Kanin säljes
Sätter ut denna annons igen..
Jag känner att jag inte klarar av Shadow. Han är en ganska svår kanin och jag har inte tid/plats för att ha honom, tyvärr..
Vill att han kommer till en erfaren ägare med inte allt för många kaniner.
Han säljes för 100 kr som en symbolisk summa.
Pma för intresse + mer info!
Är han kastrerad?
Ja. Men han är ganska agressiv, så är inte säker på att han går ihop med andra kaniner..
Känns riktigt svårt att sälja honom, så är väldigt mån om att han kommer till ett hem han kan stanna livet ut.
Okej ..
Hoppas någon kan ta honom :)
- Mvh Emma
Ja, hoppas jag med =) Vore synd annars..
Jopp, om ingen kan ta honom innan sommaren är slut vet jag inte riktigt vad jag gör.
Antinge får han bo kvar om han har bättrat sig, eller så blir det avlivning.. Han attackerar och och nämligen ganska sur av sig =/ . Det är därför jag undrar om någon med mer erfarenhet än jag kan försöka med honom..
#6 Kanske är familjen som misskött honom så mkt att han är rädd för människor? Hoppas att jag inte misstar mig nu =)
#7: Jopp, har tänkt på det. Tror inte att dem har umgåtts med honom något..
Hoppas du hittar ett bra hem till honom , med mycket tålamod och kärlek.
Vart bor du?
Så fiin han är!Hopaps han får ett jättabra hem där han kan stanna 4 ever ^^
mycket fin är han.. han ser inte uta att vara adgressiv.. :P fast alla kaniner "ser" ju snälla ut.. men men,, hoppas att du hittar ett bra hem till honom..
Medarbetare på Hundar.ifokus
#10 Hon bor i stockholm
- Mvh Emma
Okej, lite långt ^^

Har du settit ut annonser på blocket och andra sidor?
#15: Nej, jag vill sätta ut den på sajter där folk verkligen är intresserade av kaniner, och är på för att prata om kaniner.