Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninfotografering-tips-och-konstruktiv-kritik
Läst 361 ggr
EllinorK
0

Lite bilder

Fotade tre kaniner i mörket för nån dag sen. Bilderna blev rätt så bra iallafall, i mitt tycke. Har redigerat dom med text och ram runt bara.

Skulle gärna vilja ha lite komentarer av er alla fotokritiker :)

user posted image

EllinorK
0

user posted image

EllinorK
0

user posted image

senna
0

Jättefina bilder, bra skärpa. Jag hade dock velat se kaninens tass på #2, och lite mer luft vid "celcius" bakdel.
#0 var jättefin, men tycker att den gröna flaskan eller vad det är, stör lite.

Annars: jättebra fotat, och urgulliga kaniner. :)

myriis
0

Söta!

EllinorK
0

Okej! Bra att tänka på, det är sådana saker man inte tänker på när man fotar, brukar satsa allt på skärpan och få kaninen still! :P

KvirrZ
0

Jättesöta, Gillade bilden på Celsius :)

- Mvh Emma

[Quellii]
0

Jättefina kaniner, gillar skärpan och färgerna, hade gärna sett kaninens tassar i bild nr3, och så var det lite störande med sopen i bakrunden på nr3 ;) Annars jättesnyggt! :)

[Niike]
0

#0 Lite störande med gröna dunken eller vad det är i kanten, annars superfin!
#1 Jättesöt! Gillar den bilden skarpt! Men ett + hade varit om kaninen var lite mer i mitten, nu ser det ut som om bakdelen är lite avklippt^^
#2 Lite störande med kvasten och det gröna, annars perfekt! Hade inte gjort något om tassen hade synts lite mer. Men jag gillar kaninens hållning, lite utspänt bröst och huvudet högt. Det är som det står RESPEKT i pannan på den;) **Kanonfin!
**Alla bilder var det jättebra skärpa på!

Stj3rnfallet
0

Jättefina bilder på dina kaniner =) Så där bra hade jag aldrig kunnat fota mina djur :P Bra bilder!=) Men håller med om att det gröna stör lite ;)

Martina-b
0

jätte söta vad ståtlig Lova va!!

senna
0

vad använder du för kamera? (:

EllinorK
0

Tack. Jag andvänder en Nikon D50 <3 Försöker utveckla min fotografering så gott som möjligt, men det är otroligt svårt när man inte har kritik, tack för alla svar :)

Tina-A
0

Fina bilder!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

annaforsgren
0

Jättefina:D

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus