Så Glad!
Ursäkta caps, men min sambo berättade just något jättegulligt! Han sa att när vi flyttar i hus sen, så vill han bli mer seriös med kaninavel och bygga stora fina burar till alla kaniner, med inbyggd löpgård!
Jag sa att då måste man ju tänka mycket på färger/gener och kanske köpa kaniner med stamtavla, osv. Men han säger bara att det skulle vara kul!
Kanske vill han bara få en chans att bygga något, haha. Men han älskar ju att leka med kaninungarna och se hur de växer också. :)
Kanske får jag min teddyuppfödning till slut 
Vad kul! Vilken teddyras ska du satsa på? =)
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
#1 Har inte riktigt bestämt mig, ska läsa på mer om dem
Jag bara älskar fluff och tycker det är kul med pälsvård, så teddypäls är definitivt något som lockar :) Vi får se!
#2 Tack! ^^ Vad kul! Grattis till dig med då!
hihi
#4 Ja de är så sjukt söta och verkar väldigt lugna och snälla, så dem ska jag absolut fundera över :)
Vill du föda upp för utställning så är det inte teddy du ska ha utan lejonhuvad kanin alt lejonhuvad vädur. De är också riktigt lurviga och kan samtidigt ställas ut och allt sådant.
#6 Utställning spelar ingen roll för mig, jag vill mest föda upp fina kaniner med bra gener som kan göra folk glada :) Jag är inte speciellt förtjust i lejonhuvade dvärgvädurar och lejonhuvade gillar jag när de är extra fluffiga (som min Willow). Men jag är mest inställd på teddy just för jag älskar den pälsen. Rasen är inte godkänd här, men ändå populär och omtyckt.
Det är såklart inte helt bestämt Vilken ras? eller färg jag vill syssla med, men det lutar åt teddyvädur än så länge.
5# Visst är dem!
Hälsningar Amanda och kaninerna