf LEDIG imorgon!
AAAAAARGHHHH!!
Jävla skitkanin! Tyckte jag hörde något ljud från köket där kaninerna är, men ignorerade det för stunden då jag höll på spela wii. Gick ut en minut senare och vad får jag se? Jo, Hermione har tagit sig friheten att käka lite tapet. Behlver jag säga att hon ligger jävligt illa till just nu…Instängd i buren på obestämd tid. 
#134 Haha kaniner kan allt, jag har en bit tapet som är borta i vardagsrummet från när jag hade Alex inne :S
Bakar världens godaste bröd. Inte så nyttigt men ibland får man unna sig ;)
~ Kram Nadja ♥
#134 Men som farligast är dock när det är tyst
Då brukar det hända hyfs här och var och sen när matte upptäcker springer man iväg som en dåre med bakbenen i luften xD
//Joanna
#135 Mina kaniner älskar papper och tapet tyvärr. Det är inte bara hos mig de har förstört, utan även hemma hos mina föräldrar.
Renoverade köket i somras och tapetserade om. Vad möts jag av två dagar senare när jag kommer upp på morgonen? Jo, Elliot har mumsat tapet hela natten. Det var början på hans tapetätar-karriär som hans dotter Hermione uppenbarligen tagit efter…
Sitter och darrar, fryser, trots att det inte är kallt här inne :S
Jag blir galen.. Hur ska jag våga flytta ut kaninerna om det nu finns folk som springer runt i trädgårdarna för att spränga andras brevlådor mm.. Jag blir rädd.. Ska man inte kunna ha sina djur ute utan att dem ska skrämmas ihjäl :(
-' Malin Hultman
"Fail" bilder på kaninerna är alltid roliga :3
-' Malin Hultman
Åh, jag sover alldelens för länge så jag missar dom få ljusa timmarna att faktiskt fota kaninerna i dagsljus.. :/
#145 & 146 Hur kan ni sova så länge? xD
#147 Somnade väl tre igår.. önskar jag bara kuna sova typ 7 timmar max.. :P Hade vart skönt! Men att jag fungerar på 5 timmar.. då hade jag fått "leva" längre xD
#148 Jag kan iinte sova så länge ändå hehe
Sover 7-8 timmar i regel ^^, Annars mår jag dåligt dessutom :P
7-8 timmar behöver kroppen ^^,
#151 Wow vilken pingla
haha sötisen!
#152 Hon tackar hihi ;)
Just nu skuttar hon omkring i huset och hittar på hyss suck haha
#147 Jadu… Förut kunde jag inte sova längre än 10. Nu så bara sover jag typ.. Antar att jag haft sömnbrist hela terminen och tagit igen nu. Sen så är det lätt att somna om när hunden lägger sig vid magen och sover som en gris.. ^^
#154 Dock kan man inte ta igen "förlorad" sömn fastän det kanske känns som det :)
Men ibland behöver man sova ut :D
#154 Hehe samma här! Längtar till sommarlovet. Det är den alldra bästa tiden på året! It's the moste beautiful time of the year ;)
Gett folk 500 bra inlägg nu! :P Och skriver men tagentbordet under skrivbordet, tittar inte men jag kan ändå.. snacka om att ha varit databeroende xD
#155 Ja.. Fast om man behöver sova ut i två veckor borde jag vara utvilad vid det här laget :P
#157 Man kan bli trött osv av att sova för mycket med ^^
#158 Jag är jättetrött nu! XD Fast jag somnade vid 2 eller 3 (kommer inte riktigt ihåg, men kommer ihåg att jag höll på med mobilen vid 2.33 :P) och vaknade ju halv ett, så har ju inte sovit så länge ändå. Men e ändå trött :P
#159 Du kanske inte har sovit tillräckligt djupt? Eller haft en väldigt djup sömn? Jag kan bli trött även om jag sovit mina timmar, om jag sovit för djupt t.ex :P Så det är mycket som kan spela in ^^
#158 ja, det iofs ;) Måste hur som helst vända på dygnet om jag ska orka upp till skolan på tisdag.. xD
#161 Bra idé att börja nu då ja hihi vet själv hur jobbigt det blir annars :P
Haha jag som la mig vid halv 5 xD
//Joanna
#160 Haha ingen anning.. Sover iaf som en stock xD
#164 Haha :D
Jag lägger mig nog ganska tidigt ikväll tror jag, är småseg ;)
Nu ska jag Fixa kaninmat, packa väskan, gosa med hamstern och gå och lägga mig.
Upp klockan halv 7 i mogon för att hinna med båten till Sverige. Husdjursmässa!
~ Kram Nadja ♥
Nyss hemkommen från innebandymatch som var gratis (det var därför jag gick :P). Min kompis som är ''galen'' i hemma laget blev glad för dem vann 10-3 
Håller på och gör en "2012 i bilder" på bloggen!
Tittar på Ellen DeGeneres Show, och ONE DIRECTION är med!! 
Hade väckarklocka på nio, men var halvdöd då så snoozade till tio, låg i sängen till tjugo i elva :P
Någon mer än jag som är fadder på WWF?
Nu är tårtbottnen klar och ska svalna.