Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 590 ggr
jossanandersson
1

Tips

Nu när det är grått och 23- här så är min kanin i en bur i garaget,

Men det är ju inte så roligt att vara där så har nån några tips? som man kan göra med sin kanin ?? Glad Eller tips? på leksaker

If you live to be 100, i hope i live to be 100 minus 1 day, so i never have to live without you ♥

www.kaninen.blogg.se

juliafrojd
0

Ha henne i snön, sprid ut hennes pellets i buren istället för i en skål så har nåt att göra, ha henne ute i Hage, toarulle med nåt gått i med vikta kanter, aktiveringsboll kan du skaffa (har jag till min kaniner istället för pellets i en skål ;) du kan ju hitta på massa saker ;)

jossanandersson
0

#1 Har spridit ut hans pellets och han har två aktiveringsbollat men jag vill inte ha honom ute så mycket nu när det är så kallt:S

Men tack för svaret:)

If you live to be 100, i hope i live to be 100 minus 1 day, so i never have to live without you ♥

www.kaninen.blogg.se

tussen12
0

Det är inte kallt för honom? Om garaget inte nu är uppvärmt :D

Dessutom måste han komma ut och skutta?

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

Fridaaaa
0

#3 Kaniner klarar -23 grader, om man har det vindtätt och mycket halm :)

Jag hade inte haft ute honom i snön, mina kaniner som bor ute, fryser efter bara några minuter om det är -5 grader eller kallare och de är i snön och de är ute kaniner:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

jossanandersson
0

Idag så har han varit ute och hoppar i snön men efter typ 20 minuter

så ville han upp till mig :)

Men efter det så fick han vara i sin vanliga bur men nu så är han i garaget igen:) Har ställt in en tunnel i buren nu som han älskar att vara i :)

www.kaninen.blogg.se

valorous.kid
0

Som flesta kaninerna ÄLSKAR snö :3

NaDa...
1

Kartonger, toapappersrullar (Massa toapappaersullsleksaker finns på kaninmagazinet.se) och tunnlar gör jättebra leksaker.
Grenar kan du ta utifrån, mina älskar gran, men du kan ta andra grenar med (Sålänge de inte är giftiga. Typ björk)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg