Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 470 ggr
EllinorK
0

Aldrig vart så rädd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nog aldrig varit så orolig i hela mitt liv. Mamma säger klockan 6 att en bur var öppen och frågade om den skulle vara det. Jag som tror hon menar de tomma facket jag har säger ju självklart ja. Sen när jag skulle gå ut o mata kaninerna nyss såg jag att det var shelles bur och ingen kanin där!  :blink: Blir helt förstörd och börjar ropa, trodde han höll sig runt burarna men inte. Efter ett tag ropar jag på mina föräldrar och ber dom komma ut och hjälpa mig. Går upp till grannarna (som förövrigt hatar att jag då och då får gå in på deras tomt pga av hunden :P). Och där sitter min lilla shelle och så fort han ser mig och hör min röst springer han mot mig, blir helt varm sätter mig på marken och han hoppar upp i min famn, shet vad jag älskar honom  :wub:

Tina-A
0

Skönt att det slutade så bra!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Noa-Nisse
0

uh, tur att ni hittade honom! ja klart man blir orolig när sådant händer!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Mysterious
0

tur att ni hittade honom..söt han var då! mera bilder?

KvirrZ
0

Skönt att ni hittade honom!

- Mvh Emma

Stj3rnfallet
0

Förstår att du blev rädd, skulle jag också ha blivit! Gulligt att han blev så glad =)

Lollo86
0

vilken busunge :D

[Niike]
0

Oh, vilken tur att han kom tillrätta! Inte kul när ens kanin är borta '.' Han var förövrigt väldigt vacker!:)

[Quellii]
0

Undrar hur han tog sig ut? :O
Naaw :) Han kom ju när han såg dig ju :D Det var gulligt :)

Stravaganza
0

Skönt att ni hittade honom till slut! :)

Keligast
0

Vad skönt att du hittade honom :) Vad sööt han var att han kom när du ropade och hoppade upp i ditt knä :') jätte fin är han!!

myriis
0

Meh, lilla Shellepojken! Rymma bara sådär :O Fast han var nog på 'äventyr.. :P

EllinorK
0

Undrar hur han tog sig ut? :O

Jag tror jag hade lyckas glömt att sätta i haspen helt enkelt, sånt kan hända ;)

huldisen
0

Aww så söt han var -v- Men tur att du hitta han.

KajsaM
0

Tur att han älskar matte (;