Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 459 ggr
Mysofi
0

OT- haha!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara skriva av mig lite, min brorsa är såå rolig!!! Han är 2,5 år och pratar som en riktigt pratkvarn!! Det första han sa när Melvin (asså min kanin!) kom hem var: "Jag hålla i vlenin!!!" haha!! Men nu har han lärt sig lite bättre och säger Melin!! En annan grej han brukar göra är att låtsas att han är en kanin, han går då in i Melvins Hage och skuttar runt som en kanin, och en gång när jag kom ut så hade han på något sätt lyckas pressa in sig under Melvins bur, bifogar en bild så kanske det är lättare att förstå! Asså Melvins bur är den till vänster, han hade asså krypit in under och satt där dubblvikt när jag kom ut till kaninerna. "Jag är en kanin!!" Sa han. Jag höll typ på att skratta ihjäl mig, synd att jag inte tog en bild!! Ibland brukar han säga till mig "jag slicka som en kanin" och så slickar han mig som Melvin brukar göra!! haha!!

[Niike]
0

Haha så sött:)

Mysofi
0

# 1 Jo, han är min gosegris!!!

Mysofi
0

Nu kom jag på en till rolig grej han gjort!!! Igår när vi var och shoppade, jag, mamma och Nils (brorsan) så gick vi in på en skoaffär och jag och Nils gick bort tll barnskorna för där fanns det en liten lekhörna. När jag stod och tittade på skor så gick Nils bort till ett par rosa, finskor med en blomma och klack! Så satte han på sig skorna och sprang runt med de!!!!! Han sprang med ministeg så att klackarna verkligen hördes, och oj, vad alla skrattade!!!

Keligast
0

Haha vad sött din lille-bror verkar vara^^

Mysofi
0

Är på fel dator nu, men kanske kan visa lite bilder på honom sen!

Mysofi
0

Oj, vilken dålig bild såg ja nu! aja, man förstår  ju ivf!

Stravaganza
0

Vad gulligt. ^^

KvirrZ
0

Haha, en sån gullig lillebror du har :D

- Mvh Emma

Mysofi
0

Nu är jag på rätt dator så nu kan jag visa lite bilder på honom… :P

Mysterious
0

haha…sån lillebror vill jag oxå ha!

Mysofi
0

Fin min :D

Tina-A
0

Barn kan vara för lustiga ibland :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mysofi
0

Som pappa! (Pappa ligger jämt så!!)

Mysofi
0

Den här är ganska kul, Nils favvo gosedjur "bamsen" och han skulle vara likadana, sa han, var bara tvungen att ta ett kort!!

Mysofi
0

Gungar XD

KvirrZ
0

#14 Naaw så söt han va där :D

- Mvh Emma

Mysofi
0

Håller i Melvin :P

Mysofi
0

Det här var ju svårt, har ju typ flera miljoner bilder på honom!! Men nu får det räcka! :)

mackeNR1
0

hehe

malinroth
0

vilken sötis alltså :) älskar barn ^^

[Niike]
0

Aww , sötisen!

Martina-b
0

vilken söting