Ojjj....
Kolla den här buren. Schit vad liiiiten….
Den var väldigt liten!!
Tycker det ser ut som en bur lagom till transport eller en eventuell nöd-övernattning :P Men inte mer än så.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Detta är en mkt gammal modell av bur. Min mamma hade en sån till sina marsvin när hon var ung. Denna buren hade hon med sig när hon flyttade hit där vi bor nu:) Men jag använde aldrig den buren, just för att den var för liten till kanin tkr jag. Nu är den slängd.
Säger som Tina, lagom till transport:)
Skit.. så liten. men som dom två övre skrev så en transport bur :)
marsvinsbur ju, måste vara en missuppfattning av annonsören (verkar dock som den tyvärr används till kanin) Lagen säger minst 100cm x 50cm för kanin, och har gjort det ett bra tag.
Förr var de godkända som kaninburar. De burarna som finns nu är rena lyxmodellen i jämfört med de som fanns på 80-90 talet.
Visst är den för liten, men då var denna sorten den största som fanns på marknaden.
/Elisa

väldigt lien tycker jag
GUD VA LITEN :O
Jag kanske har sån… vet inte, kan mäta den när jag kommer ut till landet. OBS! det är inte vi som har köpt buren, vi fick den snällt nog, och hon har den bara på natten och den ser inte för liten ut för henne. Så det kanske är en större bur. Är sämst på ögonmått >.<

Oj, va liten:S
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus