Ont i magen
Min lilla löwen kanin hona verkar ha ont i magen ofta och är väldigt törstig
Fast jag har tagit bort så hon bara äter hö så har hon fortfarande ont i magen. Hon är inte lös i magen utan jag hör läten ifrån magen lite då och då och hon släpper sig. Ibland då hon släpper sig så låter det mycket märkligt, Inte alls som hos en människa utan det hmm svårt att förklara men om man knäpper fingret emot bordet typ eller stampar med foten i golvet hårt.
Låter det verkligen så normalt när en kanin släpper sig ?
Har ni några råd ?
Hon kommer springades till mig och vill upp i famnen då detta händer .
Jag börjar bli orolig
Jag tror inte kaniner kan fisa..
När det handlara om kaninmagen så är den väldigt känslig, jag kan inte så mycket men du kan ju alltid ringa veterinären och rådfråga! Men bäst är väl alltid att åka in och titta.. Kan ju trotsallt vara allvarligt
He he kan lova att hon fiser -det går inte att ta miste om 
Bajsar hon?
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
Kaniner kan inte fisa, därför man inte ska ge bröd och sånt till dem, hade ringt vettan då de verkar som hon tycker de är obehagligt när hon vill upp i famnen
"eller stampar med foten i golvet hårt." Det är inte det hon gör då? Stampar i golvet? Något de kan göra om de är irriterade, dominanta och säkert av andra anledningar också.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Trumsjuka?
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Små kaniner kan tydligen få kolik precis som små barn och vettan trodde det va det. så nu har jag köpt medecin på apoteket
Och enligt veterinären KAN kaniner fisa och man ska inte ge dem gasbilade mat Tex kål
Kaniner kan inte fisa (:
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story