Låna hane.
Hej, jag har planerat en kull på min kanin Toffee till våren 2013. Hon är en Lejonhuvad Dvärgvädur med färgen adagaskar Övermantlad. Hon har en otroligt underbar personlighet, snäll mot barn, gosig, aldrig tjurig osv. Hon är också en riktigt duktig hoppare som hoppar när hn har möjligheten. JAg själv har varit med sedan hon föddes så känner henne väldigt bra kan man säga. Vi bor i Södermanland så hanen får gärna vara här också.
Hanen ska också helst vara av Lejonhuvad/Dvärgvädur.
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits 
Vill du ha hopblandande ungar så kan du få låna mina hopphanar!! :) en japantecknad och en Viltgrå brokad!! :) Pst… Den brokades pappa har vunnit SM!! ;) PMa om du vill veta men! :)
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Han var riktigt fin. Dock väldigt långt ifrån.. :/
Jag har en hane här hemma dock så bor jag i Örebro! :P
#9 Jättefina kaniner! :D
#10 Det skulle gå bra. Vad är han för ras osv? :) Bild?
#12 ska du ta kull på henne?! :)
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Har en isabellfärgad dvärgvädurshane och en brun zobelsiames lejonhuvad korsningshane som båda är jätte trevliga. Dvärgväduren tävlar och korsningen har tävlat. Båda är medelsvår-klassade.
Vi finns mellan Katrineholm och Eskilstuna! PMa vid intresse så kan jag mejla över bilder :)
TS, Ser att det är en del som lagt ut brokade/mantlade hanar, tänk bara på att man aldrig ska para två mantlat/brokade/schecktecknade med varandra då det finns risk för att ungarna blir vitscheckar. Ett råd i all välmening :)
Ljustadalens kaningård
TS är du intresserad?

#17 gäller de själva kaninen eller så? För min hane är japanmanteltecknad och har mest helfärgade släktingar

#20 klart det gäller själva kaninen, inte vad hans släktingar hade för teckning
You can't spell Bitchy without Itchy
#20 Ja det gäller själva kaninen :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#21 för mig var de inte lika självklart, då has ekar inte frågat ;) #22 ok :)
Alla ni som är intresserade. PMa mig. Det blir lättare . :) Men är glad att ni lägger upp bilder här och att ni visar ett intresse. ! : )
Har några jag vill veta mera om, men snälla, alla som har skrivit här. PMa mig om ni har en hane! :)
#24 Eftersom du har en mantlad hane som du ska avla på, borde du ha läst om det :) Tycker jag man gör innan man avlar i alla fall ^^,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.