Nya bilder på Freddie
Läckerbit!!

Vilka fina bilder :) Och söt kanin <3
Söötnos! =D
Superfina bilder på honom!=) Haha, känner mig lite dum.. Men vad är han för ras?:P Så senil som jag är kommer jag inte ihåg :S Är han en hare? Eller ser jag fel?:P Dålig på raser ska du veta =) Han är hur som helst jättefin!=)
Tack så jättemkt!!Vrf Senil?! :O Men kan inte komma ihåg allt!:)
Jagvet inte riktigt…:O På härstammningbeviset står det att han är hermerlin rex,för visst har han rexpäls elr nästan iaf.alla hans släktingar är hermerliner oxå.men han ser inte alls ut som en hermerlin utan mer som en blandis mellan dvärgkanin och dvärg hare!Jag tror inte uppfödaren är så bra på raser!
Älskar han oerhört mkt vilke ras han än är!Min lilla ögonsten :)
Vilken sötnos! Ser riktigt charmig ut också :-) Hur gammal är han?
#21 Jaha, han liknade en hare rätt mkt =) Men sen är jag inte så bra på raser heller :P Fin är han iaf =) Nä, jag håller med om att han inte är lik en hermelin, utan mer en hare i så fall eller nått liknade iaf =) Tycker verkligen att han är vacker :D
#1 tack så mkt!
#6 tack tack
#22 tackar :)
#23 tack!Han är 5 mån 10 juli :)
#24 tack!Visst ser han ut som en??:)
#22 kontakta??vad menar du?tröög^^
#15 freddie tackar o bugar :)
#25 Så lite så =) Ja, det tycker jag =) Han är nog ingen hermelin :P Det skulle ju iofs vara om han var blandis hermelin/dvärghare eller nått =)
jappa,som första kanin tycker jag han är helt perfekt. :) men han nafsar rätt ofta o han inte får som han vill ^^ men då skulle han nog vara hermerlin rex/d.hare :)
fler komentarer??
#29 Enligt en som jag har pratat med som föder upp Belgisk hare så kan harar eller ja iaf Belgisk hare vara rätt bitiga om de inte gillar ngt eller om de inte får som de vill. Det är deras sätt att säga ifrån på ngt sätt =) Fast de kan göra annat också för att visa vad de vill, de bits ju inte alltid :P
Han är jättesöt :)
- Mvh Emma

han va verkligen jätte söt
Otroligt söt! Älskar färgen!
Tack för alla snälla komentarer :)
Söta lilla Alfred :) Hermelin rex (om han nu är det) castor är ju så fina ^^ haha
putt :)