Bur bygge
Vad säger ni om bur bygge på vintern? Jag skulle så himla gärna vilja bygga en bur nu mitt på vintern För jag orkar inte nämligen vänta till sommaren Vad säger ni kan man bygga bur mitt i vintern? :D
Går bra, men skulle rekommendera dig att hålla till under tak, eller bygga någon fin dag och se till att bli klar samma dag om ni inte har tillgång till något skydd eller så ;) Att måla går ju inte om det är kallt, men allt annat brukar gå bra, kanske lite kallt om fingrarna bara :)
Jag har byggt en bur nu på vintern, blev klar idag. jag var i ett förod (stavning), vi värmde upp det med ett element så att det blev ganska varmt där, så färgen torkade fort.
HAHAHAHAHAHA…..
Att bygga går så klart bra :P Men sätt inte ut kaninen i den (om det är en innekanin) innan det blir varmare :)
Jag har byggt om en hästbox till kaninbur igår och idag. ;)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Bara att bygga :) Spelar nog inte så stor roll vilken årstid det är, brukar själv bygga burar på vintern, förra vintern byggde jag 2 st sommarhagar till dvärgkaninerna, sedan fick burarna stå under tak och vänta till sommaren :) Jag vet inte varför men jag älskar att bygga om i stallet ganska ofta, byggt flera boxar o jag har haft en två fackare som vi byggt fast i väggen o har nu byggt två fack till under de facken, så nu är det en 4 fackare, blev precis som jag velat ha det! :)
Får alltid en massa ider just på vintern, nån dag när man inte har så mkt att göra då brukar sånna ider komma upp i huvudet o börjar nästan direkt :)
Bra! Då måste jag bara få tjata på mamma och pappa att jag skall bygga i garaget :) Ni får gärna lägga upp bilder på era kanin burar :D
HAHAHAHAHAHA…..
Åh, nu fick jag lust att sätta ihop extra utrymmet i min bur XD
Bild på boxen som byggdes om :)
Lät Koriander skutta runt lite i den, till våren tänkte jag hålla några honor osv där. Ska sätta upp höhäckar, nån tunel, lite baljor och hinkar som krypin också. Har byggt.. skapelsen..xD som ser ut att kunna rasa ihop när som helst men faktiskt är väldigt stabil. 2 meter putsnät i höjd och ett tunnare nät som tak för att inte katten ska vilja klättra upp och hoppa in i buren.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#8 Önskar också att jag hade egen tomt XD
Snyggt! :)