Djurmässan!!
Vilka ska till djurmässan i kistamässan i år? Och vilka dagar ska ni dit?skulle vara trevligt att träffa några:) För de som inte vet, kommer den att pågå mellan 3-6 januari 2013. Själv ska jag försöka vara där alla dagarna.
/Kram Betul ♡
Jag ska dit på fredagen och ställa två kaniner i keldjursbedömningen.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Jag hoppas att åka dit men vilka dagar vet jag inte… Ska bli kul och se om man träffar någon ;DD
Ska dit den 4e.
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#1, #2, #3 va kul:)
/Kram Betul ♡
Jag kommer vara där alla dagar och hoppa med fyra av mina kaniner 
Jag ska antagligen komma och ställa ut två kel kaniner ^.^ vet dock ingen dag än…
Ska ni göra något speciellt (utställning, hoppning eller liknande) där eller bara för att ha det kul?
/Kram Betul ♡
Jag ska antagligen ställa ut ;)
Jag är där bara för att det är kul ^^ Kan inte tävla med mina kaniner i Sverige men älskar husdjursmässan (Det här blir den tredje gången jag far)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Jag har aldrig vart där än, däremot brukar jag åka på foto och hundmässan ;)
#10 lycka till, hoppas att det gå bra :). Jag själv har varit där 2 gånger och det har varit lika roligt varje gång, hoppas att du också tycker så när du har varit där:)
/Kram Betul ♡
#9 jag älskar också husdjursmässan.
/Kram Betul ♡
#11 det gör jag säkert ;) jag får hoppas att jag får bo hos någon medan :S men hur mycket kostar det att ställa ut och var ska man ha sina kaniner medan man går runt och tittar på mässan??
Hur mycketkostar det att ställa ut och när börjar det? :3 måste man ladda ner den där anmälningsblanketten för att delta? Och hur gammal måste dom vara för att delta? Min uge är född i september :s
Vart anmäler man sig till kelutstälningen samt den vanliga? :)
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
#14 kolla kistamässans hemsida. (Kan hitta på Google) All information står där:)
/Kram Betul ♡
#16 jag har tittat men jag hitade inget :S
#15 kolla kistamässans hemsida allt du behöver veta står där:)
/Kram Betul ♡
#15 under vilken "flik"??
Jag kommer vara där alla dagar och hoppa kanin :D
#19 http://www.husdjursmassan.se/ här finns det tydlig information :)
/Kram Betul ♡